Poll

Waarom is Patrick niet de mol?

Patrick haalt te veel geld binnen.
Patrick molt te duidelijk.
Er zijn geen goede hints naar Patrick (gevonden).
Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn.
Anders, (graag uitleg)
Patrick is WEL de mol.

Auteur Topic: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!  (gelezen 307040 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #200 Gepost op: 28-01-2011, 00:56:15 »
Eigenlijk is het best o.k Jokers weg te geven mits je daarvoor info o.i.d. verkrijgt.
Een goede ruilhandel dus.
Dat Patrick ze uit vrindschap vergeeft lijkt wat typisch.
Als Mol wellicht veroorloofd om niet verdacht te geraken edoch...als Mol heb je ze niet nodig en is deze actie snel te doorzien.
Gezien de biecht van Art.
Hmmm...
?

Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #201 Gepost op: 28-01-2011, 01:01:28 »
Op 24.40 zegt PJH het letterlijk: Wie is de Mol? Patrick. ::jaja::
Hihi, is idd wel heel letterlijk.... ::ok::
Hmmm...
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #202 Gepost op: 28-01-2011, 01:45:14 »
Ze gaan toch hopelijk niet weer die 8 / Mol van de Maya kalender gebruiken als hint he??!   ::)

Die was leuk en mooi de eerste keer, maar als recycle-hint zou ik hem toch erg minder vinden.  :-\\


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #203 Gepost op: 28-01-2011, 09:34:51 »
"Een mol heeft geen jokers nodig. Die kan hij gerust weggeven aan kandidaten. Zou Patrick dan...? Nee, dat zou toch niet? Nee, echt niet. Punt!" Kunnen ze wel mooi terugbrengen in de terugblikaflevering

Ja dat dacht ik ook ! Hoewel ik dat bij de biecht van Pepijn over het stunten op het touw ook vond ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #204 Gepost op: 28-01-2011, 09:52:50 »
Een aparte reactie van Patrick nadat Soundos niet over het ravijn durft: 'Het is niet erg Soundos' en daarna mompelend tegen Anna: 'Het is eigenlijk wel erg, want nu komt er geen geld in de pot'. Dat is toch wel een hele rare opmerking als je zelf ook maar 8 meter haalt en niet naar de overkant durft.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #205 Gepost op: 28-01-2011, 09:56:45 »
omdat de groep er niets mee te maken had, hij zelf moest 111 meter afleggen, hij heeft er slechts 8 gedaan, en moet hij er dus nog 103 afleggen
de mol afstand --> de afstand die hij gemold heeft ;)

Ach zo, jemig wel lekker blonde actie hierzo...zullen we het erop houden dat het bedtijd was  ::ok::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #206 Gepost op: 28-01-2011, 10:19:06 »
Jokers 'gratis' weggeven.
Sneaky maar een paar meter afleggen op de kabelbrug om het de anderen heel lastig te maken qua uitmeten van de afstand.
Zó snel met die bus vooruit willen om maar als eerste te zijn,dat de versnellingsbak de soep in draait.

Yup, ik ga steeds verder die Patrick-tunnel in...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline rinne90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #207 Gepost op: 28-01-2011, 11:27:13 »
Ja dat dacht ik ook ! Hoewel ik dat bij de biecht van Pepijn over het stunten op het touw ook vond ...

Ik vond dit stukje erg geacteerd overkomen. Het kwam ook zo raar tussendoor ofzo, ik weet niet, maar vond het erg apart..

Ook was de vraagstelling in opdracht 2 bij Patrick anders. Aan iedereen werd gevraagd 'bij de laatste test kreeg jij de vraag wie is de mol, wat heb jij hierop geantwoord?'. Bij patrick wordt alleen gevraagd (iig wat wij zijn) Wie is de mol? en dan hoor je gelijk Patrick erachteraan. Dus: wie is de mol patrick? Vervolgens horen we niet het antwoord dat Patrick geeft, Maar zien we Pepijn in de biecht die dan verteld dat Patrick karin zei.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #208 Gepost op: 28-01-2011, 14:31:20 »
Geen peil op te trekken die gast en daarom is hij ook nog steeds behoorlijk verdacht.
No Milk today???

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #209 Gepost op: 28-01-2011, 15:17:48 »
Als ik de tweets van de Mol naast de uitspraken van Patrick uit de afgelopen uitzendig leg kom ik maar tot 1 conclusie: Patrick is overduidelijk de Mol!
De Mol twitterde:"Donderdag. Mol meets Lingo. From hell."
En wat riep Patrick in de biecht tijdens de busopdracht? "Het was een soort van Lingo from hell zeg maar"
Als um dat geen Mol maakt dan weet ik het ook niet meer.
Ja men kan nu wel roepen van joh deze tweet komt later dan de uitspraak op tv dus de MOl kan die uitspraak van Patrick hebben overgenomen op Twitter maar daar geloof ik niet in! Patrick is de Mol 2011!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #210 Gepost op: 28-01-2011, 15:43:47 »
Psssst, de Mol kan de uitspraak van Patrick overgenomen hebben.. ;) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #211 Gepost op: 28-01-2011, 15:45:09 »
De Mol twitterde:"Donderdag. Mol meets Lingo. From hell."
En wat riep Patrick in de biecht tijdens de busopdracht? "Het was een soort van Lingo from hell zeg maar"
Als um dat geen Mol maakt dan weet ik het ook niet meer.

