Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221388 keer)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #460 Gepost op: 24-02-2012, 19:30:11 »
Toch was Jon ook de mol, en die deed ook niet bepaald wat je van een mol mocht verwachten op bepaalde punten.

Vergeet niet dat Jon pas mol werd bij aankomst en dus geen voorbereiding had...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #461 Gepost op: 24-02-2012, 20:24:21 »
Overeind blijft dat ik bij Tim nooit enige duidelijke kandidaatsuitdrukkingen heb kunnen vinden. Mijn foute conclusie dat Tim de Mol wel moest zijn zat obviously in het (helaas) voorbarig doorstrepen van iemand anders. Eén van de dames, zo blijkt.

Met Anne-Marie als Mol hoef ik nog niet van mijn geloof en methode af te stappen. Bij haar was het een optelsom van op zichzelf minder sterke momenten, (gevoelsmatig) bevestigd door een voor mij vanaf het het begin onwaarschijnlijk scenario en ogenschijnlijke kandidaatsacties. Dit laatste na de komma is wat ik mezelf kwalijk kan nemen, want dat is precies de eerste valkuil van WIDM! Ik was niet voor niets op een andere manier gaan kijken. Waar ik vorig jaar nog zo waakzaam was ben ik, wellicht door het succes toen, dit jaar dus kennelijk minder behoedzaam geweest. Een wijze les!

De indicaties tegen Hadewych en Liesbeth zijn zo overtuigend. Mocht eén van hen toch de Mol blijken te zijn, dan haalt dat mijn vertrouwen in de studies naar microexpressies & gezichtsuitdrukkingen volledig onderuit. Heb ik weer tijd voor een nieuwe hobby en rest mij tot slot niks anders dan mijn naam en avatar op het forum te veranderen. Uiteraard is dit een scenario waar ik niet aan wil!!
Nee,  Anne-Marie ::blond:: ... eigenlijk best wel een geniale Mol!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #462 Gepost op: 24-02-2012, 20:34:19 »
Nee,  Anne-Marie ::blond:: ... eigenlijk best wel een geniale Mol!

Welkom. ;)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #463 Gepost op: 24-02-2012, 23:10:36 »
Overeind blijft dat ik bij Tim nooit enige duidelijke kandidaatsuitdrukkingen heb kunnen vinden.

Ik toch wel minstens twee keer (is ook niet veel, maar die twee zijn me bijgebleven): bij de visopdracht. Als Art uitlegt dat er hierachter een vis ligt, maar geen echte, dan zie je bij Tim echt wel een verraste beetje lachende uitdrukking. Dat vond ik een uitdrukking van een kandidaat en niet van de mol die wist wat voor een vis Art bedoelde.

Bij de executie van aflevering 7 zie ik in Tim's gezichtsuitdrukking een zenuwachtige kandidaat die bang is om z'n scherm te zien.

Bij Hadewych zijn het niet zozeer de uitdrukkingen, maar meer de dingetjes die ze zegt die op mij onecht/mollerig overkomen, maar dat heb ik al in haar topic uitgelegd. Verschillende versprekingen/zinnen niet afmaken/kromme redeneringen. Ik heb er alleen weinig/geen reactie op gehad in dat topic.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #464 Gepost op: 24-02-2012, 23:12:51 »
Ik zit momenteel echt tussen twee vuren in, en heb wijselijk besloten voorlopig nog niet te kiezen. Ik laat me overtuigen door jullie argumenten, en uiteraard zoek ik zelf ook nog verder. En dan hoop ik aan het eind van de week maar liefst iets vroeger een besluit te kunnen nemen. Al vrees ik dat ik er niet uit ga komen.

