Auteur Topic: Wie is de Mol? 2012  (gelezen 269230 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #420 Gepost op: 28-11-2011, 19:29:57 »
WIDM in boulevard zag er echt leuk uit!  :D Krijg er weer helemaal zin in!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #421 Gepost op: 28-11-2011, 19:31:38 »
WIDM in boulevard zag er echt leuk uit!  :D Krijg er weer helemaal zin in!

Ik heb t nog niet gezien!! Hoop dat t zo snel online komt
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #422 Gepost op: 28-11-2011, 22:50:12 »
De productie stopt er nooit iets in om "zomaar te fucken" (iets wat ik heel vaak voorbij zie komen op het forum). Er moet of een reden achter zitten, of het is gewoon toeval. De gespiegelde leader was bijvoorbeeld écht iets wat er nooit in had gemoeten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #423 Gepost op: 28-11-2011, 22:57:39 »
De productie stopt er nooit iets in om "zomaar te fucken" (iets wat ik heel vaak voorbij zie komen op het forum). Er moet of een reden achter zitten, of het is gewoon toeval. De gespiegelde leader was bijvoorbeeld écht iets wat er nooit in had gemoeten.

Alleen bij de muzikale aanwijzingen van serie 5 zijn ze lekker los gegaan. (Wie herinnert zich nog  "Oogjes dicht en snaveltjes toe" wat helemaal niks betekende?)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #424 Gepost op: 28-11-2011, 22:58:51 »
De productie stopt er nooit iets in om "zomaar te fucken" (iets wat ik heel vaak voorbij zie komen op het forum). Er moet of een reden achter zitten, of het is gewoon toeval. De gespiegelde leader was bijvoorbeeld écht iets wat er nooit in had gemoeten.
Maar het zat er wél in, die vreemde gespiegelde leader. En een fout is het niet, dit is wel echt handmatig zo toegevoegd. Dus het is niet waar dat ze er nooit iets instoppen om "zomaar te fucken". Of had die gespiegelde leader een bedoeling? Hoe dan ook is die naar mijn weten nooit uitgelegd.

Sterker nog. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel móeten. Wij molloten worden zodanig vindingrijk, dat ze op een gegeven moment niet anders meer kunnen dan "dwaalhints" toe te voegen (of de echte hints zo ingewikkeld te maken dat ze niet meer serieus te nemen zijn). Ik weet alleen niet of dat moment nu al is aangebroken.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #425 Gepost op: 28-11-2011, 23:05:36 »
Maar het zat er wél in, die vreemde gespiegelde leader. En een fout is het niet, dit is wel echt handmatig zo toegevoegd. Dus het is niet waar dat ze er nooit iets instoppen om "zomaar te fucken". Of had die gespiegelde leader een bedoeling? Hoe dan ook is die naar mijn weten nooit uitgelegd.

Sterker nog. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel móeten. Wij molloten worden zodanig vindingrijk, dat ze op een gegeven moment niet anders meer kunnen dan "dwaalhints" toe te voegen (of de echte hints zo ingewikkeld te maken dat ze niet meer serieus te nemen zijn). Ik weet alleen niet of dat moment nu al is aangebroken.

Geloof mij, wij hebben er echt naar gevraagd. Al meerdere keren trouwens, maar vanavond weer. Anton wist en weet niets van de gespiegelde leader. Het was wel degelijk een fout en had wat hem betreft nooit gemogen.
Ook andere dingen die wij als hint zien zijn er nooit in gestopt als hint. Er zijn wel eens door een montageman expres geluidjes in gestopt, maar dat was ook nooit de bedoeling. Sowieso mag de montage niets doen zonder opdracht van de productie, dus ook niet expres dingen toevoegen om ons op het verkeerde spoor te brengen. Anton heeft echt met klem benadrukt dat er alleen echte hints in zitten. En die kletst over dit soort dingen echt niet uit zijn nek.

(Trouwens, zo bang zijn ze er niet voor, dat wij iets vinden. Het moet alleen niet zo erg worden als in serie 7).
« Laatst bewerkt op: 28-11-2011, 23:26:54 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #426 Gepost op: 28-11-2011, 23:19:19 »
Verder was de aflevering erg tof! Ijsland is supermooi, de montage was supergoed, vooral de intro. Bij de eerste seconde heb je al het gevoel in een kneiterspannende film te zitten. Het is even wennen met Art, maar toch ook niet, want hij is natuurlijk al een bekend gezicht. Hij deed het prima. En verder... tja, verder houd ik mijn mond maar.

