Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 152905 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #160 Gepost op: 11-02-2011, 20:28:23 »
Komt de link voor megaupload ook nog?
bvd
De link voor YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=a44EmLXCRvU
Daar kun je ook van downloaden (dus net als MegaUpload enzovoort):
http://keepvid.com/?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3Da44EmLXCRvU
Als je kiest voor ›› Download MP4 ‹‹ Heb je in goede kwaliteit de aflevering binnen. Dat is wel iets minder als de originele, maar je hoeft iig niet lang te wachten en de kwaliteit gaat wel.

Succes!
« Laatst bewerkt op: 11-02-2011, 20:30:17 door bartjel »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #161 Gepost op: 11-02-2011, 22:32:51 »
Hier is ook de aflevering in HD!

Over Megaupload: gisteren lukte het niet om hem te uploaden en aangezien de laatste drie afleveringen allemaal 0x gedownload waren (volgens Megaupload) dacht ik dat het toch niet zin had om hem alsnog te uploaden.
Als er toch mensen zijn die hem daarvandaan halen zal ik hem alsnog uploaden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #162 Gepost op: 11-02-2011, 22:34:52 »
Dat is maf, ik heb alle afleveringen van je Megauploads afgehaald, dus dat kan nooit 0 zijn :P
The British are not impressed.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #163 Gepost op: 11-02-2011, 22:40:10 »
Dat is maf, ik heb alle afleveringen van je Megauploads afgehaald, dus dat kan nooit 0 zijn :P

Ja dat is dan inderdaad raar.  ???
Ik ben hem nu alsnog aan het uploaden en ik zal hem voortaan gewoon weer uploaden.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #164 Gepost op: 11-02-2011, 22:55:48 »
Ik ga proberen de komende dagen/weken de eerste seizoenen op mijn YouTube-kanaal te zetten. Zodat eerdere seizoenen ook op internet kunnen worden bekeken die niet op Uitzending Gemist staan, zonder dat je ze hoeft te downloaden. Tot nu toe staat alleen aflevering 1 er op, aflevering 2 is bezig met uploaden.

Het is altijd wel weer leuk om zoiets terug te kijken  :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #165 Gepost op: 11-02-2011, 23:09:56 »
BARTJEL! MIJN HELD! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Snel kijken voordat ze misschien worden weggehaald. Oh my god wat wil ik die seizoenen al lang kijken maar niet kopen of downloaden! DANKJEWEL! Ik ga ze morgen gelijk kijken. Of in ieder geval wat er tot nu toe opstaat. :) ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #166 Gepost op: 11-02-2011, 23:19:40 »
Aflevering 6 op Megaupload: http://www.megaupload.com/?d=7QQOW30V

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #167 Gepost op: 11-02-2011, 23:20:33 »
 ::bravo::  ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #168 Gepost op: 11-02-2011, 23:36:07 »
Ik haal m ook altijd van mega upload, dus die statistieken kloppen niet echt...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #169 Gepost op: 12-02-2011, 01:03:52 »
Ja ik heb hem ook altijd van Megaupload. Bedankt alweer!!  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #170 Gepost op: 12-02-2011, 07:34:04 »
Als alle WIDM-fans nou gewoon de officiële uitgaven van seizoen 1 en 2 op DVD kopen is er tenminste nog kans dat ook seizoen 3 en verder nog uitgebracht worden.

Offline azasel

  • Forumlid
Re: WIDM reizen - fanreizen - Meld je NU aan - zelf WIDM organiseren
« Reactie #171 Gepost op: 12-02-2011, 12:25:28 »
Hey,
ik heb een vraagje. Ik ga namelijk wie is de mol organiseren met een groep vrieden, en ik zou graag software hebben voor de test. Ik heb al op internet gezocht (bijv. meilof; maar daar krijg ik een foutmelding.) Heeft iemand een goede werkende download en kan iemand me uitleggen hoe je zoiets download en installeerd, want ik

Hoi ik heb vorig jaar voor het eerst WIDM georganiseerd. Wij hadden het zelfde probleem. Maar hebben het opgelost door de vragen uit te printen. En kandidaten op papier te laten maken. Dit scheet je in tijd die je kwijt bent. Wel hadden we op een laptop een groen en rood scherm gemaakt. Werkt bijna het zelfde

Offline azasel

  • Forumlid
Re: WIDM reizen - fanreizen - Meld je NU aan - zelf WIDM organiseren
« Reactie #172 Gepost op: 12-02-2011, 12:44:37 »
Ten eerst...
Super topic Hans dit miste ik nog op de site. En klinkt super wat je gaat doen. Jammer dat ik al te oud ben. Maar wie weet organiseer je het nog eens voor wat oudere.