Het gaat voor mij tussen Anne-Marie en Hadewych. Het ging voor mij van in het begin al tussen hen en Marit, de blondjes. ::trots:: Aan Liesbeth als Mol ga ik me niet meer wagen. Na de uitzending vond ik Anne-Marie weer wat verdachter, daarstraks kwam Hadewych weer in de picture, en nu is het weer een gelijke stand .... pfff, ik switch echt om de haverklap van Mol. Too close to call op dit moment. Ik zie ze allebei wel in staat om straks naar voren te stappen als Art vraagt, Wie is ... de Mol? Dat maakt het voor mij natuurlijk een buitengewoon moeilijk dilemma. Beiden zou ik een geschikte en een goeie Mol vinden dus daar kom ik ook al niet veel verder mee. Het zal er dus om gaan spannen of de balans naar Anne-Marie of Hadewych gaat overhellen, en wie uiteindelijk de eer krijgt mijn dure finalestem te verdedigen. Volgens mij heb ik het nog nooit zo moeilijk gehad met het kiezen van een Mol als nu. :-\\

Wie het ook mag zijn, we krijgen dit seizoen sowieso een sublieme Mol! ;)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #465 Gepost op: 25-02-2012, 09:52:03 »
En de halve groep gaat eruit dankzij op Liesbeth stemmen: Marion, Frits en William...

Exit Marion aflevering 1

Marion had een briljant inzicht dat de mol betrokken moest zijn bij de vrijstellingen. Daarbij koos zij ook nog Liesbeth. Waarom? Misschien was die dan ook wel enigszins verdacht bij de andere kandidaten. En Marion maakte de test heel snel en had het over een "natuurlijke spreiding", dus die zou zomaar te veel foutjes t.a.v. Liesbeth gemaakt kunnen hebben.


Exit Frits aflevering 6

Het zou heel goed kunnen dat de anderen in aflevering 6 ook minstens een deel op Liesbeth zaten, met name William die de vorige aflevering van strategie veranderde. Frits was ook slecht in het bijhouden van informatie en hij verprutste de test, zei volgens mij ook zoiets. Dus dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn.


Exit William aflevering 7

William zou heel goed op Tim hebben kunnen gestemd. En hij kan daarover ook heel goed liegen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #466 Gepost op: 25-02-2012, 09:58:49 »
De indicaties tegen Hadewych en Liesbeth zijn zo overtuigend. Mocht eén van hen toch de Mol blijken te zijn, dan haalt dat mijn vertrouwen in de studies naar microexpressies & gezichtsuitdrukkingen volledig onderuit. Heb ik weer tijd voor een nieuwe hobby en rest mij tot slot niks anders dan mijn naam en avatar op het forum te veranderen. Uiteraard is dit een scenario waar ik niet aan wil!!
Ik zou maar vast beginnen zoeken naar een nieuwe avatar (en een nieuwe hobby) dan ;D want je zit hartstikke fout als je iemand als mol aanwijst die door de vrijstelling uit het spel te boogschieten, in haar eentje 2500 euro ophaalt en nota bene op een manier die ze als kandidaat niet had kunnen weten en dus niet had hoeven doen.

Hadewych is het niet, zo veel is voor mij ook duidelijk (500 onnodige euro's voor de vraag over het plein, en met 500 euro uit het doolhof gekomen. Maar Liesbeth heeft volgens mij geen geld opgehaald, het enige onmolse dat ze heeft gedaan is in het westerndorp Frits geld laten pakken en laten winnen. Verder is het meest waarschijnlijke scenario dat zíj de verwarring heeft gesticht bij de onderhandelingsopdracht waardoor het drie groen twee rood is geworden. Daarnaast - als we William mogen geloven - is zíj degene die liegt over haar stem. Vertel mij, waarom zou je dat doen als niet-Mol (danwel Liesbeth tegen William, danwel Frits of Tim tegen William, danwel William tegen ons).

Yep. Liesbeth 'm is! Grappig hoe een onenigheid er heerst op dit forum. Lijkt me een goed teken, want als iedereen 't eens zou zijn is er ook weinig aan ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #467 Gepost op: 25-02-2012, 10:02:27 »
Maar Liesbeth heeft volgens mij geen geld opgehaald, het enige onmolse dat ze heeft gedaan is in het westerndorp Frits geld laten pakken en laten winnen.

