Auteur Topic: Het traagste woord - 2011 editie  (gelezen 62462 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het traagste woord - 2011 editie
« Reactie #500 Gepost op: 31-10-2011, 18:34:45 »
hij had jou Niek :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #501 Gepost op: 31-10-2011, 18:36:32 »
hij had jou Niek :P

:\'( , nog steeds trauma's aan 12 uur later
You'll never walk alone

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #502 Gepost op: 31-10-2011, 18:38:56 »
Laat ik vast beginnen met iedereen uit de onzekerheid te halen door deze post te plaatsen. Dan kan Daisy vast beginnen met uitrekenen van de top 10
Edit: Trialk was me al voor....

De strijd is nog niet gestreden. Er kan nog van alles gebeuren.

Dit bedoelde ik vanmorgen serieus. De race was immers nog niet gelopen. Het enige wat ik nog moest doen was om kwart over 3 vanmiddag vanaf mijn werk een geldig bericht plaatsen. Maar daarvoor moesten eerst 2 anderen een bericht plaatsen. Daisy had jullie er nog op gewezen dat er minstens 2 al dan niet geldige berichten van verschillende users tussen moest zitten.
Gelukkig reageerde Nieky metten en vlak daarna ook nog Dathan. Waarvoor hartelijk dank.
Dan kwam nog het probleem, ik had om kwart over drie maar 2 en half minuut speling om mijn post getimed neer te zetten. En vanaf mijn werk is dat lastig. Voor het zelfde geld was ik in gesprek met een klant of leverancier of was ik anderszins in overleg. Maar gelukkig was daar ene Swifty die voor de tweede plek ging. Ook jij hartelijk dank.

En hoe heb ik de afgelopen weken dit beleefd? Vermoeiend! Als je eenmaal de toppositie te pakken hebt, weet je dat iedereen op jou richt. Gelukkig gingen vrij veel deelnemers voor hun eigen score in plaats van voor de eerste positie te gaan, daardoor was ik overdag redelijk veilig.

Omdat ik normaal vrij slecht slaap en 's nachts regelmatig wakker word, was ik in de gelegenheid om steeds dit topic te controleren. Mijn dank gaat ook speciaal uit naar Trialk en vooral Ibung. Zij postten vooral 's nachts, waardoor de tijd niet opliep en ik niet hoefde te posten. Dat was trouwens ook een deel van mijn tactiek: zo weinig mogelijk posten, om te voorkomen dat je niet kan posten op het moment dat het nodig is omdat er geen 2 users tussentijds gepost hadden.

Daarnaast moet ik ook nog melden dat ik ervaring heb met tijdspelletjes. Travian, bij velen bekend, was ik altijd op de seconde nauwkeurig om de maximale score te kunnen halen. Daarnaast heb ik in het verleden ook veel Omerta gespeeld. Daar telt elk seconde extra zwaar, want als je iets te laat bent loop je het risico om door een tegenspeler neergeschoten te worden, zodat jouw maandenlang zorgvuldig opgebouwde account in één keer te niet wordt gedaan. Je mag dan weer helemaal opnieuw beginnen.

Tja, en sorry dat ik steeds heel irritant enkele seconden voor D*N, Ibung en vanmorgen  Nieky was.. Jullie dachten toch niet dat ik zomaar voor niks mijn toppositie zou opgeven?

En wat Nieky betreft.. Ik had het je best gegund, maar:

Ik ga het even verpesten voor degene die vroeg opstaat want ik ben dat zozo niet
en
Ik ga het weer eens lekker verpesten voor de vroege vogels. Zal Dathan blij mee zijn
 doe ilk nog iets terug voor die moeilijke scheikundevrahg

(In dit tweede geval stond ik al op één, maar was nog niet verwerkt door Daisy. Alsnog dank.)

Tja, dan kan je verwachten dat je de lik op je stuk terugkrijgt.

Iedereen hartelijk dank, Daisy bedankt voor de organisatie en ik beloof jullie dat ik de volgende keer minder fanatiek zal zijn.  ::hypocriet::

En Ibung:  ::sorry:: voor de 13 seconden.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #503 Gepost op: 31-10-2011, 18:41:08 »
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Niuno, ik zou hetzelfde gedaan hebben, maarja dat maakt het nu niet minder frustrerend voor mij ;)

en die posts waren om 2 uur snachts dus waarschijnlijk was ik aangeschoten  ;D
You'll never walk alone

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 31-10-2011, 18:44:57 »
hahaha, mooie toelichting Niuno ;D

ben wel benieuwd nu naar je Travian ervaring, en heb je dat t laatste jaar nog gespeeld? mag ook per pm natuurlijk ;)

Ik gunde de overwinning vandaag wel aan jou, omdat je het idd tactisch sterk speelde deze laatste week. En ik wou ook eens vervelend zijn :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #505 Gepost op: 31-10-2011, 18:46:07 »
Ik ben blij dat er nu weer gepost is, waardoor ik als het goed is de tweede plaats niet meer kwijt raak. Deze tweede plaats heb ik overdag gepakt en geen enkel moment vroeg op gehoeven om te posten. Je hebt het spel goed gespeeld en vind het totaal niet erg van jou te verliezen. Voor mij is het spel geslaagd omdat ik mijn tijd steeds een stukje langer heb gemaakt. Ibung en Trialk tsja.. jullie waren vooral goed in het verpesten van mogelijke goede tijden, daar waar de anderen (en ik zelf ook) voor een tijdsverbetering gingen in de hoop de eerste plek te pakken. Tot vannacht was ik 20 minuten van je verwijderd, maar vannacht heb je het spel defenitief beslist. n Nieky tsja, die verdient in mijn ogen de pechprijs, om wat er vanochtend gebeurde maar ook om de eerdere frustrerende momenten :P   Niuno, Gefeliciteerd! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 31-10-2011, 18:48:15 door mollenvanger21 »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #506 Gepost op: 31-10-2011, 18:46:55 »
Goeie smoes ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #507 Gepost op: 31-10-2011, 18:47:24 »
Ik wil nog even tegen iedereen zeggen die speciaal voor dit spel op zijn gestaan

