Poll

Waarom is Patrick niet de mol?

Patrick haalt te veel geld binnen.
Patrick molt te duidelijk.
Er zijn geen goede hints naar Patrick (gevonden).
Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn.
Anders, (graag uitleg)
Patrick is WEL de mol.

Auteur Topic: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!  (gelezen 307147 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #600 Gepost op: 8-03-2011, 20:12:14 »
Het zal toch niet zijn dat het door mij komt dat die info ineens weg is?
Nee, geen zorgen, denk dat het internetadres uit de lucht is van die hondenvereniging.
Als je de vereniging googled krijg je alleen links naar facebook, volgens mij.
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #601 Gepost op: 8-03-2011, 20:18:29 »
Die site flipt...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #602 Gepost op: 8-03-2011, 20:27:05 »
De site flipt niet, het internetadres is uit de tabel verdwenen.
Hoe kom je dan aan dit plaatje  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2011, 20:29:36 door yessie »

Offline JaFF

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #603 Gepost op: 8-03-2011, 20:31:05 »
Thanks Jelsir!

Plaatje staat op de website www.patrickstoof.nl bij CV. Maar in het fotoalbum op de site staat het niet. De tweede is uit WIDM en de derde volgens mij gewoon van google :)

Bedankt voor het toevoegen!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #604 Gepost op: 8-03-2011, 20:34:57 »
Weet je zeker dat het die pagina was waar je op een link heb geklikt? Wikipedia houdt namelijk alle wijzigingen bij en zegt dat de pagina op 1 maart voor het laatst gewijzigd is...  ???
Ja. Ik heb de volgorde ingetypt van wat ik had gedaan. Toen klikte ik op het internetadres en toen kwam ik op een pagina met een digitale teller met allemaal achten in het groen. Het aantal achten had ik nog niet geteld. Omdat ik dit vreemd vond dat het bezoekersaantal heel toevallig op allemaal achten stond wilde ik dit jullie mededelen en ik ging dus terug naar de beginpagina van de herdershond. Weer bij de tabel aankomend was het internetadres ineens verdwenen, dus ik kon niet meer info verschaffen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #605 Gepost op: 8-03-2011, 20:47:03 »
Vorig jaar had ik ook al iets vreemds door al mijn geklik. Toen kreeg ik ineens een foto van de hele groep met alleen Kim nog opgelicht en de rest in het donker gehuld. Toen wist ik zeker dat Kim de mol was. Er gebeuren rare dingen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #606 Gepost op: 8-03-2011, 21:22:22 »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #607 Gepost op: 8-03-2011, 21:24:05 »


Staat bij contact. Zelfs op zn eigen website maakt ie zichzelf blind. Misschien toch gewoon een apart tikje ofzo? ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #608 Gepost op: 8-03-2011, 21:51:05 »
Op Wikipedia heeft, voor zover ik heb kunnen nagaan nooit een link gestaan achter Nicaragua op de pagina FCI. Maar ik zie al wat er aan de hand is, jij hebt geklikt op die van El Salvador. Dan kom je op Archive.org terecht en daar zie je die teller met achtjes: [link]. Niks vreemds, want die teller maakt gebruik van een script, en dat script heeft een database nodig. Archive.org heeft wel de pagina gekopieerd maar natuurlijk niet de database, dus het script kan niks doen. Ik zou hier niks achter zoeken, tenzij je denkt dat Anton met goddelijke krachten de server van Archive.org kan beheersen.
The British are not impressed.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #609 Gepost op: 8-03-2011, 22:02:36 »
Op Wikipedia heeft, voor zover ik heb kunnen nagaan nooit een link gestaan achter Nicaragua op de pagina FCI. Maar ik zie al wat er aan de hand is, jij hebt geklikt op die van El Salvador. Dan kom je op Archive.org terecht en daar zie je die teller met achtjes: [link]. Niks vreemds, want die teller maakt gebruik van een script, en dat script heeft een database nodig. Archive.org heeft wel de pagina gekopieerd maar natuurlijk niet de database, dus het script kan niks doen. Ik zou hier niks achter zoeken, tenzij je denkt dat Anton met goddelijke krachten de server van Archive.org kan beheersen.
Ik ben toch echt naar nicaraqua gegaan. Maar goed, er staat niks meer. Had ik maar een tweede wikipedia geopend en van de site een foto gemaakt. Maar wie staat er bij stil dat een link ineens foetsie is.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #610 Gepost op: 8-03-2011, 22:13:29 »
Ik kan nog wel iets leuks weergeven. In welke aflevering weet ik niet meer (oh ja bij de ziekenhuisopdracht) maar toen had Patrick over napoleon. Ik natuurlijk weer wikipedia induiken. Toen kwam ik coup Napoleon tegen.

