Dit zijn de Deense stemmen1 punt:
Ierland, the script niet erg spectaculaire keuze, nummer net genoeg voor 1 schamel puntje
2 punten
Israel, zangeres heeft mooie stem met een rustig liedje, maar misschien iets te rustig voor het songfestival?
3 punten
Canada, misschien wat oudbollig voor een songfestival, maar prima gezongen
4 punten
Spanje, bleef over in de ranking
5 punten
USA, Daar wordt je gewoon vrolijk van, wel beetje eentonig misschien op een gegeven moment
6 punten
IJsland, Prima nummer, minder goed dan de wereldhit, vandaar deze middenmootplaats
7 punten
Venezuela, originele keuze, mooi latin duet ligt goed in het gehoor
8 punten
Nieuw-Zeeland, goed rocknummertje hoor!
10 punten
Nederland, tsja voor mij roept het vooral herrineringen op aan de sportzomer van dit jaar en gewoon een fantastisch nummer. (Heb zelf ook nog dit nummer overwogen in te sturen)
12 punten
Italië, voor mij de verrassing van alle nummers, lekker tempo, gezongen in de eigen taal. Zou misschien op een echt songfestival ook wel hoog kunnen eindigen
Dan nog waren er ook nog de wat mindere nummers, 0 punten kregen onder andere van mij:
Peru: Grappig gedaan, maar slecht gezongen. Cobain zou zich omdraaien in zijn graf..
Zuid-Korea, lef dat het is ingestuurd omdat het nu zo'n wereldhit is, maar ik vind het een van de meest irritante nummers van 2012
Dominicaanse republiek, zangeres heeft mooie stem maar vind het een beetje een zeurderig nummer
Laos, dit nummer kon me niet boeien, leuk voor een keer maar blijft verder niet hangen ik vind het meer een nummer voor in een karaoke bar
Frankrijk: deuntje is irritant wat dat betreft heeft de NOS betere olympische keuze gemaakt
Suriname: niet echt origineel zo’n cover van een wereldhit, wel leuk dat het in de eigen taal gezongen is
Zuid-Afrika: niet bijzonder genoeg
Bolivia: Veel te veel circus
Australië: Kylie heeft veel betere nummers gemaakt dan dit nummer toch?