Poll

Waarom is Patrick niet de mol?

Patrick haalt te veel geld binnen.
Patrick molt te duidelijk.
Er zijn geen goede hints naar Patrick (gevonden).
Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn.
Anders, (graag uitleg)
Patrick is WEL de mol.

Auteur Topic: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!  (gelezen 307067 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #800 Gepost op: 17-03-2011, 21:37:53 »
Gefeliciteerd allen!

 ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #801 Gepost op: 17-03-2011, 21:44:38 »
Patrick, goed gedaan ::ok::. Ik ben in jouw dekmantel getuind ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline BeertjeColargol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #802 Gepost op: 17-03-2011, 21:46:13 »
Patrick, je was een leuke mol, hulde.
 ::bravo::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #803 Gepost op: 17-03-2011, 21:49:33 »
Paar weken geleden ingevuld in de topicpoll: "Mijn intuïtie zegt dat Patrick de mol niet kan zijn." Moet toch iets aan m'n intuïtie gaan doen volgens mij :P

Maar goed, Patrick is een prima mol wat mij betreft :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #804 Gepost op: 17-03-2011, 23:19:07 »
Eerst even Filemon bedanken voor het verpesten voor al die mensen die pas later wilden gaan kijken. Ik kon niet om 20.30 kijken ik dacht ik ga eerst even na Paul de leeuw en powned kijken. Ik zapte meteen weg,maar ik zag toch Patrick in beeld. Ik ben dus nu maar meteen gaan kijken ipv nog meer risico te lopen wie het zou zijn.

Patrick dus, maar dus ook een beetje Art toch. Zelfs als dat bij De leeuw niet was gebeurt vind ik het wederom een tegenvallende terug blik. Niks over de laatste paar seconden bij het vlotje springen bv en geen opmerkingen van Patrick over aflevering 9. Ook lijkt het of Pieter Jan het een beetje gehad lijkt te hebben. Het begon ook pas om 20.37 zag ik en is dat ik Patrick sympatieker vind en de rest van de reeks echt top was, maar deze aflevering valt dan toch een beetje buiten de boot.

Niet eerder dan een paar weken van te voren wil ik pas weten wie er mee doen, vanaf het moment dat Patrick mee zou doen dacht ik hij is de mol, helaas toch uit eindelijk 1x ingevuld en niet zo als bij Inge vol gehouden.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 23:26:50 door Pierce_Brosnan »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #805 Gepost op: 17-03-2011, 23:22:36 »
Goed gedaan patrick ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #806 Gepost op: 17-03-2011, 23:25:22 »
Patrick, ik had je door in aflevering 3.
En hoewel regie en medeforummers hun uiterste best hebben gedaan me daarvan af te krijgen is dat niet gelukt  ;D

Ik vond je een leuke mol, sommige dingen vond ik erg dapper zoals vermomd in de bus zitten met het risico ontdekt te worden en kokertjes in je broekzak stoppen terwijl je grote vriend denkt dat je ze in de mand doet.
Ik heb ook erg om je gelachen, goedzak en Obelix van de groep.

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #807 Gepost op: 17-03-2011, 23:27:52 »
wat ben ik blij met jou patrick...je hebt het goed gedaan!
ik had geen idee wie de mol was totdat jij in die touwen hingen en niet naar de overkant durfde,
zelf moest huilen...dat vond ik zo raar dat ik dat niet meer los kon laten en ik had gelijk :)

te gek patrick....het is st patricksday en inderdaad het is patrick z`n dag!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #808 Gepost op: 17-03-2011, 23:38:51 »
 Ook leuk dat hij het had over George met het weggooien van dat geld. En dat hij dan doet alsof hij die kokers in dat mandje gooit.  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #809 Gepost op: 17-03-2011, 23:46:04 »
Super molletje ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] PATRICK is (niet) de Mol!
« Reactie #810 Gepost op: 18-03-2011, 00:09:02 »

Van wat ik ondertussen van Patrick gezien heb, lijkt hij mij een typische BB-Ruud-Effe-Knuffelen-figuur. En hebben we ooit al eens zo'n mol gehad? Een mol die je na een zware dag even knuffelt maar ondertussen met een figuurlijke dolk in je rug steekt zodra hij de kans krijgt.
Ik ben er nog niet uit, maar heb bij Patrick wel een molgevoel.


Grappig dat Anton net bij "Je mist meer" vertelde dat hij dezelfde motivatie had bij de molkeuze voor dit jaar.

