edit: he verdikkeme, verkeerde team
Geeft niet, ik zal je niet verraden. Dat is alleen voor de kliklijn en bepaalde nationalistische types met een meeuw in het logo.
Magoed, laat ons geen conclusies trekken uit beelden tijdens deze fragmentarische beeld-ronde.
Zou er eigenlijk een etymologisch verband zijn tussen beeld als afbeelding en beeld als standbeeld? Immers, een standbeeld is een staande afbeelding - what's in a name zou je zeggen, maar hoe zeer kan je een naam vertrouwen? Volgens die redenering is een bepaalde politieke partij voor vrijhe-.. Wacht, nee, dit is een vaderlandslievend spel. Let op lief. Play nice now.
Vergeef mijn dwalingen; wat ben ik dan een dwaler in onontgonnen land? Niets zeg ik u. Je kunt gaan met rechte gedachtepaden zonder kronkels - maar kom je dan ooit ergens nieuw uit? Two roads diverge in a wood, and I— / I take the one less traveled by, / And that makes all the difference.
Je hoeft me m'n dwalingen helemaal niet te vergeven; beide acties hebben geen invloed. Toch, het geeft een idee van macht; een illusie. Net als stemmen. Though it keeps the world go 'round; like a pancake.