Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 54313 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #60 Gepost op: 24-10-2011, 22:01:06 »
Kan natuurlijk, maar januari op IJsland lijkt me niet het prettigste moment. Geen zonlicht, veel te koud...
The British are not impressed.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #61 Gepost op: 24-10-2011, 22:33:42 »
Misschien een laatste vlucht voor de uitslag? Deze keer eens niet in een kasteeltje o.i.d. maar terug naar waar het allemaal begon........... ;)
Maar de reünie-uitzending wordt altijd pas in januari/februari opgenomen, dus dat lijkt me niet.

Ik zat eerst ook denken dat de kandidaten op 16 mei weer terugkwamen, in plaats van vertrekken, maar dat lijkt mij ook niet logisch omdat ze natuurlijk één voor één afvallen en naar huis gaan. Bovendien heeft PJ 1Vandaag ook nog gepresenteerd in de week van 2 mei
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #62 Gepost op: 24-10-2011, 22:48:07 »
sjors (George) de eerste mol was toch ook op Schiphol laatste seisoen of die daarvoor.. toen gaf hij al glimlachend zon evenlope aan een van de kandidaten.

misschien liep art erbij om tips te geven..



een ding hij zat inderdaad wel frontaal naast pj... bij de ring.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #63 Gepost op: 24-10-2011, 23:11:36 »
Ik ben heel erg benieuwd wie de nieuwe presentator wordt, kan dat niet vaak genoeg herhalen. Ik vind het alleen niet goed dat men Art al als presentator ziet, hiertoe is namelijk geen enkel FEITELIJK bewijs. Meningen genoeg, een voorbeeldje: "De man in het eerste filmpje zou misshien wel eens Art kunnen zijn." Dat Art naast PJ zat bij de uitreiking vond ik ook helemaal niet vreemd, volgens mij nam vorig jaar de winnaar (Frits) zelfs samen met PJ de nominatie in ontvangst?

Ook ALS Art het zou worden zou ik zo mijn twijfels hebben, ik vind hem namelijk niet zo sterk bij Fort Boyard. Ik vind Gerard Ekdom hem soms een beetje overtreffen zelfs. Afijn, ik wacht af, ik heb nu weer wat erover gezegd.
臥底 是 谁?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #64 Gepost op: 25-10-2011, 06:48:30 »
Hoe men het wendt of keert, al is door de aanwezigheid van iemand bij het ene programma, de afwezigheid van diezelfde persoon bij een ander programma vast komen te staan, er zullen altijd mensen zijn die het speurwerk afdoen als: zolang ik het niet met mijn eigen ogen zie, geloof ik er niets van.

Zo zullen er nog steeds mensen zijn die denken dat de tien kandidten nog niet vaststaan, terwijl de intro toch echt al is uitgezonden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #65 Gepost op: 25-10-2011, 12:05:15 »
Ik denk dat het dit jaar om een duopresentatie is gegaan. Vraag me niet hoe het kan, maar het is wel opvallend dat Art steeds naast Pieter Jan opduikt (bij het gala maar o.a ook bij Boulevard)
Het gala begrijp ik nog, want Art was onderdeel van de serie die genomineerd was. Maar het zou zomaar kunnen zijn dat Art en Pieter Jan het samen gaan presenteren of dat, zoals op de vorige pagina wordt aangegeven, er een wissel plaats gaat vinden van land en presentator.

Misschien iets heel stoms wat ik nu zeg, maar is het water, dat wij in de DWDD leader zagen met een onderwaterfoto, in IJsland niet veel te koud om in te duiken? En ook niet veel te blauw van kleur? (de kleur van het water had daar namelijk meer weg van tropisch blauw) wat dus een wisseling van land kan betekenen. (het is daarnaast een tussenbeeld, zonder kandidaat die met naam genoemd wordt, wat kan slaan op een moment/opdracht dat pas veel later in de serie voorkomt)
Of ben ik nu alweer aan het doordraaien om de presentator/landwissel theorie te ondersteunen? :P
« Laatst bewerkt op: 25-10-2011, 12:20:38 door mollenvanger21 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2011, 13:21:35 »
Het lijkt mij inderdaad ook sterk dat ze de gehele serie in Ijsland blijven, het is een prachtig land, maar te klein om 11 afleveringen te kunnen vullen denk ik ;). Misschien inderdaad dat ze zoals bij de pelgrimscode, na een landwissel ook de presentator wisselen.
You'll never walk alone

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2011, 14:11:07 »
Dat wisselen van presentator heeft op zich geen toegevoegde waarde, maar is op zich niet uitgesloten.

Het zou betekenen dat de beelden die we op het zwarte strand van VIK hebben gezien, niet uit het begin van de opnames stammen. Want de bewuste persoon met de winterjas en muts op, dat zou Art zijn.


Als Pieter Jan dus in de loop van de serie zou worden vervangen, is het immers raar dat Art er dan al bij is.