Ergens zit er een draadje los bij jullie  ;D maar dat kan ook komen doordat ik alitjd een ramp ben 's ochtends
You'll never walk alone

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #508 Gepost op: 31-10-2011, 18:48:26 »
Ik wil nog even tegen iedereen zeggen die speciaal voor dit spel op zijn gestaan

Ergens zit er een draadje los bij jullie  ;D maar dat kan ook komen doordat ik alitjd een ramp ben 's ochtends
ik ben ook een ramp 's ochtends dus daarom ben ik gewoon later gaan slapen ipv vroeg op te staan ::hypocriet::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #509 Gepost op: 31-10-2011, 18:49:44 »
ik ben ook een ramp 's ochtends dus daarom ben ik gewoon later gaan slapen ipv vroeg op te staan ::hypocriet::

nouja , als ik toevallig vroeg opmoest, zoals vanmorgen, dan ging ik wel meteen in dit topic kijken en eventueel posten, dat dan weer wel ;)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 31-10-2011, 18:55:34 »
Overigens heb ik een idee voor de 2012 editie, een editie waar meerdere mensen het gevoel van de winst kunnen voelen. van Januari tot November spelen we het traagste woord. 11 maanden, en 11 winnaars. Deze 11 winnaars spelen in december 2012 de grote finale, om het traagste woord 2012. :P Zomaar een idee hoor, zodat ook mensen als Nieky en D*n een winnaarsgevoel kunnen hebben :P
« Laatst bewerkt op: 31-10-2011, 19:02:32 door mollenvanger21 »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #511 Gepost op: 31-10-2011, 18:56:33 »
goed idee natuurlijk ::hypocriet::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #512 Gepost op: 31-10-2011, 18:58:00 »
Overigens heb ik een idee voor de 2012 editie, een editie waar meerdere mensen het gevoel van de winst kunnen voelen. van Januari tot November spelen we het traagste woord. 11 maanden, en 11 winnaars. Deze 11 winnaars spelen in december 2012 de grote finale, om het traagste woord 2012. :P Zomaar een idee hoor, zodat ook mensen als Nieky en D*n een winnaarsgevoel kunnen hebben :P

Goed plan, maar dat laatste slaat in mijn geval nergens op  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #513 Gepost op: 31-10-2011, 18:59:36 »
Goed plan, maar dat laatste slaat in mijn geval nergens op  ;D
::hand:: voor mij ook niet

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 31-10-2011, 19:02:12 »
::hand:: voor mij ook niet
Haha, ik gunde jullie deze overwinning(net als jullie mij :P) en 11 kansen dan moet het toch lukken! :P

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #515 Gepost op: 31-10-2011, 19:03:17 »
Jaaa, maar ik weet niet wat Daisy ervan vind, want het is haar topic natuurlijk en mss had ze ook wel plannen ;)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 31-10-2011, 19:03:57 »
Btw wat een bevrijding om vrijuit te kunnen posten in dit topic, zonder 2 mensen tussen je te hebben, op tussentijden of het aantal woorden te letten :P

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #517 Gepost op: 31-10-2011, 19:04:26 »
Wie weet wil er nog wel iemand zijn of haar tijd verbeteren, dat wordt ook een lekkere chaos dan :)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 31-10-2011, 19:04:47 »
Jaaa, maar ik weet niet wat Daisy ervan vind, want het is haar topic natuurlijk en mss had ze ook wel plannen ;)
Klopt, daarom is het ook zomaar een idee, brainstormen kan nooit kwaad :P (neem bijvoorbeeld de kersteditie van het songfestival :P)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 31-10-2011, 19:05:55 »
(Ik post dit zonder alle bovenstaande posts gelezen te hebben, behalve die van Niuno.)

De uitslag komt morgen, maar ik wil vast 2 voorstellen doen voor een eventueel volgende editie (ff copy/past uit Word, had dit al voorbereid ;D)

* Om het mezelf makkelijker te maken en de spelers duidelijker, wil ik het aantal ongeldige posts omlaag hebben. Ik weet het, ik heb mezelf er ook aan schuldig gemaakt. Ik zit aan twee wijzigingen te denken. Allereerst, het minimaal aantal woorden in een post terugbrengen van 6 naar 3. Daarnaast hoeven er niet meer 2 posts van anderen tussen je eigen posts te zitten, maar slechts één user. Alleen direct achter elkaar posten wordt dus verboden.

* Daarnaast zit ik er aan te denken een maximaal aantal posts voor dit spel invoeren. Nu kan je onbeperkt medeforummers dwarszitten, maar door een maximum in te voeren, zal dit verminderen en wordt het spel nog tactischer en de tijden gaan daardoor omhoog (een minimum van 12 uur moet lukken). Op het moment dat je over je maximum heengaat, wordt je onherroepelijk gediskwalificeerd. Ik zat te denken aan 10 of 15 posts. Je kan dus mensen gaan dwarszitten, maar op een gegeven moment zit je alleen jezelf er maar dwars mee.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden. ::jaja::