Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
hahaha, sorry, ik dacht dat je wel een hoogtepunt zou hebben gehad op een veerpont, of anders wel zou willen
ja toen ik het las had ik een "ohja erlebnis" maar ja veel te laat.@D*N ik drinker ik drink maar heel zelden
in het topic wat drink je nu post jij constant gluwhein toen moest ik er eerst achter komen of dat rode of witte wijn was
dom geboren dom gebleven
rood en warmhele vies iig
Uitslag Forum Quiz 2010!Op de 11e plaats is uiteindelijk geëindigd met score van 103 punten … laat inleveren heeft helaas niet geholpen … LdHmolletje!
en Swifty die andere opmerking
achteraf ik wel, hij was één van de fanatiekste kijkers en was volgens mij erg gecharmeerd van de complotten en oa vieffans finale pleidooi
Hmm, wat doe ik verkeerd? Ik krijghttp://www.megaupload.com/?d=EH3C7HUDmet geen mogelijkheid geopend... Is er een andere manier om het te openen?
je moet 45 seconden wachten ldhm
Overigens heb ik niet met opzet mensen op het verkeerde been gezet, ik heb slechts gekozen voor dingen die niet zo heel erg voor de hand liggen bij mij.Dat is eigenlijk hetzelfde.
Dat heb ik bij een paar ook gedaan... Ik weet (nog) niet welke programma's jullie mij allemaal hebben toegediend, maar ik ging toch voor The Mentalist, hoewel ik ook voor The Simpsons had kunnen gaan...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
900 gasten en 1 vaste bezoeker