ETA:
Overigens kan ik je commentaar op Tim en zijn tactiek niet geheel rijmen met je verdenking op Art vorig jaar. Waarom was die dan zoveel subtieler en slimmer dan Tim volgens jou..
Je vraagt het niet aan mij, maar ik geef toch even mijn antwoord op die vraag.
Art vorig jaar was in mijn ogen niet subtieler en/of slimmer dan Tim. Vorig jaar wilde ik vooral graag dat het (dan maar) Art was, omdat ik gewoon echt niet wilde dat Patrick de mol was. Zijn slappe molacties en dan ook nog de uitslag op een onfrisse manier manipuleren... ik vond het helemaal niks.
Dit jaar mag Tim van mij best de mol zijn en dan vind ik ook nog dat hij het op sommige punten heel leuk en slim gespeeld heeft als mol. Maar ook als (nepmollende) kandidaat heeft Tim het veel subtieler en leuker gespeeld dan Art vorig jaar. Niks mis met Tim, alleen heeft hij toch te vaak onnodig onmols gedrag vertoond om op dit moment mijn hoofdverdachte te zijn.
Overigens zou ik zelfs Hadewych niet zo'n flauwe mol vinden, mocht ze het alsnog blijken te zijn. Bij het terugkijken van een paar afleveringen viel me op dat ze toch best vaak potentiele molacties heeft uitgehaald. Alleen zijn die dan niet vaak geslaagd, wat het wel weer jammer zou maken.
En ook Liesbeth zou w.m.b. achteraf een acceptabele mol kunnen zijn, gezien de potentiele molacties. Mijn huidige molverdenking komt dit jaar gelukkig dus niet voort uit afkeer van een kandidaat (die dan achteraf toch de mol blijkt te zijn).
En nog even OT, aangezien dit het molmail-topic is
:
Als Anne-Marie-verdenker vond ik het grappig om te horen dat ze het over haar 'molcarriere' had. En verder vroeg ik me af waarom ze die eerste brugopdracht in IJsland zo spannend vond. Brugvrees á la Matthijs van Nieuwkerk of vanwege een mollenstreek?