Nu de serie zo langzamerhand richting het einde loopt heb ik voor mijzelf nagedacht wat mijn volgorde qua favorieten van dit jaar was... En ik moet zeggen: het was zeer moeilijk... Er was geen enkele kandidaat dit jaar die van mij liever niet had mee hoeven te doen... (zoals Chandrika (in seizoen 4, Nadja in seizoen 7 en Hind vorig jaar)
1: Anna: Het oog wil ook wat... Maar daarnaast een hele leuke kandidate, lekker fanatiek en ook heel goed in de groep liggend.
2: Art: Voor mij nog steeds de mol, maar ook als hij het niet is, zeker een leuke kandidaat. Vooral zijn enthousiaste interviews waren heel erg leuk. Alleen jammer, dat mocht hij kandidaat zijn, dat hij wel heel erg weinig geld heeft binnengehaald.
3: Karin: Wordt met de week leuker en beter! Knap hoe ze ondanks haar angsten toch bepaalde opdrachten tot een goed eind heeft gebracht. Doet misschien wel iets te klungelig, maar gelukkig op een leuke manier.
4: Pepijn: Spontane en fanatieke kandidaat.
5: Jan: Vooral door zijn vertolking van Romeo en hooiman een onuitwisbare indruk achtergelaten.
6: Horace: Jammer dat hij er al zo snel uit moest, want hij was best wel grappig.
7: Patrick: zou een behoorlijk goede mol kunnen zijn. Lijkt alleen af en toe wat opvliegerig.
8: Miryanna: bij vlagen leuk om te zien, maar soms ook wat te veel op de achtergrond.
9: Soundos: Als kandidaat meestal goed bezig, maar liet wel te nadrukkelijk weten dat men niet naar haar luistert. Als ze de mol zou zijn, zou ik het niet leuk vinden dat ze helemaal niet aan die koeienopdracht had meegedaan. Haar interviews waren helaas te vaak overacted met haar in mijn ogen soms wat irritante grimassen.
10: Hanna: Te kort in deze editie geweest, maar was iets te veel op de achtergrond. Misschien af en toe wat te saai.