Auteur Topic: Mol en kandidaten 2012 op Twitter  (gelezen 133958 keer)

Offline xaniapops

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2012, 22:45:44 »
IkBenDeMol Nu kijken: ik zet je (niet voor het eerst dit jaar) op een dwaalspoor! En niet alleen omdat we in een labyrint rondhollen.#widm Ned 1.

zou dat slaan op AM of Liesbeth die beide zeggen de mol NIET te zijn..
of slaat dat op Hadewych omdat de titel haar nioet vernoemd..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Eddie_V

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 23-02-2012, 22:47:53 »
IkBenDeMol Nu kijken: ik zet je (niet voor het eerst dit jaar) op een dwaalspoor! En niet alleen omdat we in een labyrint rondhollen.#widm Ned 1.

zou dat slaan op AM of Liesbeth die beide zeggen de mol NIET te zijn..
of slaat dat op Hadewych omdat de titel haar nioet vernoemd..

ik denk een van die ja  ;D

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 23-02-2012, 23:29:54 »
Deze theorie kan dus ook de prullenbak in... Iemand een nieuwe goede theorie in de aanbieding waardoor ik weer diep in een nieuwe tunnel kan kruipen??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #423 Gepost op: 24-02-2012, 01:29:06 »
Liesbeth twittert naar Karin ( vorig jaar in widm ) dat ze nog even een schietgebedje doet.... Mss een link met de kruizen ( daar moet haast wel een hint inzitten ) ...... Alhoewel hadewych ook al een paar keer een kruisje sloeg na de test
You'll never walk alone

Offline ER fanaatje

• Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
« Reactie #424 Gepost op: 24-02-2012, 18:05:43 »
Liesbeth twittert naar Karin ( vorig jaar in widm ) dat ze nog even een schietgebedje doet.... Mss een link met de kruizen ( daar moet haast wel een hint inzitten ) ...... Alhoewel hadewych ook al een paar keer een kruisje sloeg na de test

Dan vind ik hem sterker naar Hadewych dan naar Liesbeth. In principe moet de mol ook vindbaar zijn/blijven voor degenen die minder fanatiek zoeken of niet over internet beschikken bij wijze van spreken. Hadewych slaat in de afleveringen een kruisje, Liesbeth spreekt er nu met een omweg over met iemand die dit seizoen niet relevant is.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #425 Gepost op: 24-02-2012, 18:13:59 »
Dan vind ik hem sterker naar Hadewych dan naar Liesbeth. In principe moet de mol ook vindbaar zijn/blijven voor degenen die minder fanatiek zoeken of niet over internet beschikken bij wijze van spreken. Hadewych slaat in de afleveringen een kruisje, Liesbeth spreekt er nu met een omweg over met iemand die dit seizoen niet relevant is.

ben ik t mee eens hoor, maar ik wou t gewoon ff melden
You'll never walk alone

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 24-02-2012, 19:27:04 »

Heb ooit eens in een interview gelezen dat Hade ook wanneer zij het podium op gaat meestal (altijd?) wel een kruisje slaat of een schietgebedje doet ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 25-02-2012, 20:34:39 »
Anne-Marie tweet: "Als je t moeilijk vindt om te stoppen met roken, moet je es op een zonnige dag op de Kinkerstraat gaan kijken wie er op de bankjes zitten..."

Dat "es" valt mij heel erg op, dat heb ik nog niet vaker iemand anders zien schrijven. En met in het achterhoofd de "Jung Es"-hint is dit natuurlijk zeer opvallend

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #428 Gepost op: 25-02-2012, 20:39:19 »
Ik weet niet of dit al gepost is, excuses als dat zo is.
Hadewych tweette dit 7u geleden:
"Déjà VU http://nrch.nl/6yk via @nrc. Lees het"
Zoals je ziet is 'vu' met hoofdletters geschreven.
'Vu' is Frans voor 'gezien'.
Een mol kan niks zien. ::vergroot::

Maargoed dat hoeft absoluut niks te zeggen, omdat ik zo diep in de Hadewych-tunnel zit dat ik er zelf helemaal gek van word.;)

Dit is een column van Youp van 't Hek over dingen die de afgelopen dagen in het nieuws waren. Hij combineert hierbij de journaliste die erbij stond toen artsen de toestand van prins Friso bespraken (en hiermee naar buiten kwam) met het bericht dat er in het VU ziekenhuis ongevraagd beeldopnames voor een TV reality serie gemaakt werden. Vandaar de VU in hoofdletters. Dat komt gewoon van Youp af en niet van Hadewych.