Ik zelf organiseer nu mijn 2e WIDM. Het is zeer verslavend mijn vrouw wil me al opgeven voor porgama HELP ME MAN HEEFT EEN HOBBY.  ::oink::

Gisteravond was de eerste avond dat mijn kandidaten elkaar konden ontmoeten. We zaten in een aula van een schoolgebouw en starte met een filmje waar de kandidaten elkaar konden zien. We hadden nog geen mol en die is door een groep van 5 jury leden gekozen die avond. In mei gaan we pas echt van start. We doen het spel in twee dagen.

Ook hoor ik graag hoe andere ervaring hebben met het organiseren van WIDM. Kan nog veel leren.

 ::bravo::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #173 Gepost op: 12-02-2011, 16:36:58 »
Ja dat is dan inderdaad raar.  ???
Ik ben hem nu alsnog aan het uploaden en ik zal hem voortaan gewoon weer uploaden.
Ik haal de kleine versie ook elke week van MegaUpload af, en daarnaast de HD versie via torrents. Bedankt voor de moeite die je er steeds insteekt!  ::ok::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #174 Gepost op: 12-02-2011, 17:25:19 »
Ik probeer alle afleveringen van seizoen 1 te uploaden, maar ik krijg een bericht bij aflevering 8:
Citaat
Je video met de naam ' Wie is de Mol? 1999 aflevering 8 ' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of wordt beheerd door deze entiteiten:
Entiteit: WMG Inhoudstype: Geluidsopname
Entiteit: Sony Music Entertainment Inhoudstype: Geluidsopname
Het audiogedeelte van je video is daarom gedempt.

Het is natuurlijk vervelend als er een aflevering ontbreekt, weet iemand welk gedeelte ik moet wegknippen zodat YouTube het niet erg vind?

Ook ben ik bezig met een site (gewoon een simpele hoor, niet een uitgebreide) waar je alle seizoenen kunt bekijken. Ik wil daar ook mensen op aansporen om de dvd's te kopen en over seizoen 11 te praten op het forum. Als 'ie af is laat ik het wel weten.

PS: alle andere afleveringen van seizoen 1 kun je hier bekijken: http://www.youtube.com/view_play_list?p=B50A1B2822A2107E.

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #175 Gepost op: 13-02-2011, 15:14:06 »
Is het iemand toevallig nog gelukt om van aflevering 6 de herhaling op te nemen en te uploaden? Anders moet ik wat gaan knippen, plakken, bijsnijden met het origineel om die witte Egyptische balkjes kwijt te raken ;-)

Grtz,
Ronald

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #176 Gepost op: 13-02-2011, 16:26:59 »
Als alle WIDM-fans nou gewoon de officiële uitgaven van seizoen 1 en 2 op DVD kopen is er tenminste nog kans dat ook seizoen 3 en verder nog uitgebracht worden.

Idd! Was idd nog niet zeker of ze doorgingen met het uitbrengen van de seizoenen wegens lage verkoopcijfers..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #177 Gepost op: 14-02-2011, 19:44:19 »
 :( Slecht bericht :(
Alle afleveringen die ik op YouTube had gezet zijn verwijderd, dus ook die van 2011. Wel jammer voor de mensen die het keken via YouTube in het buitenland. Komt door auteursrecht op ene Video Film Express op en paar afleveringen van 2011, heb alle afleveringen daarna maar verwijderd, anders word mijn account geblokkerd.

Ik heb wel een verzameling video's hier gemaakt (de youtube filmpjes zal ik snel bijwerken naar Uitzending Gemist filmpjes): http://molkijken.eu/
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 20:20:53 door bartjel »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #178 Gepost op: 14-02-2011, 19:46:43 »
Is het iemand toevallig nog gelukt om van aflevering 6 de herhaling op te nemen en te uploaden? Anders moet ik wat gaan knippen, plakken, bijsnijden met het origineel om die witte Egyptische balkjes kwijt te raken ;-)

Grtz,
Ronald

Nee, ik heb het wel geprobeerd, maar de kwaliteit was slechter dan de aflevering die al online staat, dus dat heeft niet echt zin. Dan kan je nog beter eventjes dat balkje in beeld hebben dan heel de aflevering in mindere kwaliteit.

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #179 Gepost op: 14-02-2011, 19:49:44 »
True... dan snijd ik ze wel bij, zag dat de hoeveelheid balkjes wel meeviel, vooral op het einde van de aflevering. Dus alsnog bedankt voor je upload!!! Hoop vanavond of morgen de wiewasdemol-site bijgewerkt te hebben :-)

Grtz,
Ronald