Wat konden ze een hoop geld verdienen zeg ! Toch leuk om te zien hoeveel het programma veranderd is in de afgelopen jaren ...
Inderdaad, dat was me ook opgevallen:
1.Geldbedragen:
Deze lagen toen véél hoger, maar werden dan weer gecompenseerd door te werken met geld uit de pot als een opdracht mislukt.
Ik vind het nu eigenlijk beter omdat je enig idee hebt hoe goed of hoe slecht een mol bezig is.
2.Voice-over (van Angela)
Iets wat helemaal verdwenen is in de loop der jaren; nu leggen de kandidaten de opdrachten uit in een biecht, waardoor het niet altijd zo duidelijk is hoe een opdracht werkt (vooral in 2010 was dit zo). Het zou eigenlijk soms wel nuttig zijn om dit weer in te voeren.
3.Biechten
Opdrachten worden niet onderbroken door een of andere biecht. Iets minder biechten zouden in de volgende serie(s) wel beter zijn, al zijn die biechten vaak wel grappig.
4.Test
Wat duurden die toen lang: iedere kandidaat legt uitgebreid uit wie hij verdenkt en waarom. Gelukkig zijn de tests vandaag korter, al komt dat doordat je al een indicatie van de verdenkingen krijgt tijdens de opdrachten door die biechten.
Waarschijnlijk vergeet ik nog iets.