Enkhuizen is een mooi plekje Syllie. Met idd het Zuiderzeemuseum. Wat bestaat uit een binnenmuseum vlak bij de stadsmuur en het buitenmuseum waar je met een bootje naar toe moet.
De stoomtrein rijdt van Medemblik naar Hoorn en komt jammergenoeg niet langs Enkhuizen. Wel kun je met een stoomschip van Enkhuizen naar Medemblik en terug.
Maar sowieso is gewoon een weekendje weg al heel erg leuk!
Heb laatste dagen wat zitten googlen en ziet er inderdaad mooi uit allemaal daar. Ook omgeving is super mooi via maps dan
En bootjes gaan niet lukken want vriendin kan daar weer niet tegen dus zal een stuk zuiderzeemuseum worden en dan met de trein naar Hoorn bijvoorbeeld en vandaar uit de stoomtrein doen. Of eventueel op de vertrekdag de auto in Hoorn zetten en de stoomtrein doen
Jammer dat ze niets doen met koningsnacht want we gaan nu zondag 26 op maandag 27 april.
Boston is echt puur uitvalsbasis, ga idd rondreizen. Heb één volle dag (2 nachten) in Boston is t plan, dus dat wordt sws de Freedom Trail aflopen en dan moet ik nog ff kijken wat ik dan ga doen. En daarna 14 dagen rondreizen met de auto.
Klinkt super leuk
Over 5 weken zit ik in de bus richting......... Ja waarheen eigenlijk, ben de standplaats vergeten......
Als je dat tegen die tijd dan maar wel weet