Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 54328 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #140 Gepost op: 10-11-2011, 10:43:40 »
Jammer vind hem niet geschikt als presentator van dit programma maar ik wens Art veel succes.
When life knocks you down, fight back!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #141 Gepost op: 10-11-2011, 10:48:23 »
Zie je wel!! Dus toch.. Hij heeft t toch slecht verborgen kunnen houden tijdens het televiziergala hoor...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #142 Gepost op: 10-11-2011, 11:17:33 »
Nou ja, er wordt dus bevestigd wat we eigenlijk allang wisten. Ben er niet zo blij mee, maar het zal vast wel goed uitpakken.  ::ok:: ::niet-ok:: (is er een smiley voor duimen maar?)
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #143 Gepost op: 10-11-2011, 11:46:07 »
Eindelijk duidelijkheid!

Jammer dat we PJ niet meer terugzien bij de mol :( maar ik denk dat Art een waardige opvolger is. Zolang het PJ zijn eigen keuze is is het goed. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #144 Gepost op: 10-11-2011, 11:51:45 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #145 Gepost op: 10-11-2011, 11:53:29 »
Ook op de Avro site: http://avro.nl/wieisdemol/over/art_presentator.aspx

Dit stond gister al om 18.00 op de site... ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #146 Gepost op: 10-11-2011, 12:20:04 »
Art heeft zojuist op Radio 1 andermaal bevestigd dat hij de nieuwe presentator is.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #147 Gepost op: 10-11-2011, 12:42:25 »
Nou, ben benieuwd watvoor veranderingen en vervreemdingen er gaan komen  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #148 Gepost op: 10-11-2011, 13:05:43 »
Eindelijk is er duidelijkheid over de presentator. Of het allemaal goed zal uitpakken, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Hopelijk kan Art de nodige afstand bewaren met de kandidaten. Dat is absoluut noodzakelijk om de juiste toon van WIDM te bewaren. Het mag wat mij betreft zeker geen 'gezellig' reisje worden met wat leuke opdrachtjes. ::ohno:: Het moet een psychologische rollercoaster blijven met spannende proeven, onvoorspelbare wendingen, dramatische executies én liefst ook een geniepige mol. Meer moet dat niet zijn voor mij. ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #149 Gepost op: 10-11-2011, 13:45:19 »
  ??? nou, de kogel is dus door de mol, en hoe ik t vind weet ik niet.... :-\\
 T feit dat Art kandi is geweest geeft me een raar gevoel, na ja, we zullen t zien , ik sluit me aan bij de woorden van Cosmic fool en Tweety.
 
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #150 Gepost op: 10-11-2011, 14:23:05 »
Is er ergens op youtube een filmpje waarin ik kan zien hoe Art Peking Express presenteerde?
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #151 Gepost op: 10-11-2011, 15:16:15 »
Wens Art heel veel succes, maar ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben.

Natuurlijk zal Art het goed doen en ik ben zeker van plan hem een kans te geven en van mening te veranderen als dat moet, maar ik vond PJ toch heel erg goed bij de Mol passen en vind het jammer dat hij weg gaat. Hoop ook dat Art niet zo'n presentator is als dat hij kandidaat was, want dat vind ik niet bij de presentator rol passen.

Nou, Art, wel heel veel succes!  ::joehoe::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #152 Gepost op: 10-11-2011, 15:23:18 »
Ik las het vanmiddag op mediacourant.nl. Eindelijk duidelijkheid.. Ik hoop wel dat het waar is dat het de keuze van PJ is geweest.. Want de AVRO zei dit destijds ook van Sipke Jan Bousema.. Hij zou zich meer op volwassen programma"s willen richten.. Nog geen week later kwam er een bericht dat Sipke Jan graag nog het Junior Songfestival had willen presenteren... Hoop dat de AVRO hierin dus niet liegt.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #153 Gepost op: 10-11-2011, 15:30:04 »
We kunnen het PJ zelf vragen als we zouden twijfelen, maar ik wil het op zich wel geloven. Hij doet het gewoon erg goed in de journalistiek en ik kan me voorstellen dat hij widm daar niet bij vindt passen.
Wat betreft Art, ik hoop erg dat hij het goed doet. Van zijn andere programma's heb ik alleen Fort Boyard gezien en daar vond ik hem nou niet heel sterk. Maar dat kan ook komen doordat hij zich probeerde aan te passen aan Gerards lollige presentatiestijl en dat dat hem niet zo ligt. Maar daarnaast vond ik hem vorig jaar in widm ook niet direct de leukste kandidaat ooit, maar dat zegt op zich niets over hoe hij het zou presenteren.
The British are not impressed.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #154 Gepost op: 10-11-2011, 15:36:36 »
Wat ik denk ik bij Art zou missen is het geheimzinnige. Maar misschien dat hij dat er wel in gaat brengen..

