Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221298 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 29-02-2012, 23:29:11 »
@Jayne

John en Prince hadden toen voorspeld dat de opdracht niet zou lukken omdat George hoogtevrees had (dat liet hij duidelijk merken in de eerste aflevering) en het einde nooit zou halen. Doordat George het toch haalde ging er geld uit de pot ... inderdaad een geniale molactie!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #521 Gepost op: 29-02-2012, 23:32:11 »
Ah, ik had het niet meer helder voor ogen. Geniale George, inderdaad.  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #522 Gepost op: 1-03-2012, 09:49:41 »
reden kan dommigheid of wantrouwen zijn geweest, maar ook toch liever de hele groep door willen laten gaan

Dat punt is wel een sterke: de gemiddelde kandidaat zal de hele groep door willen laten gaan, het is immers een enorm open groep. Niets blijft verhuld, alles wordt besproken in alle openheid. Lastig voor de mol om dan groen te stemmen omdat er wel degelijk kans is dat iedereen groen stemt.

Ik vermoed dan ook echt dat de mol inzage heeft gekregen in de stemverhoudingen. Die gaat niet zomaar van stem switchen omdat het risico anders erg groot is dat het uitkomt... de mol wil zich kunnen voorbereiden, wil weten hoe het precies zit, weten wie rood en wie groen stemde, om vooraf te bepalen waar die kan aanvallen om zelf onverdacht te blijven.

En wat gebeurt er? Onmiddellijk na uitlopen van Hofdi valt AM vol aan en wil weten wie wat gestemd heeft... zij immers had keurig zoals beloofd het 'goede' gedaan.



De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #523 Gepost op: 1-03-2012, 10:03:32 »
Die  bedragen zeggen natuurlijk wel íets mijns inziens omdat je wel iets kunt afleiden aan geld dat persoonlijk verdiend is denk ik. Ik vind bijvoorbeeld het 'onnodig geld in de pot brengen' door Hadewych iets dat absoluut tegen haar spreekt als mol. Dan kan je achteraf wel met een verhaal aan komen zetten van 'er zat weinig in kas' en 'Ik wilde geen verdenking op me', maar dat vind ik toch een wat zwak argument eerlijk gezegd, zeker aangezien ze voor zover we kunnen zien al nauwelijks verdenking op zich had en dit al in een vrij laat stadium gebeurde. (De eerdere opdrachten waren veelal groepsopdrachten). Ik sluit het overigens niet uit, maar ik vind het voor een mol toch niet direct nodig.
Om dezelfde reden zit me de vuurpijl van Anne-Marie dwars, maar wel minder dan 3x zonder goede reden persoonlijk €500,- verdienen (abseilen,verkleedopdracht,doolhof). Dan vraag ik me weer af waarom je ten overstaande van iedereen voor €500 een joker koopt, wat zeer in het oog loopt terwijl je daarna moet 'compenseren' hiervoor door iets niet te saboteren wat een perfecte gelegenheid is om dat te doen..?? Met voorkennis een zeer vreemde keuze vind ik. Maar goed onmogelijk is het niet, Patrick had vorig jaar ook niet bepaald overal even logische keuzes bijvoorbeeld.  ::)

Kijk welke rol de nog overgebleven kandidaten speelden in de diverse opdrachten.....

Anne-Marie en Hadewych hadden vaak een constructieve bijdrage aan de opdrachten, dit in tegenstelling tot liesbeth.
Ik vond Liesbeth op een aantal punten toch ook best constructief bezig eigenlijk. Bijvoorbeeld bij de rondleiding, door juist twee vertrouwde mensen op die toren te zetten, of door tegen William in te gaan dat ze geen tijd hadden voor zijn gedoe bij de visopdracht. Dus niet alleen was ze dan niet aan het mollen, ze was in principe gewoon onmols bezig op die momenten.