Ik vind het juist er TE dik bovenop liggen.. Waardoor ik begin te twijfelen aan mijn mol :p
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #212 Gepost op: 28-01-2011, 15:53:12 »
Psssst, de Mol kan de uitspraak van Patrick overgenomen hebben.. ;) ;D

Dat zei ik al maar het er TE dik bovenop liggen vind ik juist niet....het is een hint....en kom op.....omdat ie 110 kg weegt durft ie ineens niet verder dan die 8 mtr over dat touw....hij durft best maar mag nie als mol zijnde.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #213 Gepost op: 28-01-2011, 16:25:45 »
whaha mensen: Het ligt er TE DIK bovenop ::)
Tsja met die 110 kg ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #214 Gepost op: 28-01-2011, 17:18:48 »
Wat zijn er in de pool opmerkelijk veel mensen die Patrick als mol invullen....

En dan vraag ik me toch vooral af... Waarom laat hij zich, als hij de mol zou zijn steeds zo makkelijk overrulen?  Bijvoorbeeld:

- Bij de bagageopdracht wil hij in de eenpersoonskamer, maar staat hij hem vrij gemakkelijk af aan Horace.


- Bij de theateropdracht wil hij publiekwerven, maar Art vind dat hij moet optreden en hij stemt direct in.


Als mol zijnde zorg je toch wel dat je in de positie komt waar je als mol graag wil zijn lijkt me.

En het feit dat hij de bus laat stranden in leidende positie is ook niet echt iets voor de mol. Als mol zou hij de bus wel aan de praat houden lijkt me.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #215 Gepost op: 28-01-2011, 17:23:58 »
En het feit dat hij de bus laat stranden in leidende positie is ook niet echt iets voor de mol. Als mol zou hij de bus wel aan de praat houden lijkt me.
En een kandidaat zou hem wel slopen? Waarom dat dan?
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #216 Gepost op: 28-01-2011, 17:28:54 »
Wat zijn er in de pool opmerkelijk veel mensen die Patrick als mol invullen....

En dan vraag ik me toch vooral af... Waarom laat hij zich, als hij de mol zou zijn steeds zo makkelijk overrulen?  Bijvoorbeeld:

- Bij de bagageopdracht wil hij in de eenpersoonskamer, maar staat hij hem vrij gemakkelijk af aan Horace.

Je wilt je als mol toch ook niet té verdacht maken? Zeker gezien juist diegene die alleen zou slapen, de bagage moest verdelen. Daar ging het uiteindelijk om.
Plus als je alleen zit, heb je niemand die jou in de gaten houd qua bewegingen doen voor de camera e.d. Je kan rustig 20 minuten gaan zitten poepen en dan later "oh, waren we al begonnen?". Of "briefje? Welk briefje?"
De mol weet natuurlijk precies wat er komen gaat.

Ik snap dus wel waarom Patrick het idee opperde, maar er niet ging lopen zeuren en drammen om zijn zin te krijgen. Dat zou achteraf teveel opvallen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #217 Gepost op: 28-01-2011, 17:36:21 »
Ik vind juist zo sterk aan Patrick dat hij weet wáár het best te mollen is en het lukt hem ook heel vaak om te mollen, maar tegelijkertijd blijft hij onder zijn medekandidaten helemaal niet verdacht. Op de één of andere manier vertrouwen ze hem (hij kreeg meteen de pot in zijn maag gepslitst) en is hij te onopvallend voor ze.
Topmol  ::ok:: (ik zit totaal niet in een tunnel  ::rofl::)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #218 Gepost op: 28-01-2011, 17:38:45 »
En een kandidaat zou hem wel slopen? Waarom dat dan?
Omdat de mol in de winnende bus wil zitten, er vast wel een keer mee geoefend heeft en niet in leidende posititie z'n -3000 uit de pot laat schieten door de bus te laten stranden.   

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #219 Gepost op: 28-01-2011, 17:46:44 »
Kan Patrick niet gewoon té gretig zijn geweest om als eerste te finishen met z'n bus? Hij lag immers al aan kop. Hij baalde ook flink toen de versnellingsbak in de soep liep. Daar ging zijn zuur verdiende -3.000€  :(
Naderhand was hij wel heel erg blij dat de andere bus ook vast liep  ;D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in