De aflevering direct nadat de pot leeg ging heeft Liesbeth als mol nuttig gebruikt om goodwill te tonen.

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #468 Gepost op: 25-02-2012, 13:56:54 »
Op dit moment:

1. Anne-Marie
2. Liesbeth
3. Hadewych

Maar het ligt allemaal dicht bij elkaar. Sowieso hebben ze alledrie wel wat uit te leggen als mol.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #469 Gepost op: 25-02-2012, 14:06:29 »
Ik zat op liesbeth, maar aangezien ze op de .nl site en hier met kop en schouders boven de rest uitsteekt, is het te opvallend en denk dat de makers dat echt niet doen. Een te opvallende mol.

Maarja dan zit je nog met Hadewych en Anne-Marie en dan ga ik denk ik toch voor Anne-Marie..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #470 Gepost op: 25-02-2012, 14:07:50 »
Maar het ligt allemaal dicht bij elkaar. Sowieso hebben ze alledrie wel wat uit te leggen als mol.

Ben ik met je eens. Voor Hadewych waarom ze geld pakt in het doolhof en ze zichzelf niet goed voorspelt bij het abseilen, voor Annemarie waarom ze het vlot raakt, voor Liesbeth waarom ze de beste kandidaten op de toren zet en bij het munitiedepot meteen naar haar eigen plek toe rijdt.


Ook verschil ik ongeveer per seconde van mening over waar ik de meeste waarde aan hecht en daarmee van wie de mol is.


Wanneer ik vooral kijk naar de onderhandelingen zeg ik: Liesbeth is de mol (Betere positie, kan van rood naar groen zijn gegaan)

Kijk ik naar verdenkingen en afvallers zeg ik: Hadewych is de mol (Annemarie wss verdacht door Marit, Liesbeth door Frits)

En als ik kijk naar mogelijke voorkennis en andere opdrachte dan de onderhandeling zeg ik: Annemarie is de mol. (Weglopen bij de vrijstelling, begint op het hoofd vd stier te schrijven, als eerste bij het vliegtuig)



Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #471 Gepost op: 25-02-2012, 14:21:54 »
Ik zou maar vast beginnen zoeken naar een nieuwe avatar (en een nieuwe hobby) dan ;D want je zit hartstikke fout als je iemand als mol aanwijst die door de vrijstelling uit het spel te boogschieten, in haar eentje 2500 euro ophaalt en nota bene op een manier die ze als kandidaat niet had kunnen weten en dus niet had hoeven doen.

Hadewych is het niet, zo veel is voor mij ook duidelijk (500 onnodige euro's voor de vraag over het plein, en met 500 euro uit het doolhof gekomen. Maar Liesbeth heeft volgens mij geen geld opgehaald, het enige onmolse dat ze heeft gedaan is in het westerndorp Frits geld laten pakken en laten winnen. Verder is het meest waarschijnlijke scenario dat zíj de verwarring heeft gesticht bij de onderhandelingsopdracht waardoor het drie groen twee rood is geworden. Daarnaast - als we William mogen geloven - is zíj degene die liegt over haar stem. Vertel mij, waarom zou je dat doen als niet-Mol (danwel Liesbeth tegen William, danwel Frits of Tim tegen William, danwel William tegen ons).

Yep. Liesbeth 'm is! Grappig hoe een onenigheid er heerst op dit forum. Lijkt me een goed teken, want als iedereen 't eens zou zijn is er ook weinig aan ;)

 ::jaja:: ::ok::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #472 Gepost op: 25-02-2012, 14:36:20 »
Ik zou maar vast beginnen zoeken naar een nieuwe avatar (en een nieuwe hobby) dan ;D want je zit hartstikke fout als je iemand als mol aanwijst die door de vrijstelling uit het spel te boogschieten, in haar eentje 2500 euro ophaalt en nota bene op een manier die ze als kandidaat niet had kunnen weten en dus niet had hoeven doen.