Nu geldt dat voor alledrie zoals al eerder gezegd, in bepaalde mate wel. Ik weet niet of Anne-Marie per se zoveel constructiever bezig is dan Liesbeth eerlijk gezegd. Zoals bij de westernopdracht, waar Liesbeth nauwelijks in beeld komt maar ze Frits evenmin uitschakelt, hetgeen €1500,- opleverde. Misschien geen persoonlijk geld maar ze heeft ook niets gedaan om ervoor te voorkomen dat het in de pot kwam. Dat vind ik persoonlijk toch ook wel vrij zwaar wegen als je dit soort acties tegen elkaar afzet. Dus of je het als 'neutraal' wilt zien of niet, had ze als mol niet beter kunnen zorgen dat die ander uitgeschakeld werd, zeker als we haar op een gegeven moment zien oversteken en ze moet hebben gehoord dat Frits geld bij zich had toen Anne-Marie dat aan hem vroeg??
Citaat
Liesbeth hield zich afzijdig (vispuzzel,rondleiding, tandem,kruizen) of molde in sommige opdrachten onopvallend (dropping, gletsjer, verlaten brug)
Voor de dropping geldt denk ik dat iedereen daar onopvallend gemold heeft, immers de opdracht was zo goed als onhaalbaar. De vraag is of ze onopvallend was, dat denk ik namelijk niet. Zowel Anne-Marie (in principe op positieve wijze maar het wekte wel argwaan..) als Liesbeth (door alleen op een strand rond te blijven lopen) vielen hier op. Liesbeth werd hierdoor al snel door enkelen verdacht omdat het raar was dat ze zelfs geen poging lijkt te hebben gedaan om van dat strand af te komen. Dat zou ik dan op zich toch geen 'onopvallend mollen' noemen.  ::)

Qua gletsjer en verlaten brug is het moeilijk te zien wie wat precies heeft gedaan, wel opvallend dat Anne-Marie op een andere plek belandde dan die vrijstellingen. Maar waarom Liesbeth per se geen koker zou willen vinden ontgaat me eigenlijk, enfin het kan mols zijn, maar niet per se onopvallender dan de andere twee denk ik. Niemand kon veel in die opdracht, Marit leek nog het verdachtst (dat kan dan de molse actie geweest zijn, Marit meer kokers te laten vinden??)
Citaat
Als Liesbeth de mol is heeft ze het goed gedaan in de onderhandelopdracht, het abseilen,trapopdracht,snorkelen, verlaten mijn,viking. Bij de vikingopdracht zien we slechts één shot in de jeep met Liesbeth achter het stuur,we zien niet wat ze gedaan heeft.
Trapopdracht: Ze komt weliswaar bovenaan en heeft in principe meer mogelijkheid tot mollen, maar, op dat moment komen ze al niet meer goed uit door de antwoorden die eerder gegeven zijn. Met name de x en delen antwoorden zijn daarbij interessant. Er is naar ik meen uitgezocht dat haar antwoord klopte,  (haar huisnummer). Het antwoord van bijv Anne-Marie's brilsterkte kan een flinke afwijking hebben veroorzaakt doordat het totaal ermee moest worden vermenigvuldigd, dus in principe kan zij net zo goed de afwijking hebben veroorzaakt, het lijkt zelfs waarschijnlijker omdat de meeste 'foute' antwoorden maar een kleine afwijking kunnen hebben opgeleverd. (Even los van het feit dat AM loopt te kloten met min en maal eerder op de trap).

« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 10:07:37 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #524 Gepost op: 1-03-2012, 10:03:57 »
Snorkelen: Mja Liesbeth communiceert inderdaad weinig. AM & Hadewych geven wel telkens een volgorde door echter wel een die niet geheel klopt. Ook veranderen ze één foto verkeerd. Toch heeft Marit hier wel wat aan gehad, maar duidelijk niet voldoende. Liesbeth heeft mogelijk de tweede bruidsfoto laten verdwijnen, dat is moeilijk in te schatten wat hier precies gedaan is. Alledrie konden hier ip mols bezig zijn geweest mijns inziens.

Bij de verlaten mijn heeft ze juist volgens mij de verkeerde keuze gemaakt als mol - hoewel je dat ook voor Anne-Marie kan zeggen (even afhankelijk wat haar verklaring voor de brandende hooibaal zou zijn). Waarom zou de mol in de groep voor de vrijstellingen willen? Het enige wat dat zou verklaren is mijns inziens dat het een foutje was (wat kan natuurlijk). Hadewych met de duidelijke afzwaaier is hierbij mijns inziens het meest verdacht van de overige 3.

Voor wat de jeepopdracht betreft.. Deze opdracht was sws wel moeilijk haalbaar. Tim en Liesbeth zetten het onderste stuk van de K veel te vroeg in waardoor het woord onleesbaar wordt, Anne-Marie zwaait af zodra ze achter het stuur zit. De 'N' wordt per ongeluk wel leesbaar omdat beide auto's het verkloten. Je zou het lezen van een V, I en N als constructief kunnen zien, maar hierna stopt AM en kijkt Maarten vragend aan. Maarten oppert WIDM (omdat de rest van het woord onleesbaar is) en hier gaat ze niet tegenin hoewel dit niet correspondeert met wat ze zelf zag.
Kwestie van smaak of AM hier uiteindelijk constructief bezig was of niet. Om verdenking van zich af te houden zou het wel een slimme actie zijn omdat ze zelf achteraf kan claimen dat ze het iig deels goed zag (wat ze ook deed in de bus). Maar goed, de actie is voor meerdere interpretaties vatbaar.