Alle scenario's op een rijtje gezet: feit is dat de groep op Schiphol gespot is, en dat dat gebeurd is VOOR 24 mei. Want de ´´scoop´´ stond in de Prive van 24 mei, voor zover ik terug kon redeneren. Het blad wordt, naar ik aanneem, op 23 mei gedrukt, en het lijkt me sterk dat er een reportage over vertrekkende mol-deelnemers zoveel haast heeft dat die dezelfde dag nog in de druk wordt meegenomen.

Dan Art.

Ten tijde van de opnames zat ik in Bulgarije. Daar had ik de beschikking over internet, en ik heb toen ook meegedaan aan de reacties op de berichten van Evert Santegoeds.

Op 23 mei waren de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Leden van de Provinciale Staten kozen toen de nieuwe leden van de Senaat. Ik schreef toen dat ik tweets van Art had gezien op die dag, die over de verkiezingen gingen. Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet, maar ik vond het een beetje vreemd, ik kon het niet helemaal plaatsen dat Art over deze verkiezingen aan het twitteren was, op een dag dat de groep kennelijk naar IJsland vertrok, dan wel al op IJsland zat.


Dan zit ik aan te hikken tegen die twee datums waarop PJ te zien is geweest in eenvandaag. 21 en 31 mei, dus. Tussen die twee datums in was PJ niet te zien, 30 mei was ie in Amsterdam met dat kunstdebat, en 31 mei weer bij eenvandaag. Dat past wel. Mits die wissel natuurlijk plaatsgevonden heeft.

Helemaal uit te sluiten is dit niet, want ook Angela heeft op een leuke manier het stokje aan Karel overgedragen. Maar zij was slechts heel even te zien, als grondstewardess bij het vertrek naar Buenos Aires.

Ik zou zeggen, wie er een plausibelere verklaring voor heeft: be my guest.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2011, 14:13:18 door Bodejos »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2011, 14:37:14 »
http://zappen.blog.nl/sbs-broadcasting/2011/01/06/transfer-art-rooijakkers-ingelijfd-door-avro

Op 6 januari, de dag van de eerste aflevering van seizoen 2011 werd bekend dat Art naar de avro zou gaan.. (in  de periode dat seizoen 11 liep was Anton Jongstra al op werkbezoek voor widm 2012 in IJsland, zo blijkt, waar hij dat mooie uitzicht had)

Daarnaast haalde Patrick in afl 11 al aan 'je zou maar mol zijn op IJsland' (Patrick en Art de 2 vrienden die veel met elkaar delen) Misschien had de Avro Art ten tijde van de opnames in El Salvador en Nicaragua of in de zomer van 2011 al benaderd voor een transfer naar de Avro, door zijn ervaring met een reality programma als Peking Express. Daarnaast heeft Art in 2011 volgens mij weinig programma's meer gemaakt voor NET 5.

Want het is wel erg opvallend(ja en ook weer niet misschien) dat de AVRO op de eerste dag van het seizoen 2011 bekend maakt dat Art naar de AVRO is gegaan, terwijl dit ook ervoor of erna had gekund naar mijn idee. De invulling van de programma's die in het artikel worden genoemd blijken o.a  realityprogramma's als 71 graden noord (wat niet door ging zoals ik eerder meldde) maar ook Fort Boyard te zijn. Een programma als Wie is de mol zou dus makkelijk in dat rijtje passen.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2011, 14:45:08 door mollenvanger21 »

Offline Caramia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #69 Gepost op: 25-10-2011, 15:21:53 »
Ik heb net het DWDD-fragment nog eens bekeken, uit het topic over de Televizierring.
Als ik het lachende gezicht zie van Pieter Jan, na de antwoorden van Dio én na het tonen van de trailer van WIDM 2012, kan ik niet anders dan concluderen dat hij er bij is geweest. Zijn gezicht vertoonde een soort van nagenieten  ::jaja::.

 

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2011, 16:30:24 »
aar het zou zomaar kunnen zijn dat Art en Pieter Jan het samen gaan presenteren
Ik hoop het niet. Dat lijkt mij totaal niet bij WIDM passen.
Het lijkt me ook een hele maffe wending na elf seizoenen. Welk doel zou het dienen? We waren het er juist over eens dat het spel draait om de kandidaten. Wat zou een duopresentatie dan toevoegen? Dan zou ik een andere wending verwachten. Weet ik veel, een kandidaat die pas in aflevering 2 begint ofzoiets. Als ze "we hebben nog geen mol" durven te doen, dan acht ik WIDM overal toe in staat ::rofl::


Ik zou zeggen, wie er een plausibelere verklaring voor heeft: be my guest.
Art wordt gewoon de nieuwe presentator, maar om dat nog een beetje te verhullen (er moets toch iets te speuren zijn na het gerucht over de kandidaten) is Pieter-Jan nog overal aanwezig. Bovendien is Pieter-Jan de presentator voor 2011 geweest en die is het actueelst op het moment van de televizierring. Art was mee als winnaar.

