Gefeliciteerd Molcrazy! Ik verwachtte al dat dit nummer zou winnen.
Zelf veel geluk gehad in de halve finale. Maar die was dan ook een stuk sterker dan de andere. 6 nummers uit die halve finale bij de eerste 8 in de finale.
Bedankt verder voor het organiseren Fabian!
Als ik nog wat feedback mag geven:
+ leuke invalshoek voor het thema
+ goede opzet. 27 liedjes beoordelen is veel te veel. Had alleen de afvallers in de halve finales niet meer mee laten stemmen in de finale. Hadden ze maar een beter liedje in moeten brengen.
+ strakke organisatie, op wat schoonheidsfoutjes na
- te veel regels voor het inbrengen van een liedje. Ik kon door de overkill aan regels maar één echt goed nummer vinden. De rest was bij gebrek aan beter. En ik heb toch best een tijdje gezocht.
- commentaren boven de liedjes in de finale. Storend en overbodig. Je gaat er automatisch op letten bij bepaalde liedjes.
- een organisator die zijn mening door laat schemeren tijdens de bekendmaking van de finalisten. Dat is natuurlijk uit den boze!
- Nieky
Voor de volgende keer wel handig om voor nieuwe deelnemers in de openingstekst te zetten dat bekende bands en nummers door sommige deelnemers minder worden gewaardeerd dan onbekende bands en nummers. En een link naar liedjes die al geweest zijn in vorige songfestivals lijkt me ook geen overbodige luxe.