Bij de visopdracht zijn alle kandidaten op een bepaalde manier onmols bezig, Liesbeth noemt de tijd, Hadewych en Anne-Marie zijn uiteindelijk aan het sjouwen (maar aangezien iedereen actief bezig was zou het opgevallen zijn daar tegenin te gaan sws, en daarnaast was dit volgens mij bedoeld als één van de opdrachten waar makkelijk wat geld mee te verdienen moest zijn, gezien de leegte van de kas sws.
Citaat
Als ze de mol is dan heeft ze m.i kansen laten liggen in de rondleiding,tandem,western, kruizen, vispuzzel,
Bij de kruizen opdracht viel volgens mij vanaf de toren niet bijzonder veel te mollen, tenzij ik iets over het hoofd zie..? Ik denk dat je op de grond meer mogelijkheden hebt bijvoorbeeld door langere tijd de verkeerde kant op te lopen, rond te dwalen etc. Uiteindelijk is het gelukt, sws al weten we niet met hoeveel tijd op de klok. Opvallend dat Hadewych met name, maar ook Liesbeth aan het einde William de verkeerde kant op sturen, hoewel Liesbeth juist corrigeert daarna. Of dit zinnig was weten we niet want we weten niet hoeveel tijd er over was voor die opdracht.
Citaat
Bij de rondleiding heeft ze niets gedaan.Bij de tandemopdracht komt ze meteen bij haar bord palindroom zodat ze geen invloed meer heeft op rest van de opdracht. Bij de westernopdracht laat ze Frits al het geld pakken. Bij de kruizenopdracht heeft Hadewych de regie op de toren. Met de vispuzzel bemoeit ze zich nauwelijks.

Nogmaals, ik denk dat je onderscheid moet maken tussen je niet bemoeien met, en ook duidelijk positieve acties te doen (torenopdracht, visopdracht) dan krijg je in het geheel toch een ander plaatje mijns inziens.

Voor wat betreft beduidend constructiever zijn door Anne-Marie en Hadewych, dat valt volgens mij alles bij elkaar wel mee. In de western opdracht lijkt het bijvoorbeeld wel of AM constructief is door geld te pakken maar het netto resultaat is niks, omdat ze zich twee maal uit laat schakelen.
In de tweede ronde neemt ze daarmee wel wat meer risico maar toen hoorde ze al dat ze 1x getroffen was, en dat William voor de jokers zou gaan leek ook niet zo'n moeilijke inschatting - maar het bleef een inschatting en daarmee een klein risico (gezien de €500,- die ze bij zich had). In ieder geval een kans om wat verdenking van zich af te krijgen.

Maar zo kan je elke opdracht met verschillende interpretatie zien. Ik denk alleen dat het 'netto' wel meevalt hoeveel constructiever Anne-Marie was dan Liesbeth. Hadewych valt iets meer op door de 'onnodige' keuze voor geld lijkt het maar ja, we zullen zien.  :)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 10:10:49 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #525 Gepost op: 1-03-2012, 10:33:56 »
Liesbeth is in mijn ogen de mol niet door het gebrek aan voorkennis bij bepaalde opdrachten, ze wil heel graag de mol spelen af en toe maar soms doet ze het op momenten dat het totaal niet uitmaakt, iets wat alleen de echte mol weet.

paar voorbeelden:
-Bij de visopdracht begon Liesbeth gelijk met het verkeerd tekenen van de vis terwijl het een heel simpele tekening is. Zij wist op dat moment niet dat de opdracht nog niet begonnen was, er liep geen tijd, de opdracht begon eigenlijk pas als de vis getekend is. Ze molt hier dus veel te vroeg.

-Bij de rondleiding heeft ze zichzelf in de verkeerde groep geplaatst, niet wetende dat de twee op de toren een sleutelrol hadden.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #526 Gepost op: 1-03-2012, 10:43:12 »
Mooie analyse, supernova!  ::ok:: Daar heb je veel tijd in gestoken en volgens mij klopt hij wel.

Ik vind het dit jaar echt superspannend. Aan de ene kant zit ik al vanaf het begin op 'mijn mol' en ben ik daar redelijk overtuigd van, aan de andere kant durf ik geen van beide anderen voor 100% uit te sluiten.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #527 Gepost op: 1-03-2012, 10:56:25 »
Maar goed onmogelijk is het niet, Patrick had vorig jaar ook niet bepaald overal even logische keuzes bijvoorbeeld.  ::)

Toch nog even deze quote eruit lichten...