Heb nog met Anton en Soundos een roadtrip door Hilversum gemaakt, en Soundos doet een interessante mededeling:


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #427 Gepost op: 28-11-2011, 23:27:57 »
'Op het randje van de noordpool' aldus Art in de allereerste intro.  ::)

Met alle nadruk op hoe koud het was blabla denk ik dat we er welhaast zeker van uit kunnen gaan dat er een tweede en wrsch warmer land komt sws.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #428 Gepost op: 29-11-2011, 11:51:38 »
joepie soundos komt terug ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #429 Gepost op: 29-11-2011, 12:03:04 »
joepie soundos komt terug ::cheerleader::

Prinsesje Soundos  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #430 Gepost op: 29-11-2011, 12:05:53 »
Prinsesje Soundos  :P
getrouwd of niet ;D met roze jurk :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #431 Gepost op: 29-11-2011, 12:32:34 »
Was ik echt de enige die Soundos niet leuk vond  ::)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #432 Gepost op: 29-11-2011, 12:44:12 »
Was ik echt de enige die Soundos niet leuk vond  ::)

Blij dat ik niet met jou in 1 ihvh-team zit  >:(

Misschien neemt over een aantal jaar Soundos wel het stokje over van Art.. Dan zou het een heel ander programma worden  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #433 Gepost op: 29-11-2011, 13:22:48 »
Nog wat leuke dingen:
1. In de intro komt Art wild aanrijden in een enorme jeep over de Ijslandse vlakte. Recht over de koffer van Dio!!! De koffer van die arme jongen helemaal aan gort. Gelukkig was de inhoud nog te redden. Het was echt heel grappig!
2. Ze kwamen de filmcrew van Nova Zembla tegen, zij wilden op dezelfde locatie filmen. Ze kregen wat gedoe over wie er het eerst mocht filmen. En zo komt het dat Reinout Oerlemans straks ineens aflevering drie binnen komt stampen...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #434 Gepost op: 29-11-2011, 15:08:25 »
En zo komt het dat Reinout Oerlemans straks ineens aflevering drie binnen komt stampen...

Lijkt mij sterk dat jij dat nu al weet te melden...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #435 Gepost op: 29-11-2011, 15:45:48 »
Geloof mij, wij hebben er echt naar gevraagd. Al meerdere keren trouwens, maar vanavond weer. Anton wist en weet niets van de gespiegelde leader. Het was wel degelijk een fout en had wat hem betreft nooit gemogen.


Wat Erik Leppen denk ik bedoelt, is dat een leader zich niet vanzelf ''spiegelt''. Iemand in de montagekamer moet dat opzettelijk hebben gedaan, en de eindmontage heeft dit niet gezien.



Lijkt mij sterk dat jij dat nu al weet te melden...
Onderschat Lautjuh niet. Die weet dingen die een doorsnee molloot niet kan weten. Lautjuh is dan ook ''molloot in het kwadraat''. Zelfs Heinz heeft in dit verband soms het nakijken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #436 Gepost op: 29-11-2011, 15:52:40 »
Lijkt mij sterk dat jij dat nu al weet te melden...
Ik denk dat ze het er over hebben gehad op de pers conferentie, want die kandidaten zeiden het ook nog ff tijden die interviews.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #437 Gepost op: 29-11-2011, 16:04:24 »
Hoe meer is lees over IJsland, hoe grappiger ik het vind dat k daar volgend jaar ook zal rondlopen.



*Bodejos krijgt de kriebels als ie leest over deze weersomstandigheden*

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #438 Gepost op: 29-11-2011, 16:34:13 »
Onderschat Lautjuh niet. Die weet dingen die een doorsnee molloot niet kan weten. Lautjuh is dan ook ''molloot in het kwadraat''. Zelfs Heinz heeft in dit verband soms het nakijken.

Eh, ik weet net zo veel of weinig als elke andere molfan hoor. (Behalve dan die ene keer dat ik via via van Jordanië had gehoord. ;D)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2012
« Reactie #439 Gepost op: 29-11-2011, 17:10:53 »
Lijkt mij sterk dat jij dat nu al weet te melden...

Dat van Reinout Oerlemans was een grapje, dat ik gister ook maakte toen ik hoorde dat ze hem tegen waren gekomen. Die man had vast iets anders aan zijn hoofd dan figureren in de mol. Doutzen Kroes bijvoorbeeld.