Je hebt hier nog 2 opties:
- Ze raakt het per ongeluk
- Zij raakt hem niet, maar neemt de credits van iemand anders die niet oplet.

Volgens mij is Annemarie ook niet de eerste die juicht, volgens mij is Hadewych de eerste die begint te juichen als het vlot in brand gaat. Annemarie neemt pas de credits als William vraagt wie hem raakte en Tim zegt 'volgens mij Annemarie)

(overigens vind ik dit wel meer voor Hadewych als mol pleiten, zelf missen maar je wel voornemen om direct heel hard te gaan juichen als iemand anders raak schiet)


Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #473 Gepost op: 25-02-2012, 14:46:53 »
Ik zit momenteel echt tussen twee vuren in, en heb wijselijk besloten voorlopig nog niet te kiezen. Ik laat me overtuigen door jullie argumenten, en uiteraard zoek ik zelf ook nog verder. En dan hoop ik aan het eind van de week maar liefst iets vroeger een besluit te kunnen nemen. Al vrees ik dat ik er niet uit ga komen.

Het gaat voor mij tussen Anne-Marie en Hadewych. Het ging voor mij van in het begin al tussen hen en Marit, de blondjes. ::trots:: Aan Liesbeth als Mol ga ik me niet meer wagen. Na de uitzending vond ik Anne-Marie weer wat verdachter, daarstraks kwam Hadewych weer in de picture, en nu is het weer een gelijke stand .... pfff, ik switch echt om de haverklap van Mol. Too close to call op dit moment. Ik zie ze allebei wel in staat om straks naar voren te stappen als Art vraagt, Wie is ... de Mol? Dat maakt het voor mij natuurlijk een buitengewoon moeilijk dilemma. Beiden zou ik een geschikte en een goeie Mol vinden dus daar kom ik ook al niet veel verder mee. Het zal er dus om gaan spannen of de balans naar Anne-Marie of Hadewych gaat overhellen, en wie uiteindelijk de eer krijgt mijn dure finalestem te verdedigen. Volgens mij heb ik het nog nooit zo moeilijk gehad met het kiezen van een Mol als nu. :-\\

Wie het ook mag zijn, we krijgen dit seizoen sowieso een sublieme Mol! ;)

FenikXII, je zit blijkbaar in een zeer vergelijkbare situatie als ik (zie mijn post in het Anne-Marie-topic, p. 25) .. en most of all deel ik je conclusie :-))

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #474 Gepost op: 25-02-2012, 23:52:28 »
Welke verdenkingen dan? Die ze mogelijk had opgelopen na het kopen van de joker voor 500 euro? Dat zou ik alleen maar zonde vinden van die brutale molactie (dus als Hadewych de Mol is). En dan met de vraag over de bruggen nog eens 500 euro en in het doolhof ook nog eens 500 euro pakken om verdenkingen die er niet zijn af te schudden? Ik vind het zeer onwaarschijnlijk.

Misschien heb je wel gelijk Heinz, ik zit er dit seizoen constant naast. Maar ik zou als kandidaat wel denken de mol heeft zichzelf natuurlijk altijd goed voorspeld en daarmee neem je de aandacht wel van je af.  Maar misschien moest de mol zichzelf wel goed raden, net als de mol ook bij die onderhandelingsopdracht moest zitten. Hadewych heeft een paar keer 500 euro verdiend , niet veel maar dat geldt ook voor Liesbeth en Anne-Marie. Ik vind Hadewych in haar acties en reacties toch meer de mol dan Liesbeth of Anne-Marie. Wat vindt jij bijvoorbeeld van Hadewych in de pleinopdracht? Zeer verdacht toch en ze neemt daar de sleutelpositie omdat ik denk dat ze voorkennis had en in haar rol het een makkie was 1500 te 'verspelen'. Waarom heeft ze Anne-Marie en Liesbeth meteen na Tim ontmaskert terwijl Tim duidelijk aangeeft dat herkenning geld kost..