Ja, dit spookt bij mij ook telkens door mijn hoofd. Een aantal keuzes van met name Liesbeth - die jij ook noemt - komen bij mij totaal onmols over. Maar ja, dan denk ik weer aan vorig jaar... ::)  ;D :-[

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #528 Gepost op: 1-03-2012, 11:00:51 »
Toch nog even deze quote eruit lichten...

Ja, dit spookt bij mij ook telkens door mijn hoofd. Een aantal keuzes van met name Liesbeth - die jij ook noemt - komen bij mij totaal onmols over. Maar ja, dan denk ik weer aan vorig jaar... ::)  ;D :-[

Patrick was dan ook de enige Mol tot nu toe zonder Molacties, dat was pas een anti climax vorig seizoen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #529 Gepost op: 1-03-2012, 11:05:26 »
zit me de vuurpijl van Anne-Marie dwars

Deze begrijp ik toch niet goed. Even apart van of het haar pijl wel was (ik denk van niet). Zie jij het patroon niet? Ze schreeuwt het uit van "ik doe het goed, ik ben kandidaat". Net als na Hofdi en zoals je zelf al opmerkte bij het VIKING schrijven dat ze achteraf claimde dat ze het goed zag in de bus.

Ze doet het zelfs enorm over the top, dat claimen van goeddoenerigheid, spreekt mij enorm aan als mol-zijn. Yvon deed dit ook zo erg maar volgens mij doen alle mollen dit, het toe-eigenen van goede acties van anderen of half-goede bij jezelf terwijl de opdracht mislukt. Haar geklaag ook over dat Liesbeth af was bij de hooibalen, zij ook maar wel alle schuld kreeg ::bravo:: ::rofl:: ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #530 Gepost op: 1-03-2012, 11:08:06 »
Deze begrijp ik toch niet goed. Even apart van of het haar pijl wel was (ik denk van niet). Zie jij het patroon niet? Ze schreeuwt het uit van "ik doe het goed, ik ben kandidaat". Net als na Hofdi en zoals je zelf al opmerkte bij het VIKING schrijven dat ze achteraf claimde dat ze het goed zag in de bus.

Ze doet het zelfs enorm over the top, dat claimen van goeddoenerigheid, spreekt mij enorm aan als mol-zijn. Yvon deed dit ook zo erg maar volgens mij doen alle mollen dit, het toe-eigenen van goede acties van anderen of half-goede bij jezelf terwijl de opdracht mislukt. Haar geklaag ook over dat Liesbeth af was bij de hooibalen, zij ook maar wel alle schuld kreeg ::bravo:: ::rofl:: ::pinokkio::

Ik zou het erg leuk vinden als die pijl inderdaad niet van haar is, maar van de winnaar bijvoorbeeld. En die daardoor ineens doorzag dat zij de Mol was.



Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #531 Gepost op: 1-03-2012, 11:11:41 »
Ze doet het zelfs enorm over the top, dat claimen van goeddoenerigheid, spreekt mij enorm aan als mol-zijn.
Inderdaad. Zeker als je bedenkt dat je als kandidaat juist graag een beetje verdacht wil blijven.
Eerlijk gezegd is dat één van de dingen waardoor ik Anne-Marie gelijk in het begin al verdacht. Door haar enorme (over the top?) ontkennen van de vermeende 'paalactie' tegenover William. 'Gek in je hoofd! Wantrouwend figuur!', of wat zei ze allemaal?  ::rofl:: En gelijk snel weglopen. Ik vond dat niet zoals een oprechte kandidaat zou reageren, maar goed, er valt over te discussieren natuurlijk. :P
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 11:13:14 door Jayne »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #532 Gepost op: 1-03-2012, 11:15:43 »
'paalactie' tegenover William. 'Gek in je hoofd! Wantrouwend figuur!'

IJle lucht  ::rofl:: ::love:: ::rofl:: ::love:: ::rofl:: ::love:: :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #533 Gepost op: 1-03-2012, 11:19:06 »
Enige jammere was wel dat niemand buiten de Mol op dat moment wist dat ze 2500 euro verdienden, dus waarom zou een andere kandidaat haar eigen pijl niet claimen vraag ik me dan af.

