Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 77301 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #180 Gepost op: 16-03-2011, 18:45:37 »
Veel vragen. Ik heb er nu 35 verzameld.
Ik hoop dat we tijd genoeg hebben jongens.
Maar we gaan ons best doen om er zoveel mogelijk beantwoord te zien ::zwaai::
Zijn er kandidaten waaraan nog geen of weinig vragen zijn gesteld? Het is wel leuker als alle kandidaten aan het woord komen.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #181 Gepost op: 16-03-2011, 18:49:04 »
Veel vragen. Ik heb er nu 35 verzameld.
Ik hoop dat we tijd genoeg hebben jongens.
Maar we gaan ons best doen om er zoveel mogelijk beantwoord te zien ::zwaai::

Succes! Jammer dat ik er niet bij ben.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #182 Gepost op: 16-03-2011, 18:58:04 »
Zijn er kandidaten waaraan nog geen of weinig vragen zijn gesteld? Het is wel leuker als alle kandidaten aan het woord komen.
de eerste afvallers komen nog niet echt aan bod.
Myrianne, Hanna, Horace
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragenvuur
« Reactie #183 Gepost op: 16-03-2011, 19:02:02 »
Voor Horace: Wat vind je ervan dat ze je "Trust Nobody" in de leader hebben gebruikt ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #184 Gepost op: 16-03-2011, 19:09:55 »
Ik ben trouwens wel benieuwd of de extra testvragen over de bomenopdracht ook daadwerkelijk invloed hebben gehad op wie er afviel.  Dus was Karin ook afgevallen als die 5 vragen niet waren meegeteld?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #185 Gepost op: 16-03-2011, 19:14:12 »
Zijn er kandidaten waaraan nog geen of weinig vragen zijn gesteld? Het is wel leuker als alle kandidaten aan het woord komen.
de eerste afvallers komen nog niet echt aan bod.
Myrianne, Hanna, Horace
Bij nadere controle zie ik dat 60% van de vragen richting productie gaan. Het zou leuk zijn om nog wat kandidaatsvragen te hebben denk ik. Dus schroom niet. Ik denk namelijk dat de meeste productievragen toch met een glimlach niet beantwoord zullen worden. Kandidaatsvragen zijn leuker :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #186 Gepost op: 16-03-2011, 19:36:56 »
We kunnen sowieso aan iedereen vragen wie hij of zij écht verdacht heeft allemaal, wat iedereen z'n favoriete opdracht was, wat iedereen z'n minst favoriete opdracht was, met welke tactiek iedereen het spel in is gestapt en of hij/zij die tactiek onderweg heeft aangepast, etc. etc. Volgens mij heb je er dan in één klap weer een stuk of 50 vragen bij.

Of staat dit soort info allemaal in molmails, interviews etc. die ik allemaal niet gezien heb?

Trouwens, een vraag. Is het inderdaad zo dat Art als tactiek had om veel te mollen zo verdacht te worden, of waren het vooral ongelukkige fouten die de productie heeft misbruikt om de verdenking op Art te leggen?

Als iemand hier een mooie open vraag van kan maken, voel je vrij om aldus te doen ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragenvuur
« Reactie #187 Gepost op: 16-03-2011, 19:38:27 »
Ik ben nog een paar vragen aan het opstellen specifiek voor kandidaten maar ik wacht nog even de uitzending af van morgen, misschien worden er daar al dingen opgehelderd. Zal mijn best doen om een paar persoonlijke vragen neer te pennen. Dat is nog altijd het tofste, van die vragen waar ze niet ja of nee op kunnen antwoorden en die dan een stille dood sterven. Open vragen dus, misschien een tip voor de anderen.

Soms haalt er één wel de fandag zoals die van Anniek toen. Ik vroeg haar waarom ze in godsnaam nee antwoordde op de vraag of ze de mol wou zijn, waarna ze toegaf dat ze de slechtste mol ever zou geweest zijn. Wat toch een klein grappig moment opleverde. ::trots::

Maarja heb nog wel wat vragen voor verschillende kandidaten. Zelfs voor Miryanna en haar rij/busvaardigheden. ;D

Nog een tip: misschien kunnen julie morgen al de vragen eruit filteren die in de uitzending aan bod komen. Kwestie dat ze niet dubbel aan bod komen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #188 Gepost op: 16-03-2011, 19:38:38 »
die laatste tip stond al in de planning ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #189 Gepost op: 16-03-2011, 19:46:59 »
Voor Hanna: hoe ruikt een piratenschip?


Dat vond ik zo'n mooie beeldende uitspraak.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vragenvuur
« Reactie #190 Gepost op: 16-03-2011, 19:55:53 »
Voor Hanna: hoe ruikt een piratenschip?


