Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 34
En dus ga je het met een mollenvangertje (onnodig) spannend maken zoals op het echte ESF?
Gewoon punten voor je top 10? (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1)
Jep, 1 liedje krijgt dus 0 punten.
*nieuw dilemma: wat is de beste versie om in te sturen?* live, (live)akoestisch of toch de videoclip, moeilijk, moeilijk.. gelukkig heb ik nog een paar dagen om dat te bepalen
Dat was makkelijker te bepalen voor mij dan het vinden van een liedje... (slechts 1 versie was goed qua geluid...)
Dat belooft weer wat!
Een hologram van Elvis? The king is still alive
Sst, nu heb je het verraden...Maar in ieder geval: ik ben tevreden met mijn keuze!
De eerste halve finale vindt plaats van 6 juni t/m 20 juni. De tweede halve finale van 20 juni t/m 4 juli.
Maar als mensen maar voor 1 halve finale stemmen kan het toch tegelijk ?Niet om het een of ander hoor, maar wellicht ben ik dan op vakantie als de finale is...
Ik kreeg een notificatie in m'n mail, ben natuurlijk ook van de partij! Zal straks mijn steden opsturen!
De inschrijving is eigenlijk al een paar uur gesloten. Maar vooruit, voor jou maak ik graag een uitzondering!
PROTEST!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
717 gasten en 1 vaste bezoeker