De Coup Napoleon is een standaardcombinatie die bij het dammen vooral in klassieke partijen een rol speelt. Kenmerkend voor een Coup Napoleon is de slagverlenging in de eindslag. In plaats van direct naar dam slaan worden eerst nog twee stukken op dezelfde rij geslagen.
De bekendste uitleg van de naam Coup Napoleon is een broodjeaapverhaal waarin de beroemde keizer en veldheer Napoleon Bonaparte de combinatie als eerste uitvoert.

Dammen is ook een spel. Een slag wordt weergegeven door het beginveld van de slag en het eindveld van de slag met daartussen een x (kruisje).
« Laatst bewerkt op: 8-03-2011, 22:25:04 door yessie »

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #611 Gepost op: 8-03-2011, 22:25:14 »
hee om op het schouderklopgedrag terug te komen van patrick niet alleen na de rondleiding opdracht geeft patrick een schouderklopje aan art maar ook met de nationaliteiten opdracht rond 7 minuten geeft patrick een schouderklop aan art als het niet lukt de amerikaan(met schuine zonnebril en pet verkeerd) mee te krijgen

drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #612 Gepost op: 9-03-2011, 11:56:53 »
Hmm..

Dit gevoel neemt steeds meer toe sinds afl 7 merk ik..

Hoe overtuigder ik raak dat het Patrick wel moet zijn, hoe meer bepaalde dingen me tegenstaan.  :-\\

En hoe meer ik stiekem hoop dat het toch iemand anders zal zijn (tegen beter weten in, en niet eens omdat ik dat nou zo graag wil  ::ohno:: )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #613 Gepost op: 9-03-2011, 17:17:26 »
Hmm..

Dit gevoel neemt steeds meer toe sinds afl 7 merk ik..

Hoe overtuigder ik raak dat het Patrick wel moet zijn, hoe meer bepaalde dingen me tegenstaan.  :-\\

En hoe meer ik stiekem hoop dat het toch iemand anders zal zijn (tegen beter weten in, en niet eens omdat ik dat nou zo graag wil  ::ohno:: )

Dit heb ik nou ook. Het moet Patrick wel zijn, er zijn zoveel aanwijzingen en dergelijke. Maar toch, er mist iets, er klopt iets niet...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #614 Gepost op: 9-03-2011, 18:01:01 »
Als de loting op Karin was uitgevallen wel ja. Maar hoe had hij dit nu moeten doen? Geen van de kandidaten wist immers van het bestaan van de vrijstelling af...

Door af te spreken elkaar te ontmoeten vlak bij de plek waar de vrijstelling ligt?

