Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 34
Het twijfelen is weer begonnen, op dit moment al 4 mogelijkheden.
De band waren vorige keren niet echt regels voor, maar lijkt me het handigst, moet Lucy even bevestigen.Video's mogen ook, neem maar eens een kijkje bij de andere songfestivals: Ga bovenaan naar interactie->spellen->songfestival .
Leuk! Heb al wel een hilarische act gevonden, maar ben bang dat ik het daarmee niet ga redden. Op zich geen enkel probleem natuurlijk, ware het niet dat ik mijn RN ranking daarmee volledig verknal.
Eeeeehhhh ik ben een Frans Bauer tiepje toch? Kan ik toch niet mee aankomen hier?
De Amerikaanse Frans Bauer dan, als die er is .
Als Lucy maar niet de punten gaat saboteren #eenseenmolaltijdeenmol (en ik kan daarover meepraten ) Verder superleuk dat we dit weer gaan spelen En hoewel ik het druk heb kan ik dit nog wel meespelen
Ik heb m'n 2 keuzes voor staten ingestuurd, is dat genoeg voor nu of wil je meteen de artiesten en de beschrijvingen er al bij hebben? (is dubbel werk)
De band waren vorige keren niet echt regels voor, maar lijkt me het handigst, moet Lucy even bevestigen.Video's mogen ook, neem maar eens een kijkje bij de andere songfestivals: Ga bovenaan naar interactie->spellen->songfestival .Ik let zelf niet op de video bij het beoordelen, behalve als het een verschrikkelijke clip is . Maar het gaat om het liedje .----Het twijfelen is weer begonnen, op dit moment al 4 mogelijkheden.
Graag wel al de liedjes erbij. De beschrijvingen hoeven pas als je zeker weet welke staat je hebt
hoeveel inschrijvingen heb je nu al?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
981 gasten en 13 vaste bezoekers