Auteur Topic: De Molloten Regels  (gelezen 26899 keer)

Offline vriendlief

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Molloten Regels
« Reactie #20 Gepost op: 15-07-2011, 19:42:01 »
Gefigureerd hebben in een Vriendlief
;D

Ja als je niet voorkomt in één van mijn cartoons ben jr geen molloot. ::ohno:: ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #21 Gepost op: 15-07-2011, 20:17:06 »
Met andere woorden: je bent zelf geen Molloot. Tijd om daar snel iets aan te doen.

Is IJsland een beetje ''tekenbaar''?

Of was het toch Groenland?

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-07-2011, 20:24:06 »
Met andere woorden: je bent zelf geen Molloot. Tijd om daar snel iets aan te doen.

Is IJsland een beetje ''tekenbaar''?

Of was het toch Groenland?
Jaaaaaaaa Ijsland!!! :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 15-07-2011, 20:39:03 »
Icesavebank failliet: een echte mollenstreek.

Hoe denk je trouwens die geysers in beeld te brengen?

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #24 Gepost op: 15-07-2011, 21:08:51 »
Gefigureerd hebben in een Vriendlief
;D

Ja als je niet voorkomt in één van mijn cartoons ben jr geen molloot. ::ohno:: ;)

Maar ik ben dan nog maar kort écht molloot.(hoewel  telt het wel als figureren?)
...óf niet!

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 15-07-2011, 21:23:00 »
;D

Hmmm moet ik toch nog meer m'n best doen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #26 Gepost op: 15-07-2011, 21:24:31 »
Hmmm moet ik toch nog meer m'n best doen
Ik heb geloof ik speciaal één avatar/figuur gekozen zodat ik eerder op een Vriendlief terecht zou komen :P
...óf niet!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 15-07-2011, 21:27:54 »
Ik heb geloof ik speciaal één avatar/figuur gekozen zodat ik eerder op een Vriendlief terecht zou komen :P

Haha, ik heb deze ava toch ook al een tijdje :P

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 15-07-2011, 23:22:36 »
 Zal vanaf het nieuwe seizoen wat meer molloten verwerken in de tekeningen. ::jaja::

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 15-07-2011, 23:37:10 »
 ::bravo::

Offline De Bolle

• Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-07-2011, 00:06:24 »
Ik vind dat als je in de zomer op het wieisdemol.com forum iets post, je al een behoorlijke molloot bent. Daarnaast vind ik dat je alle seizoenen moet kennen, laat staan goed gezien hebben. Voor de rest bedrijft ieder het mollisme op z'n eigen manier. Je hebt molloten die Twitter bijhouden om te kijken wie er mogelijk meedoen met de het volgende seizoen; je hebt molloten die een heel seizoen gaan ondertitelen; je hebt molloten die na elke aflevering een geweldige vodcast in elkaar zetten of een fantastische tekening maken; je hebt molloten die elke dag Lingo kijken in de hoop dat JP nog een tipje van de molsluier licht; je hebt molloten die elke aflevering 3 keer kijken waarvan de derde keer achterstevoren; je hebt molloten die proberen het woord 'molloot' in het woordenboek te krijgen. En je hebt molloten die niks van bovenstaande doen, maar wel enorm dol zijn op Wie is ... de Mol?!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-07-2011, 00:07:35 »
Ik vind dat als je in de zomer op het wieisdemol.com forum iets post, je al een behoorlijke molloot bent. Daarnaast vind ik dat je alle seizoenen moet kennen, laat staan goed gezien hebben. Voor de rest bedrijft ieder het mollisme op z'n eigen manier. Je hebt molloten die Twitter bijhouden om te kijken wie er mogelijk meedoen met de het volgende seizoen; je hebt molloten die een heel seizoen gaan ondertitelen; je hebt molloten die na elke aflevering een geweldige vodcast in elkaar zetten of een fantastische tekening maken; je hebt molloten die elke dag Lingo kijken in de hoop dat JP nog een tipje van de molsluier licht; je hebt molloten die elke aflevering 3 keer kijken waarvan de derde keer achterstevoren; je hebt molloten die proberen het woord 'molloot' in het woordenboek te krijgen. En je hebt molloten die niks van bovenstaande doen, maar wel enorm dol zijn op Wie is ... de Mol?!

::bravo:: Dat is het precies!! Molloten heb je in alle soorten en maten

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #32 Gepost op: 16-07-2011, 00:21:35 »
Hoho, ik vind dat je minstens vier keer op een vriendlief hebt moeten gestaan >:D en dat je minstens vijf keer de pool moet hebben gewonnen!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #33 Gepost op: 16-07-2011, 00:23:26 »
En dat je 'mol' kunt zeggen in minstens 213 verschillende talen.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #34 Gepost op: 16-07-2011, 00:26:49 »
zijn dat niet alle talen? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-07-2011, 01:52:51 »
Ik vind dat als je in de zomer op het wieisdemol.com forum iets post, je al een behoorlijke molloot bent. Daarnaast....

Mooie opsomming! Waarbij ik er nog aan toevoeg dat er ook molloten zijn die straks weer fulltime dag en nacht beurshandelaar worden in de mol en de kandidaten op de molbeurs  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #36 Gepost op: 16-07-2011, 09:33:47 »
Hoho, ik vind dat je minstens vier keer op een vriendlief hebt moeten gestaan >:D en dat je minstens vijf keer de pool moet hebben gewonnen!
Ai, ik kom maar tot eenmaal vriendlief en een tweede plaats in de pool. Jammer... ::)

Citaat
Mooie opsomming! Waarbij ik er nog aan toevoeg dat er ook molloten zijn die straks weer fulltime dag en nacht beurshandelaar worden in de mol en de kandidaten op de molbeurs
Ik denk dat ik me inderdaad komend seizoen maar eens meer op de beurs ga richten. Ik moet dan toch maar eens een tactiek gaan uitdenken... Natuurlijk moet er dan wel een nieuwe beurs gaan komen, wat wij natuurlijk allemaal hopen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Koenvh

• Forumlid
  • Door molloten, voor molloten
« Reactie #37 Gepost op: 16-07-2011, 14:33:25 »
Mee eens
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 16-07-2011, 18:52:58 »

Veel plezier XD

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #39 Gepost op: 17-07-2011, 01:36:19 »
tevens nog offline molloten,pakje weg en lees molloten,ook nog stille molloten ::regenboog:: ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?