Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 77303 keer)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #120 Gepost op: 10-03-2011, 12:30:23 »
Bij de theater-opdracht,kregen de kandidaten toen wel te horen wie op wie had gestemd; hoeveel verhaaltjes elke persoon correct had kunnen linken? Of moesten ze daar zelf zien achter te komen?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #121 Gepost op: 10-03-2011, 19:03:23 »
Onder het mom van 'het stellen van de vraag is de helft van het antwoord': wie schrijft de dagboeken van de mol?  ::nieuwsgierig::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #122 Gepost op: 10-03-2011, 19:04:22 »
Onder het mom van 'het stellen van de vraag is de helft van het antwoord': wie schrijft de dagboeken van de mol?  ::nieuwsgierig::

Tja, daar gaan ze echt niets anders op antwoorden dan "de Mol natuurlijk" .

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #123 Gepost op: 10-03-2011, 19:07:58 »
Of het antwoord is "Wie denk je?" En dan kijkt de helft naar JP, die vervolgens zegt: "Ik zeg niks. Volgende vraag is van Annebeth..."
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #124 Gepost op: 10-03-2011, 19:09:47 »
Hahaha. Ik verwacht ook niet echt een informatief antwoord, maar je weet maar nooit. We zijn immers wel vaker interessante dingen te weten gekomen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #125 Gepost op: 11-03-2011, 22:43:13 »
Zijn er nog meer goede vragen ?
Ik heb ze hier uit dit topic (bijna) allemaal overgenomen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #126 Gepost op: 11-03-2011, 22:56:08 »
Waarom draagt Patrick een korte broek in de jungle? Niet echt een logische keus zo in dat struikgewas.




Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #127 Gepost op: 11-03-2011, 22:57:04 »
Zijn er opdrachten geweest die geskipt moesten worden vanwege het weer of andere zaken?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #128 Gepost op: 11-03-2011, 22:57:24 »
Zijn er opdrachten geweest die geskipt moesten worden vanwege het weer of andere zaken?
staat er al bij maar ga door ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #129 Gepost op: 11-03-2011, 23:01:49 »
Zijn jullie tevreden over de nieuwe vormgeving van de mol?
Of komen er kleine aanpassingkjes?

Ikzelf mis heel erg dat de intro geen rood scherm geluid meer bevat.. dat elke kandidaat een rode duimdruk in beeld krijgt gedrukt.. Maar nu is het een klein rood logotje in de naam..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #130 Gepost op: 11-03-2011, 23:08:29 »
Komen de groene lijntjes volgend jaar terug? :(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragenvuur
« Reactie #131 Gepost op: 11-03-2011, 23:49:40 »
Bij de test is het steeds zo duidelijk, door de muziek, wie er een rood scherm krijgt. Kan dat niet iets minder?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #132 Gepost op: 12-03-2011, 01:27:58 »
Als Patrick de mol is, vindt hij dat hij Art heeft bevoordeeld? En dan heb ik het niet alleen over de joker, maar ook over bijvoorbeeld het weigeren van informatie geven aan Soundos en Art de mogelijkheid geven om geld te pakken bij de bomenopdracht, wanneer hij aangeeft dat hij niet wil dat Patrick het pakt (dit laatste gaat alleen op als Patrick niet weet wat Soundos en Karin hebben ingevuld).

PS. selecteer deze vraag aub niet als Art toch de mol blijkt te zijn :-X ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #133 Gepost op: 12-03-2011, 01:40:03 »
Als Patrick de mol is, is hij met zichzelf 'in contact' gekomen. Was dit al zo gepland of was er meer spektakel geweest als hij als mol met iemand anders contact had opgenomen? Een telefoongesprek of iets dergelijks?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #134 Gepost op: 12-03-2011, 07:50:21 »
Als Patrick de mol is, is hij met zichzelf 'in contact' gekomen. Was dit al zo gepland of was er meer spektakel geweest als hij als mol met iemand anders contact had opgenomen? Een telefoongesprek of iets dergelijks?

Hoe bedoel je dat?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #135 Gepost op: 12-03-2011, 10:46:47 »
Ik had deze vraag zelf ook: het lijkt wat geforceerd oneerlijk, de 'loting' wie de mol mag ontmoeten, namelijk dat al op voorhand zeker was dat Patrick zichzelf zou ontmoeten.

Kwaad doet het niet moet de regie gedacht hebben want Anna zat toch zo faliekant fout dat Karin geen schade zou oplopen. En het is naar de rest ook het meest eerlijk dat de mol de supervrijstelling pakt.

Wellicht als niemand Patrick in de smiezen zou hebben gehad dat er inderdaad wel een echte meet-the-mole zou zijn geweest en de vraag is dan, hoe had dat er dan uitgezien?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragenvuur
« Reactie #136 Gepost op: 12-03-2011, 10:49:52 »
Ik had deze vraag zelf ook: het lijkt wat geforceerd oneerlijk, de 'loting' wie de mol mag ontmoeten, namelijk dat al op voorhand zeker was dat Patrick zichzelf zou ontmoeten.

Kwaad doet het niet moet de regie gedacht hebben want Anna zat toch zo faliekant fout dat Karin geen schade zou oplopen. En het is naar de rest ook het meest eerlijk dat de mol de supervrijstelling pakt.

Wellicht als niemand Patrick in de smiezen zou hebben gehad dat er inderdaad wel een echte meet-the-mole zou zijn geweest en de vraag is dan, hoe had dat er dan uitgezien?
maar Karin was wel haar joker kwijt die ze nog had kunnen gebruiken. misschien had ze laatste test net 1 meer fout dan soundos en art en is ze daardoor weg.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #137 Gepost op: 12-03-2011, 10:54:43 »
oke ik merk het al, het wordt dus nog zondagochtend vragen verzamelen hier ;D
Want met vragen "als patrick" of "als art" kan ik nog niet noteren ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #138 Gepost op: 12-03-2011, 10:57:46 »
Karin was wel haar joker kwijt

Zoals je haar hoort in haar nabeschouwing op de roodshow was zij nog wel het meest aan het twijfelen geslagen op wie ze zou inzetten dus ik geloof niet dat ze ook nog eens stoer die joker had bewaard voor het eindspel. Maar is wel een leuke vervolgvraag aan haar op de MFD!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #139 Gepost op: 12-03-2011, 12:54:01 »
Hoe bedoel je dat?

Ik had meer een meet your mole verwacht zoals in eerdere series. Nu was het een kandidaat of mol die een voordeel kreeg. Als al op voorhand vaststond dat de mol zichzelf zou ontmoeten, dan is mijn vraag niet nodig (de mol bewaart dan immers een joker voor deze test). Wellicht had er meer ingezeten qua meet your mole als een kandidaat de mol had ontmoet, maar dat zou dan om wat voor reden ook niet door zijn gegaan.

Hm, misschien kan ik het wat simpeler formuleren: waar was de meet your mole opdracht? ;D
« Laatst bewerkt op: 12-03-2011, 12:55:59 door Lautjuh »