WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 7
1. Karin (29%)
2. Art (19.4%)
3. Patrick (19.4%)
4. Soundos (19.4%)
5. Anna (12.9%)
WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 7
1. Patrick (25.8%)
2. Soundos (25.8%)
3. Karin (22.6%)
4. Art (19.4%)
5. Anna (6.5%)
Verandering van spijs doet eten. In het geval van Karin ben ik niet zeker. Ik heb de stemwijzer twee keer ingevuld, met telkens een verschillend antwoord op de eerste vraag, hoeveel kokers neemt de Mol? In het eerste geval neemt de Mol geen kokers (Karin en Anna, die laatste eindigt zo laag omdat de andere antwoorden die ik gaf niet op haar slaan). Zo laadt de Mol wel extra de verdenking op zichzelf maar is er zeker van dat die niks verdient voor de pot. In het tweede geval, en dat vind ik net iets interessanter, pakt de Mol meerdere kokers maar liegt over het aantal. (Patrick en Soundos komen bovenaan) Dit wekt miniem vertrouwen (het ging trouwens maar om telkens € 100), de Mol pakt enkele kokers en gooit die in de mand, maar dit kan tegelijk ook een subtiele mollenactie zijn doordat die er onder water nog veel meer pakt. De Mol tracht die vervolgens weg te gooien in zee zonder dat iemand ooit, althans niet vóór aflevering 11, zal weten hoeveel er werkelijk verdwenen zijn. Het kan goed zijn dat het daarom was dat Karin en Anna e.a. het zo moeilijk vonden om überhaupt kokers te vinden. In principe kan iedereen deze actie verrichten, ook Art met zijn één koker en zelfs Anna en Karin die "niks" hebben kunnen pakken. Zo is het gegaan denk ik. Al maakt die tweede optie het nog extra verwarrend.