 ::trots::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #811 Gepost op: 18-03-2011, 00:09:37 »
Te gekke Mol! ::cheerleader:: ::bravo:: ::wijn::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #812 Gepost op: 18-03-2011, 00:13:09 »
Patrick was een super mol!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #813 Gepost op: 18-03-2011, 00:27:41 »
Topmol :)
Had 't wel te pakken! Voor het eerst van aflevering 1!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #814 Gepost op: 18-03-2011, 02:37:44 »
Molletje!  ::bravo::


Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #815 Gepost op: 18-03-2011, 02:39:27 »
Yay Patrick! Echt helemaal top!  ::bravo::
Echt jammer dat ik buiten m'n mol de rest van de pool zo ongeveer verkloot heb ;D
Mijne eerste jaar dat ik de mol vroeg doorhad. Wat ik ook wel stoer vind is dat wij kennelijk toch beter naar de mol kijken dan de kijkers thuis, die toch veel meer op Art zaten. We zouden er ons beroep van moeten maken  :P
De hints vind ik helemaal geweldig, gelukkig wat meer hints dan eerder. En leuk hoeveel we er door hadden. Die Twitter-hint is echt een gemiste kans!

 ;D
Laten we jabberen.

Offline a2464531

  • Forumlid
Patrick de Mol. Waardeloos? Of toch heel knap gedaan?
« Reactie #816 Gepost op: 18-03-2011, 07:59:49 »
Persoonlijk vond ik het een fantastisch Mol seizoen met mooie opdrachten en een leuke groep. Even leek het erop dat het mijn favoriete seizoen tot nu toe zou worden. Het enige dat mij echter behoorlijk tegenviel is dat in mijn ogen Patrick de slechte mol sinds jaren bleek te zijn.

Te vaak liet hij de kans om te mollen aan zich voorbij gaan omdat hij bang was verdacht te worden (vooraan in de rij gaan staan bij de schilderijopdracht; als tweede starten bij de boobytraps) of omdat hij een opdracht gewoon te leuk vond (groepstoneelstuk). Soms probeerde hij het wel maar had het amper effect op de prijzenpot (1 blauw kokertje in zijn zak stoppen tikt niet echt aan) of zorgde hij er in zijn onhandigheid voor dat hij zijn doel volledig voorbij schoot (de letters in het zand schrijven met een hele dikke boomstam zodat de cijfers alsnog gelezen konden worden; de versnellingsbak in elkaar laten draaien waardoor de mol normaal gesproken 3000 euro niet uit de pot kon halen). Voor de rest heb ik Patrick eigenlijk weinig tot niet op een originele of creatieve manier zien mollen. Bewust een onjuiste envelop pakken of de langste naam uitkiezen om je vervolgens direct af te laten gaan, tja.

Tel daarbij op dat alle kandidaten richting het einde Patrick verdachten. Als je niet veel of opvallend aan het mollen bent maar toch behoorlijk verdacht raakt, gaat er volgens mij ergens iets fout.
Soundos zat al vanaf het begin op Patrick, Karin ook al een behoorlijke tijd. Alleen Art had hem lang niet in de gaten maar die kreeg van de mol dan ook af en toe wat hulp om de finale te kunnen halen. De dekmantel theorie gaat in mijn ogen maar deels op, in ieder geval was het zeker niet nodig om Art tijdens de bomenopdracht nog te helpen.

Wat denkt iedereen er hier verder van? Deed Patrick het echt zo waardeloos? Of heeft hij het eigenlijk best knap gedaan?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Patrick de Mol. Waardeloos? Of toch heel knap gedaan?
« Reactie #817 Gepost op: 18-03-2011, 08:39:21 »
Art (en in mindere mate de rest van de groep) heeft het hem erg moeilijk gemaakt. Patrick was geen übermol, maar ook zeker geen slechte Mol. Mooi in de middenmoot dus.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PATRICK is de Mol!
« Reactie #818 Gepost op: 18-03-2011, 08:58:06 »
Ik blijf het jammer vinden dat de mol zo'n grote hand heeft gehad in wie er in de finale is gekomen. Hij gaf een joker aan Art en nog veel belangrijker hij ontnam Karin een plek in de finale. Alleen Karin had er een joker voor over om de mol contact met haar te laten opnemen. Zij was de enige kandidaat die hier een joker voor heeft ingeleverd. Omdat Patrick als mol ook mee is gaan loten heeft hij die vrijstelling opgeraapt. Dit kostte Karin dus behalve een 100% plek in de finale ook nog eens een joker! Kwalijke zaak.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Patrick de Mol. Waardeloos? Of toch heel knap gedaan?
« Reactie #819 Gepost op: 18-03-2011, 09:49:29 »
Ik vond dat Patrick het heel goed gedaan heeft. Wij zien natuurlijk maar 'een paar minuten' van alles, maar zelfs de kandidaten waren verrast (bijvoorbeeld Pepijn)  ::oink:: Goed gedaan hoor, MOLLETJE!!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head