Ik zou zeggen (net als Hademini) : Lees het. Hilarische column met ook nog eens een kern van waarheid. Enne nee...niet over de mol. Geloof ik  ;)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 20:40:50 door tureluurs »

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 25-02-2012, 23:00:05 »
Maargoed dat hoeft absoluut niks te zeggen, omdat ik zo diep in de Hadewych-tunnel zit dat ik er zelf helemaal gek van word.;)

Was jij dat die ik net tegenkwam ???  :o

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 25-02-2012, 23:36:31 »
Hahahaha, bedoel je in de Hadewych-tunnel? Ik denk het niet, ik zit zo diep in de tunnel dat je geen hand meer voor ogen ziet. ;)

Ik zei ook niet dat ik je gezien had,  ::) liep alleen tegen je op  :P :-[

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 26-02-2012, 11:27:22 »
artrooijakkers Arrivederci! http://t.co/oWtnPwOA

en dan op Moby

mind your step...........mind your step.....mind your step.........we'll meet 3/18/2012

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #432 Gepost op: 26-02-2012, 21:52:09 »
artrooijakkers Arrivederci! http://t.co/oWtnPwOA

en dan op Moby

mind your step...........mind your step.....mind your step.........we'll meet 3/18/2012
die laatste toevoeging was van mij. kijk nog maar eens goed.

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 26-02-2012, 22:27:32 »
die laatste toevoeging was van mij. kijk nog maar eens goed.

Oeh ja, ik zag voor die opmerking "art rooijakkers" maar dat betekent natuurlijk aan/at/@  ::schaam::

Hoe dan ook, hij is vertrokken voor opnames van alweer een nw programma, ik heb al eens ergens gelezen dat hij achteraf gezien vond dat hij beter had kunnen kiezen om per programma als per seizoen betaald te krijgen.  ::rofl::

Offline Eddie_V

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 27-02-2012, 18:40:07 »
Wat zou hadewych gaan doen straks bij DWDD?

heeft ze een sponsor gevonden die haar gaat laten spoiler-en ;-)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 28-02-2012, 08:32:06 »
Wat zou hadewych gaan doen straks bij DWDD?

heeft ze een sponsor gevonden die haar gaat laten spoiler-en ;-)

Dat zou in ieder geval wel veel reclametijd opleveren .... Ik zie het al voor me:

Nu al ontknoping WIDM - Mogelijk gemaakt door ....   ::rofl:: ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #436 Gepost op: 1-03-2012, 10:26:19 »
Nieuwe tweet van de Mol gisteren:

IkBenDeMol Ver- en ontvoering. #widm morgen, 20:30 uur.

Offline Eddie_V

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 1-03-2012, 10:40:16 »
@khogeboom Vertel! Ik ben benieuwd! Wie ben ik? #widm

Ik vond die tweet ook wel apart, een reply naar iemand... en weer een verwijzing naar het spelletje "Wie ben ik"

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #438 Gepost op: 1-03-2012, 11:01:18 »
@khogeboom Vertel! Ik ben benieuwd! Wie ben ik? #widm

Ik vond die tweet ook wel apart, een reply naar iemand... en weer een verwijzing naar het spelletje "Wie ben ik"

Zo vaak "ik ben" en "wie ben ik?" en soms in combinatie met elkaar: ik ben nu wel redelijk overtuigd dat dit een hint is. Wie ben ik? Ik Anne-Marie. ::blond:: ::jaja::

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 1-03-2012, 11:07:09 »
Zo vaak "ik ben" en "wie ben ik?" en soms in combinatie met elkaar: ik ben nu wel redelijk overtuigd dat dit een hint is. Wie ben ik? Ik Anne-Marie. ::blond:: ::jaja::
Eens.  ::jaja::
Vooral in combinatie met die 'Welke tv-quiz maakt de mol kans om te winnen?', deze is immers uitgebreid aan bod geweest ook in de serie.

Ik heb trouwens verder nog niet echt een duidelijke verwijzing in de tweets gezien naar iets (ik bedoel, geen kruisjes, of consequent niets zien?) Behalve misschien de verwijzingen naar tijd in het algemeen maar dat is wel iets discutabeler wellicht.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)