Dat vond ik zo'n mooie beeldende uitspraak.
is een moeilijke vraag hoor, ben je weleens op een schip geweest
anders moet je een keer naar het scheepsvaartmuseum in a'dam gaan
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #191 Gepost op: 16-03-2011, 20:05:32 »
de eerste afvallers komen nog niet echt aan bod.
Myrianne, Hanna, Horace
Bij nadere controle zie ik dat 60% van de vragen richting productie gaan. Het zou leuk zijn om nog wat kandidaatsvragen te hebben denk ik. Dus schroom niet. Ik denk namelijk dat de meeste productievragen toch met een glimlach niet beantwoord zullen worden. Kandidaatsvragen zijn leuker :)
;D Na vijf fandagen gemerkt te hebben dat mijn vragen richting de productie (met aannames die soms niet eens kloppen) toch niet gesteld en/of beantwoord werden heb ik de moed ook opgegeven. Daarom heb ik dit jaar maar eens zo veel mogelijk vragen richting kandidaten geprobeert te bedenken, waarvan ik net zo goed benieuwd ben naar de antwoorden. En steeds als ik toch een vraag voor de productie heb gepost, heb ik er ook geprobeerd een vraag richting kandidaten bij te zetten. :P

Ik zal eens nadenken of ik nog vragen heb voor de eerste drie afvallers.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #192 Gepost op: 16-03-2011, 20:37:28 »
Ik weet niet of de vraag al gesteld is maar kon je contact krijgen met de Mol als je geen jokers had? Door gewoon ja in te vullen op vraag 20 in test 8, wat dan telde als een fout antwoord?

Verder @Jan; waarom heb je die jokers eigenlijk weer ingeleverd toen je afviel? Je had ze ook mee naar huis kunnen nemen en eventueel in aflevering 11 weer teruggeven ::rofl:: Of überhaupt niet, 't zijn collectors-items ::rofl::

Zijn er eigenlijk nog foto's van Jan met El Salvadoriaanse meisjes op het internet terechtgekomen? :P

En hoe voelde het om niets te kunnen verstaan van wat Art allemaal in het Spaans tegen de mensen in de school zei? 8)

Wat is er in de nationaliteitenopdracht gedaan met de tegengekomen Nederlanders? Bijvoorbeeld, is hen door mensen van de productie iets gevraagd stil te houden, is er op vertrouwd dat het niet zou uitlekken, etc.

Verder denk ik dat enkelen (waaronder Hanna) wel zullen hebben gebaald dat ze in de vuurwerkopdracht bij de ontvangers zaten....misschien is daar nog een vraag over te stellen. Trouwens. Ging het afvuren van vuurpijlen nu inderdaad per tweetal ná elkaar? En zo ja, van wie waren dan die stuk of vijf vuurpijlen tegelijk?

Weet niet of dit sterke vragen zijn (vast niet), maar misschien is hier iets van te maken qua vragen aan kandidaten die wat vroeger zijn afgevallen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #193 Gepost op: 16-03-2011, 20:43:02 »
sommigen zijn al gesteld ;) maar ik kan er wel weer wat uit halen :) ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #194 Gepost op: 16-03-2011, 20:55:58 »
Aan Soundos: hoe kwam je op het idee om 'Executie' uit te poepen?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #195 Gepost op: 16-03-2011, 21:05:48 »
Hanna: Je zei bij de tweede test dat je dacht dat er misschien wel helemaal geen mol was, omdat niemand verdachte dingen deed. Ben je echt zo goed van vertrouwen (lees naief)?

Hanna: Hoe heb je je voorbereid op WIDM? Had je vooraf een tactiek uitgestippeld voor het spel? Was het een schok toen je als eerste een rood scherm kreeg?

Horace: Wat ging er allemaal door je hoofd toen je de bagage moest halveren?

Miryanna: In welke bus zat jou mol, de gele of de witte?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #196 Gepost op: 16-03-2011, 21:29:29 »
;D Na vijf fandagen gemerkt te hebben dat mijn vragen richting de productie (met aannames die soms niet eens kloppen) toch niet gesteld en/of beantwoord werden heb ik de moed ook opgegeven. Daarom heb ik dit jaar maar eens zo veel mogelijk vragen richting kandidaten geprobeert te bedenken, waarvan ik net zo goed benieuwd ben naar de antwoorden. En steeds als ik toch een vraag voor de productie heb gepost, heb ik er ook geprobeerd een vraag richting kandidaten bij te zetten. :P

Vragen voor de productie blijf ik het meest interessant vinden. Soms komt er nog wat nieuws uit. Vooral 'raadsels' die eindelijk opgelost worden zijn vaak een opluchting.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #197 Gepost op: 16-03-2011, 21:48:42 »
Vragen voor de productie blijf ik het meest interessant vinden. Soms komt er nog wat nieuws uit. Vooral 'raadsels' die eindelijk opgelost worden zijn vaak een opluchting.
True! Vind ik ook heel leuk om te horen en ik heb er ook zeker een paar bij zetten. Ik heb alleen de moed opgegeven dat ze ook gesteld worden.

Ik heb vorig jaar een tijdje bij Anton gestaan en een paar vragen gesteld. Dan komen de grootste 'raadsels' van de mol en het seizoen niet aan bod, maar wel juist de kleinere dingetjes waarvoor geen ruimte is tijdens het vragenvuur. Daar heb ik mijn hoop dus maar op gevestigd. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #198 Gepost op: 16-03-2011, 21:58:56 »
True! Vind ik ook heel leuk om te horen en ik heb er ook zeker een paar bij zetten. Ik heb alleen de moed opgegeven dat ze ook gesteld worden.

Ik heb vorig jaar een tijdje bij Anton gestaan en een paar vragen gesteld. Dan komen de grootste 'raadsels' van de mol en het seizoen niet aan bod, maar wel juist de kleinere dingetjes waarvoor geen ruimte is tijdens het vragenvuur. Daar heb ik mijn hoop dus maar op gevestigd. :P

Precies. Roep me als je 'm te pakken hebt, dan kunnen we samen vissen. ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #199 Gepost op: 16-03-2011, 22:26:10 »
Weet PJ voor de executie wie eruit vliegt?
En is er een volgorde van het uitdelen van de groene schermen en de rode..?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !