Auteur Topic: Molmail Quiz  (gelezen 120709 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #180 Gepost op: 1-02-2011, 20:30:56 »
Als je t weet zeg je oh ja...

En dat moment had ik zojuist,  ::dom::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #181 Gepost op: 1-02-2011, 20:31:07 »
Hier net zo. Ik zie het gewoon niet, ben als een mol stekeblind nu  ???

@Vieffan: excuus voor mijn vorige bericht. Vorige week, akkoord die had ik niet moeten plaatsen. Maar deze week stond de vraag gewoon vermeld in de molmail, dus is mijn reactie net zo fel als iemand anders net zo fel er in gaat.
Je groot recht ;)

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #182 Gepost op: 1-02-2011, 20:35:30 »
Deze week een niet zo pittige vraag... 'Deze molkandidaat deed niet mee in Tokyo, maar hij heeft er wel een link mee.' Beantwoord de vraag en wie weet mag jij volgend seizoen mee op reis met de Mol!

Speel de quiz »




omg.... echt dom van de redactie... ik had hem trouwens in 8 seconden, maar ik ben toch al weekwinnaar dus ik kan ook niet meer winnen:P haha maar hoop dat een van jullie wint:D al 2 forummers weekwinnaar, laten er nog meer komen!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail Quiz
« Reactie #183 Gepost op: 1-02-2011, 20:36:40 »
Slaat het antwoord ook op iets van widm of gewoon in het algemeen?
...óf niet!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #184 Gepost op: 1-02-2011, 22:58:59 »
Had leuker geweest als er gestaan had:
"Deze week een niet zo pittige vraag... 'Deze molkandidaat deed niet mee in Tokyo, maar Zij heeft er wel een link mee.' Beantwoord de vraag en wie weet mag jij volgend seizoen mee op reis met de Mol!

Speel de quiz » "

Was iets lastiger geweest, maar ook dan was er een link te vinden tussen Tokyo en een vrouwelijke kandidaat ;-)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #185 Gepost op: 1-02-2011, 23:11:04 »
Die weet ik, die andere (nog) niet...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft in ieder geval ook iets met Tokyo...
Ich bin ein Bärliner!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #186 Gepost op: 1-02-2011, 23:22:53 »
Die weet ik, die andere (nog) niet...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft in ieder geval ook iets met Tokyo...
Klopt!  ::ok::

Offline nicole28

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #187 Gepost op: 1-02-2011, 23:41:44 »
Winnaar10  1e afvaller7, mol8, winnaar 5, 1) afvaller6 2)mol 3  3)winnaar4 4)1e afvaller 1, mol2

ik had het ff in word gemaakt:P zo kan je heel makkelijk zien wat het antwoord is;)je kreeg winnaar 10, 1e afvaller 7, mol 8, winnaar 5, ik zag al gelijk dat er een rekenreeks in zit;) het is telkens: -3, +1, -3, +1  dus dan kan je zo die 4 dingen invullen, afvaller 6 (-3) mol3 (+1) winnaar 4 (-3) 1e afvaller 1
en het is telkens: winnaar, 1e afvaller, mol, en dat herhaalt zich;) ik had dat ding in word gezet, en dan op wikipedia heel snel de juiste personen erbij gezocht;), en eronder de antwoorden getypt, en dan die 4 als antwoord gezet:)




Ik zat helemaal in een andere hoek te denken... Ik dacht dat dat het rijtje wat er al stond allemaal homosexuele mannen waren en heb het aangevult met andere homosexuele mol kandidaten... Oeps..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail Quiz
« Reactie #188 Gepost op: 1-02-2011, 23:50:54 »
En dat moment had ik zojuist,  ::dom::
ik nog steeds niet :(
ach ik lees het volgende week wel hier :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #189 Gepost op: 2-02-2011, 11:07:21 »
Ik wist het antwoord niet. Heb "Paul Labbeling" ingevuld in de hoop dat ik punten krijg voor een origineel antwoord. ;)

edit: "Sandel de Heel" was eigenlijk grappiger geweest.

 ::rofl::
Ik weet het ook niet, maar ik ben geen wandelende mol-encyclopedie. ::)
Tell me what your telescope says

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #190 Gepost op: 3-02-2011, 18:42:08 »
deze topic zakt een beetje weg..:P hoe is het met de quiz bij jullie allemaal?:D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail Quiz
« Reactie #191 Gepost op: 7-02-2011, 22:25:45 »
Ik heb net pas de quiz gedaan... Ik weet niet de exacte tijd, maar ik zit denk ik ook onder de 5 seconden. Ik ben benieuwd of het antwoord klopt... wordt er bijna bang van dat ik iets heb overgeslagen.
Toch een behoorlijk verschil met de eerste quiz, waar ik 15+ minuten over deed. ::rofl::

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #192 Gepost op: 8-02-2011, 19:39:41 »
de vraag van deze week is weer lekker pittig. A en B had ik heel snel. c en d wat minder snel uit eindelijk 9 min. dat is te langzaam maar eindelijk ene goed antwoord haha

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #193 Gepost op: 8-02-2011, 19:50:59 »
paar dagen over de quiz van vorige week nagedacht, 3x raden wat me te binnen schiet op het moment dat de nieuwe molmail binnenkomt ::rofl::
Dat mensen dat serieus in 5 seconden uit zichzelf hebben kunnen bedenken..  ::oink::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molmail Quiz
« Reactie #194 Gepost op: 8-02-2011, 19:53:22 »
Maar wat was het nou?  ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #195 Gepost op: 8-02-2011, 19:55:51 »
Zal wss verkeerd gedacht zijn, maar toen ik dat zinnetje zo las van molmail quiz vorige week en toen naar de groepsfoto keek viel het shirt van Art mij op. Dus heb ik Art Rooijakkers als antwoord ingevuld. Wel een link met Tokyo want Japans teken, maar niet meegedaan in serie 10 maar 11. Zo dacht ik.

Die van deze week heb ik bekeken maar snel weer weg geklikt. Dacht even iets gevonden te hebben maar toen kwam ik niet verder met C/D. Dus tja.. eens een keer zo'n quiz winnen gaat hem niet worden denk ik zo.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #196 Gepost op: 8-02-2011, 19:56:29 »
Ik ben ook wel benieuwd, ik zou het namelijk echt niet weten.
Snap trouwens ook niks van de vraag van vandaag  ???. Nee die quiz is echt niet aan mij besteed  :(

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #197 Gepost op: 8-02-2011, 19:57:21 »
Ik dacht ook art.. maar vanwege Peking Expres.. maar Peking ligt niet in japan, maar in china ::schaam:: dus weet niet of ze dat bedoelde?

Offline BeertjeColargol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #198 Gepost op: 8-02-2011, 19:58:26 »
ik dacht aan george, omdat hij in die serie een envelop aan sanne vogel gaf.. maar zal ook wel fout zijn

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #199 Gepost op: 8-02-2011, 19:59:34 »
 ::rofl:: Toch niet zo makkelijk als iedereen afgelopen week beweerde dus :P Iemand die zijn of haar antwoord wel 100% zeker weet?