Volgens mij was het namelijk niet Patrick, maar Art die voorstelde om op deze plek weer elkaar te ontmoeten. Dat zou natuurlijk een prachtige actie zijn als mol om de groep naar een plek op 5 meter van de vrijstelling bijeen te brengen en zodoende een kandidaat de gelegenheid geven te saboteren)

(Hoewel ik toch eerder geloof dat Patrick contact met zichzelf heeft opgenomen)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #615 Gepost op: 9-03-2011, 20:23:43 »
Ik ben alle testen uit de afleveringen eens gaan bekijken en ik kwam tot een ontdekking. Eerst alles op een rijtje zettend op welk moment hij aan beurt kwam en welke vraag hij kreeg:

Aflevering 1 - als 8e aan de beurt en hij krijgt vraag 20
Aflevering 2 - als 7e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 3 - als 7e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 4 - als 4e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 5 - als 6e aan de beurt en hij krijgt vraag 18
Aflevering 6 - iedereen gaat door
Aflevering 7 - als 2e aan de beurt en hij krijgt vraag 15
Aflevering 8 - als 2e aan de beurt en hij krijgt vraag 11
Aflevering 9 - een vrijstelling

Als je alle onderstreepte getallen bij elkaar optelt kom je aan 100. Dit getal is in het romeins de letter C en de 3e letter van het alfabet.
Laat de letter C nu net ontbreken in het woord P@3k (patri_k
Dit kan toeval zijn.


Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #616 Gepost op: 9-03-2011, 21:17:37 »
In het kader van 2 en de vele dubbelingen en de dubbele MM in de tweets.

Het doodshoofdaapje, ook monki-monki genaamd, leeft op de bosrijke rivieroevers van Midden- en Zuid-Amerika.

Zwart-wit geel....

Volgens mij bracht de vader van Pipi Langkous een aapje voor Pipi mee.

Die apen in afl. 9 en 10, waar Patrick het over heeft zijn Rode brulapen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #617 Gepost op: 9-03-2011, 21:33:49 »
Ik ben alle testen uit de afleveringen eens gaan bekijken en ik kwam tot een ontdekking. Eerst alles op een rijtje zettend op welk moment hij aan beurt kwam en welke vraag hij kreeg:

Aflevering 1 - als 8e aan de beurt en hij krijgt vraag 20
Aflevering 2 - als 7e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 3 - als 7e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 4 - als 4e aan de beurt en verder geen beeld te zien
Aflevering 5 - als 6e aan de beurt en hij krijgt vraag 18
Aflevering 6 - iedereen gaat door
Aflevering 7 - als 2e aan de beurt en hij krijgt vraag 15
Aflevering 8 - als 2e aan de beurt en hij krijgt vraag 11
Aflevering 9 - een vrijstelling

Als je alle onderstreepte getallen bij elkaar optelt kom je aan 100. Dit getal is in het romeins de letter C en de 3e letter van het alfabet.
Laat de letter C nu net ontbreken in het woord P@3k (patri_k
Dit kan toeval zijn.



En wat doe je met de laatste test? :P

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #618 Gepost op: 9-03-2011, 22:04:02 »
En wat doe je met de laatste test? :P
Daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien zien we weer geen vraag? Ik vond het alleen frappant dat ik op 100 uitkwam. Ik zat ook nog zo te denken, dat als je vraag 20 uit aflevering 1 van de 100 aftrekt kom je uit op 80 (mensen in de bus).

Aangezien ik een verband zie met de juniorserie kan ik ook nog zo redeneren: het getal 100 verdubbelen maakt 200 + de veel voorkomende 8 maakt 2008.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2011, 23:20:53 door yessie »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #619 Gepost op: 9-03-2011, 22:58:10 »
En wat doe je met de laatste test? :P

Heel simpel:
Als hij niet aan de beurt komt, blijft het 100=C
Als hij als eerste aan de beurt komt: 100+1=101, is een palindroom.. daar zijn al hele theorieën gekoppeld met Elvis en Pipi Langkous, dus ook wel naar Patrick te herleiden.
Als hij als tweede aan de beurt komt: 100+2=102, 1+0+2=3 is de derde letter van het alfabet, de C
Als hij als derde aan de beurt komt: 100 en 3, twee keer de C, de zoveelste verdubbeling.

Kortom: het valt altijd wel te herleiden naar Patrick.
(of naar Soundos, of naar Karin, of naar Art)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!