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #475 Gepost op: 26-02-2012, 01:06:15 »
Het gaat voor mij tussen Anne-Marie en Hadewych. Het ging voor mij van in het begin al tussen hen en Marit, de blondjes.

 ::rofl::
Toen het seizoen begon zei ik, 4 blonde vrouwen, één van hen is welhaast zeker de mol.
Vond Marit het vreemdst van de dames, het onnatuurlijkst.  ::)

Over sublieme mol, mja.. Is een kwestie van smaak.
Hangt er ook van af wie het is. Als het Hadewych is hebben ze haar grootdeels volkomen onzichtbaar gehouden en heeft ze wel erg veel positiefs gedaan als mol (onnodig imo..).
Als het Anne-Marie is heeft ze iig wel wat verdachte - molsige- acties op haar naam staan, maar zijn er ook wel veel mensen die haar al vrij vroeg verdachten.

Leuke mol wil ik het wel mee eens zijn ja, maar subliem..?? Nou neuh.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #476 Gepost op: 26-02-2012, 09:06:59 »
Ik zit nog steeds na te genieten van donderdag... wat een knal ::bravo::. Tim stond al vanaf aflevering 1 bij mijn top 3 van laagste molfavorieten. In die top 3 verder: Marit die helemaal in het begin eerste stond, daarna kwam dan Tim die afl. 3 1e werd, steeds gevolgd door... Liesbeth.

Ik ga nu wel voor een prachtig seizoen dus neem Liesbeth niet als mol. Hoewel ik moet zeggen dat ik haar het meest zie mollen. Maar Anne Marie is ut  ::hypocriet::.

Vooral in de logica wint zij. Hadewych zei op het slot van afl. 8 dat Liesbeth haar maatje was (net als Tim). Dus: ook zij had de test op AM ingevuld. In dit stadium van het spel kennen de kandidaten haast altijd de mol wel. Ook dit jaar weer de laatste 3 kandidaten die de juiste mol hebben, echter daarvan spreidde Tim nog een beetje over Liesbeth.

Verdere logica: de nr. 1 status van Liesbeth op .nl en het feit dat Hadewych haar stiekem zonder dat het ons opviel voorbij is geslopen daar. Dat maakt de weg vrij voor een exit van Liesbeth donderdag waar ook de roodshow hint (held Tim zei Liesbeth) en de testhint op wijzen (Liesbeth was de laatste tester donderdag).

Dan moet ik van mezelf ook de molacties kunnen verklaren... natuurlijk maken mollen ook fouten. Maar hoe kon de onderhandelingsopdracht zo aflopen? AM stemde groen, gewoon zoals ze zei? Ik heb daar het volgende op bedacht:

In het begin vond ik Tim al erg oenig en dom doen. Zoals hij niet 2 jokers pakte maar 1000,- dat was toch dom? Na anderhalve week heb ik dat herzien naar het feit dat het juist heel slim was. Ik heb op dat moment Marit als mol verlaten en Tim geadopteerd en beredeneerde dat Tim kandidaats wilde doen.

Nu we weten dat Tim niet de mol was, waarom wil hij dan kandidaats overkomen? Dan wil je juist mols overkomen. Gewoon dom dus. Nu denk ik dat dit ook gebeurd is bij de onderhandelingen. Ik had Tim erom juist als mol gebombardeerd. Want als hij niet groen stemde dan was het Liesbeth en is zij toch de mol.

Maar Tim was een oelewapper denk ik nu. Hij realiseerde zich pas na het stemmen hoe stom hij heeft gedaan. Wat zegt Frits namelijk? Hij brengt het vrij lastig. Dat ze moeten gaan voor doorgaan. Positieve connotatie. Tim zal bij 'doorgaan' de kleur 'groen' in gedachten hebben gehad. De kleuren komen helemaal niet ter sprake in dat gesprek, ze sluiten af met een handshake, ze gaan beiden voor doorgaan... en Tim stemt groen ???

Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur want Anne Marie is echt een droommol maar ik ga er nu wel voor ::love:: ::love:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #477 Gepost op: 26-02-2012, 10:52:52 »
Wat vind jij bijvoorbeeld van Hadewych in de pleinopdracht? Zeer verdacht toch en ze neemt daar de sleutelpositie omdat ik denk dat ze voorkennis had en in haar rol het een makkie was 1500 te 'verspelen'. Waarom heeft ze Anne-Marie en Liesbeth meteen na Tim ontmaskert terwijl Tim duidelijk aangeeft dat herkenning geld kost..

Wat Hadewych daar doet valt zeker uit te leggen als verdacht, maar zo zie ik dat niet. Ik denk dat je het de Mol te makkelijk maakt als je hem op de positie van Hadewych zet. Zeker nu er zo weinig geld in de pot zit, lijkt me dat niet de bedoeling. De opdracht was al zo moeilijk met een veel te leeg plein. En Hadewychs gedrag is als kandidaat met de opdracht om goed te observeren ook prima te verklaren. Niet gek ook dat ze "dat zullen dan wel Anne-Marie en Liesbeth zijn" concludeert, het lag er nogal dik bovenop.

edit: Om met Hadewych te spreken: Het was gewoon té snuiterig. ;D
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 11:10:38 door Heinz »

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #478 Gepost op: 26-02-2012, 14:09:25 »
Wat Hadewych daar doet valt zeker uit te leggen als verdacht, maar zo zie ik dat niet. Ik denk dat je het de Mol te makkelijk maakt als je hem op de positie van Hadewych zet. Zeker nu er zo weinig geld in de pot zit, lijkt me dat niet de bedoeling. De opdracht was al zo moeilijk met een veel te leeg plein. En Hadewychs gedrag is als kandidaat met de opdracht om goed te observeren ook prima te verklaren. Niet gek ook dat ze "dat zullen dan wel Anne-Marie en Liesbeth zijn" concludeert, het lag er nogal dik bovenop.

edit: Om met Hadewych te spreken: Het was gewoon té snuiterig. ;D

Zou inderdaad zo zijn, maar de groep heeft gekozen voor Hadewych.
Vanuit deze redenatie zou AM de mol moeten zijn volgens jou, want zij is de enige van de 3 overgebleven kandidaten die niet wil observeren op dat plein.

(wat overigens ook prima kan. ik zweef een beetje tussen Hade en AM in..)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #479 Gepost op: 26-02-2012, 14:32:50 »
Maar Tim was een oelewapper denk ik nu. Hij realiseerde zich pas na het stemmen hoe stom hij heeft gedaan. Wat zegt Frits namelijk? Hij brengt het vrij lastig. Dat ze moeten gaan voor doorgaan. Positieve connotatie. Tim zal bij 'doorgaan' de kleur 'groen' in gedachten hebben gehad. De kleuren komen helemaal niet ter sprake in dat gesprek, ze sluiten af met een handshake, ze gaan beiden voor doorgaan... en Tim stemt groen ???
Nah Lo je bent wel erg hard over Tim hoor.. :P
Ik geef toe dat hij bepaalde dingen niet handig heeft aangepakt, nee..
Maar Frits zei echt duidelijk dat hij rood moest stemmen. Mocht Tim degene zijn geweest die alsnog groen heeft gestemd ligt dit waarschijnlijk eerder aan het feit dat hij Anne-Marie niet vertrouwde, of de info van Frits niet, lijkt me.
Ik denk dat het best lastig was de consequenties meteen te overzien, wij zijn er na wekenlange analyse nog steeds niet uit welk scenario nou precies heeft plaatsgevonden.  ;)
Citaat
Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur want Anne Marie is echt een droommol maar ik ga er nu wel voor ::love:: ::love:: ::love::
Tja het enige wat me elke keer zo opvalt is dat al zoveel mensen in zo'n vroeg stadium haar verdenken, dan. Komt dat zuiver doordat ze dat vliegtuig als eerste vond, of omdat ze zich afzondert van de rest en haar eigen spel speelt..  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)