Laat ik vast beginnen met iedereen uit de onzekerheid te halen door deze post te plaatsen. Dan kan Daisy vast beginnen met uitrekenen van de top 10Edit: Trialk was me al voor....
De strijd is nog niet gestreden. Er kan nog van alles gebeuren.
Dit bedoelde ik vanmorgen serieus. De race was immers nog niet gelopen. Het enige wat ik nog moest doen was om kwart over 3 vanmiddag vanaf mijn werk een geldig bericht plaatsen. Maar daarvoor moesten eerst 2 anderen een bericht plaatsen. Daisy had jullie er nog op gewezen dat er minstens 2 al dan niet geldige berichten van verschillende users tussen moest zitten.
Gelukkig reageerde Nieky metten en vlak daarna ook nog Dathan. Waarvoor hartelijk dank.
Dan kwam nog het probleem, ik had om kwart over drie maar 2 en half minuut speling om mijn post getimed neer te zetten. En vanaf mijn werk is dat lastig. Voor het zelfde geld was ik in gesprek met een klant of leverancier of was ik anderszins in overleg. Maar gelukkig was daar ene Swifty die voor de tweede plek ging. Ook jij hartelijk dank.
En hoe heb ik de afgelopen weken dit beleefd? Vermoeiend! Als je eenmaal de toppositie te pakken hebt, weet je dat iedereen op jou richt. Gelukkig gingen vrij veel deelnemers voor hun eigen score in plaats van voor de eerste positie te gaan, daardoor was ik overdag redelijk veilig.
Omdat ik normaal vrij slecht slaap en 's nachts regelmatig wakker word, was ik in de gelegenheid om steeds dit topic te controleren. Mijn dank gaat ook speciaal uit naar Trialk en vooral Ibung. Zij postten vooral 's nachts, waardoor de tijd niet opliep en ik niet hoefde te posten. Dat was trouwens ook een deel van mijn tactiek: zo weinig mogelijk posten, om te voorkomen dat je niet kan posten op het moment dat het nodig is omdat er geen 2 users tussentijds gepost hadden.
Daarnaast moet ik ook nog melden dat ik ervaring heb met tijdspelletjes. Travian, bij velen bekend, was ik altijd op de seconde nauwkeurig om de maximale score te kunnen halen. Daarnaast heb ik in het verleden ook veel Omerta gespeeld. Daar telt elk seconde extra zwaar, want als je iets te laat bent loop je het risico om door een tegenspeler neergeschoten te worden, zodat jouw maandenlang zorgvuldig opgebouwde account in één keer te niet wordt gedaan. Je mag dan weer helemaal opnieuw beginnen.
Tja, en sorry dat ik steeds heel irritant enkele seconden voor D*N, Ibung en vanmorgen Nieky was.. Jullie dachten toch niet dat ik zomaar voor niks mijn toppositie zou opgeven?
En wat Nieky betreft.. Ik had het je best gegund, maar:
Ik ga het even verpesten voor degene die vroeg opstaat want ik ben dat zozo niet
en
Ik ga het weer eens lekker verpesten voor de vroege vogels. Zal Dathan blij mee zijn
doe ilk nog iets terug voor die moeilijke scheikundevrahg
(In dit tweede geval stond ik al op één, maar was nog niet verwerkt door Daisy. Alsnog dank.)Tja, dan kan je verwachten dat je de lik op je stuk terugkrijgt.
Iedereen hartelijk dank, Daisy bedankt voor de organisatie en ik beloof jullie dat ik de volgende keer minder fanatiek zal zijn.
En Ibung:
voor de 13 seconden.