Maar de meest plausibele verklaring vind ik uiteindelijk toch deze.

Edit: zullen we anders gaan stemmen? Pieter-Jan | Art | Iemand anders ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2011, 18:04:59 »
Eigenlijk ga ik er gewoon van uit dat Pieter-Jan WIDM heeft gepresenteerd in IJsland. Omdat er nog geen bericht is vrijgekomen dat het niet zo is. Ook vind ik die reactie van PJ op de Gouden Loper ook wel een teken dat hij er ook over verbaasd is dat er zulke geruchten ronddwalen. Of hij moet, na 4 series WIDM, ook zo goed zijn in bedriegen als de mol.  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2011, 21:12:47 »
Ik heb net het DWDD-fragment nog eens bekeken, uit het topic over de Televizierring.
Als ik het lachende gezicht zie van Pieter Jan, na de antwoorden van Dio én na het tonen van de trailer van WIDM 2012, kan ik niet anders dan concluderen dat hij er bij is geweest. Zijn gezicht vertoonde een soort van nagenieten  ::jaja::.

 
Akkoord, misschien is ie erbij geweest, wellicht in een andere rol. Hoe verklaar jij dan die 21e, 30e en 31e mei, ten tijde van de opnames van het programma op IJsland? Vast staat inmiddels dat die in ieder geval VOOR 24 mei zijn gestart.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #73 Gepost op: 25-10-2011, 21:19:32 »
IJsland ligt niet zo ver weg als bijvoorbeeld Japan. Misschien is hij tijdens de opnames een dagje op en neer geweest naar Nederland om een keer Eén Vandaag te presenteren, puur om ons zout in de ogen te strooien? Ze weten bij WIDM heus wel dat wij bij Eén Vandaag goed opletten of Pieter Jan een tijdje afwezig is geweest.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #74 Gepost op: 25-10-2011, 21:24:11 »
Nog even een vraag over PJ bij Eenvandaag: Heeft hij in de week,en de weken er omheen van dat livedebat ook nog andere afleveringen vam Eenvandaag gepresenteerd?

Voor een belangrijke aflevering als een livedebat snap ik namelijk wel dat ze PJ misschien zouden invliegen. Hij is namelijk 1 van de bekendste presentatoren van Eenvandaag en met ik denk ook de meeste ervaring. Die andere presentatoren heb ik namelijk nog nooit in een ander programma gezien. En aangezien je voor zo"n debat een beetje een bekend gezicht moet hebben..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #75 Gepost op: 25-10-2011, 21:24:20 »
Die krop sla begint me op mijn zenuwen te werken. Ware het niet dat dit een heel leuke verklaring zou zijn.

Natuurlijk kan het, en voor zover ik weet, is er ook ergens een dag dat er geen opdrachten worden gedaan. Dat was ooit in de Canada-serie zo, en het team is toen met Jeeps gaan crossen, waarbij men op minder prettige wijze kennis maakte met de Mounty's (The Royal Canadian Mountain Police).

Het opnameschema is trouwens nu wel wat korter, dus of die pauzedag er nu nog in zit? Ik weet het niet.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #76 Gepost op: 25-10-2011, 21:26:36 »
Nog even een vraag over PJ bij Eenvandaag: Heeft hij in de week,en de weken er omheen van dat livedebat ook nog andere afleveringen vam Eenvandaag gepresenteerd?

Voor een belangrijke aflevering als een livedebat snap ik namelijk wel dat ze PJ misschien zouden invliegen. Hij is namelijk 1 van de bekendste presentatoren van Eenvandaag en met ik denk ook de meeste ervaring. Die andere presentatoren heb ik namelijk nog nooit in een ander programma gezien. En aangezien je voor zo"n debat een beetje een bekend gezicht moet hebben..
Livedebat weet ik niet, maar dat was op 30 mei. Op 31 mei zat ie in eenvandaag, en op 21 mei. In de tussenliggende periode zijn het twee andere presentatoren geweest.

Een en ander betekent dat ie op 30 en 31 mei in Nederland was.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2011, 21:34:11 »
En in juni?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2011, 21:40:22 »
Juni doet er niet toe, je kan immers op 24 mei geen foto's in een blad plaatsen, van een vertrek dat nog moet plaatsvinden, dus je hoeft alleen maar daarvoor te gaan zoeken.

Ik zei al: het staat inmiddels vast dat het vertrek van de groep uiterlijk op 23 mei is geweest, maar ik denk eerlijkgezegd eerder. En als je daar de datums van 30 en 31 mei naast legt, zou het betekenen dat de groep al ruim een week op IJsland was. Dat is een beetje vreemd, vind je niet?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #79 Gepost op: 25-10-2011, 21:43:55 »
Begin juni waren de opnames toch nog bezig.. Dus als PJ dan in Eenvandaag was te zien..