En jammer ook dat AM na bekendmaking van die 2500 euro niet probeerde de hit weer af te schuiven, een beetje net doen of je als kandidaat die probeert te mollen door de mand valt

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #534 Gepost op: 1-03-2012, 11:24:59 »
Nog een week en een paar uur wachten en dan weten we ook eindelijk hoe het zat bij het boogschieten.  ::)

Eén ding is zeker, als A-M de mol inderdaad is, was het een geweldig geslaagd rookgordijn, eigen treffer of niet. Ik heb hier geloof ik nog nooit mensen zo snel uit een tunnel zien vluchten als toen uit het Anne-Marie-topic. ;D  ::rofl::

Rook in een tunnel is ook altijd erg gevaarlijk.  ::jaja:: 8)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 11:27:12 door Jayne »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #535 Gepost op: 1-03-2012, 11:27:08 »
Ik zou het erg leuk vinden als die pijl inderdaad niet van haar is, maar van de winnaar bijvoorbeeld. En die daardoor ineens doorzag dat zij de Mol was.

Hadewych   Zij stond immers naast AM met het boogschieten.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #536 Gepost op: 1-03-2012, 11:33:08 »
Nog een week en een paar uur wachten en dan weten we ook eindelijk hoe het zat bij het boogschieten.  ::)

Eén ding is zeker, als A-M de mol inderdaad is, was het een geweldig geslaagd rookgordijn, eigen treffer of niet. Ik heb hier geloof ik nog nooit mensen zo snel uit een topic zien vluchten als toen uit het Anne-Marie-topic. ;D  ::rofl::
;D
Was erg stilletjes in het AM topic toen ja. Zij (of Hadewych..) had sws veel geluk met twee enorme nepmollen (imho) in het veld, die als behoorlijke bliksemafleiders fungeerden (Tim iig voor de kijkers maar ook wel genoemd door de vroege afvallers met name, en Liesbeth).

Ik moet wel zeggen dat ik haar juist altijd wel heel erg als haarzelf vond overkomen dus in principe weinig zocht achter die over the top reacties, geldt trouwens ook voor Hadewych van wie je min of meer hetzelfde kan zeggen (pas de laatste tijd komen me die soms wat neppig over zoals bijv tegen Art zeggen 'Maar is dit echt alles?'. Beetje suffe vraag en de manier waarop, hmmzz..)

Enfin ik vond het redelijk goed gespeeld iig, wie van beiden het ook zou zijn.  ::jaja::
(Als Liesbeth het is vind ik het helaas beduidend minder goed gespeeld.  ::ohno:: )

Oh en @Lo,
Precies zoals Eddie aangeeft, er zitten toch nog wel wat haken en ogen aan dat scenario vind ik.
Natuurlijk kan ze daarmee een stuk verdenking weerleggen (hetgeen iig bij Frits en ik denk ook William goed gelukt is), maar toch. Als bijvoorbeeld Hadewych degene is geweest die raak schoot dan verraadt ze zich hiermee toch wel naar haar toe lijkt me, of neemt iig het risico dat Hadewych dit op zijn minst erg vreemd vond (aangezien die vlak naast haar stond).
Idd moeten we de verklaring afwachten maar het zit me nog steeds niet helemaal lekker eerlijk gezegd.

@Lightman
Maar geeft ze daarmee niet direct haar identiteit weg aan Hadewych? Tenzij die het zelf niet goed gezien heeft maar er is toch een goede kans dat die daarna haar iig wel sterker verdenkt zou je zeggen?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 11:41:35 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #537 Gepost op: 1-03-2012, 11:37:21 »
stond immers naast AM met het boogschieten
Dat zal niet veel uitmaken met zo'n pijl over zo'n afstand toch  ??? Hade zit denk ik constant al op AM en wist van Marit dat Liesbeth het niet kon zijn. Ze hebben in elk geval vlak voor Marit's exit de komende test goed doorgenomen samen getuige de biecht van Hade dat zij die geheime testvraag doorkreeg... voor Tim als 2e vertrouweling was niet eens tijd meer daarna want die wist wel van een geheime testvraag maar heeft hem nooit daadwerkelijk van Marit gehoord.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #538 Gepost op: 1-03-2012, 11:40:50 »
Sowieso best raar dat Anne-Marie zo zeker lijkt te weten dat het haar eigen pijl was (alhoewel William het volgens mij als eerste zegt). Ze zegt immers op andere momenten een paar keer dat ze niet zo scherp ziet. Bij het kiezen van de groepen bij de speurtocht bijvoorbeeld (dacht ik).

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #539 Gepost op: 1-03-2012, 11:50:14 »
Hadewych   Zij stond immers naast AM met het boogschieten.
Ik denk ook dat de pijl van Hadewych is (als het niet toch (per ongelijk) van AM is).
Zoals hierboven is aangegeven, zat Hade toen waarschijnlijk al op AM.