Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 34
Wat voor beeld heb jij van mij?
Wat voor beeld heb jij van mij? Ik heb ook geen Spanje trouwens.
Da's al beter, Lukie Ik ben ook geen Zweden. En ook geen Japan, Finland, Griekenland, Nederland en Duitsland.
Je vergeet Lukie4 = NL1 Zozo, de mod breekt in.
hahaha, meer omdat je bij de eerste editie een heel oud frans liedje had (toch? of was het italië?)iig een oud nummer, dus ik dacht dat jij gewoon wat oudere nummers doet met dit spel, en ik kon het nummer bij niemand plaatsen
dus je doet niet mee?
JSM's tussenstand klopt trouwens niet ervanuitgaande dat die van Daisy wel klopt Heb hem even aangepast Spoiler (klik om te tonen/verbergen)USA II 75 puntenPortugal 66 puntenAustralië 63 puntenVerenigd Koninkrijk I 60 puntenCanada 55 puntenUSA I 41 puntenIerland 38 puntenSpanje 35 puntenZweden 28 puntenGriekenland 28 puntenNederland I 22puntenFinland 21 puntenNederland II 19 puntenJapan 17 puntenDuitsland 7 puntenVerenigd Koninkrijk II 5 punten
lijstje van wie er meedoen:- Lukie (Ned 1)- Daisy (UK1)- niekypsv (VS2- D*N (VS1) - Mollenvanger21 - Maikemeisje - Ibung (UK2)- Silvermaiden - Schulz - Swifty - Jann - Pac-Mol (japan)- LDHmolletje - tdietz (portugal)- JSM (australie)- Addie (Canada)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
943 gasten en 4 vaste bezoekers