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #155 Gepost op: 10-11-2011, 15:37:49 »
PJ! We zullen je missen  :'(

Hmmm... Dat op de site van de Avro klinkt niet echt goed...
Citaat:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sorry hoor... Maar de oude sfeer was juist zo spannend, ik heb het gevoel dat dit seizoen niet zo goed wordt als de vorige... 3, 6, 7, 8 waren hoogtepunten... Nu wordt het minder en minder...

Ik heb nu het gevoel dat het zo'n programma wordt als alle anderen, zo standaard...
PJ was zo geheimzinnig, vertelde alleen wat hij moest, meer niet... Net zoals Karel (Al was dat meer een oude schoolmeester, vooral dat hoedje  ::rofl::)



In ieder geval... Als je mijn geklaag hebt overgeslagen: Begrijpelijk  ::jaja::
We zullen zien wat het wordt  ::hypocriet::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #156 Gepost op: 10-11-2011, 15:43:31 »
Art twittert er ook over:

http://twitter.com/#!/artrooijakkers/status/134499840007745536



Kijk eens naar het tijdstip waarop ik dat Metrobericht hier heb neergezet: ik had het dus van Art's eigen tweet.

Mensen zullen blij zijn, anderen zullen teleurgesteld zijn, en een afwachtende houding innemen.

Ik kan er maar 1 ding op zeggen: Pieter-Jan Hagens heeft deze keuze zelf genomen, en hoe mollotig we ook zijn: die keuze moeten en zullen we accepteren. Ten 2e (oh nee, ik zou er maar 1 ding op zeggen): Geef Art net als Karel en Pieter-Jan een kans. Het is nu TOCH al opgenomen, dus er is weinig aan te veranderen.

Art: als je hier rondsnuffelt: Veel succes........

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #157 Gepost op: 10-11-2011, 15:47:09 »
Art heeft een jaar of 2 geleden ook de Spaanse Droom gepresenteerd. Ik moet eerlijk zeggen dat hij dat op een zeer Molwaardige manier gedaan heeft.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #158 Gepost op: 10-11-2011, 15:49:51 »
Kijk eens naar het tijdstip waarop ik dat Metrobericht hier heb neergezet: ik had het dus van Art's eigen tweet.

Mensen zullen blij zijn, anderen zullen teleurgesteld zijn, en een afwachtende houding innemen.

Ik kan er maar 1 ding op zeggen: Pieter-Jan Hagens heeft deze keuze zelf genomen, en hoe mollotig we ook zijn: die keuze moeten en zullen we accepteren. Ten 2e (oh nee, ik zou er maar 1 ding op zeggen): Geef Art net als Karel en Pieter-Jan een kans. Het is nu TOCH al opgenomen, dus er is weinig aan te veranderen.

Art: als je hier rondsnuffelt: Veel succes........

Jaja... Zeur zeur... Doen we wel. Misschien is hij goed genoeg

Dag Pieter-Jan, dag, dag... Luister naar dit afscheidslied.  ::zwaai::


En Art... We houden je in de gaten  ::vergroot::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #159 Gepost op: 10-11-2011, 16:17:30 »
Ha, dus toch. Alles wees er eigenlijk al op dat Art de nieuwe presentator zou gaan worden. Jammer van de Telegraaf. Jammer zelfs dat ik geen abonnee ben van de Telegraaf, want dan had ik hem nu demonstratief kunnen opzeggen.

Enfin, Art als presentator. Hoe zal dat zijn? Eerlijk gezegd heb ik daar wel vertrouwen in. In Fort Boyard kwam hij niet zo sterk over, maar zoals Daedalus al opmerkte kwam dat mede door de grappen van Gerard Ekdom. Ik vond deze opzet van Fort Boyard met de dubbelpresentatie trouwens sowieso al wat tegenvallen.
In Peking Express heb ik Art nog nooit gezien. Hooguit dat ik met zappen een keer langskwam. Het bleef niet hangen in ieder geval.

De moeder van Art hoopt dat hij een voorbeeld zou nemen aan Karel. Ik denk dat hij dat best kan, zou in begin nog wat onwennig zijn, hij heeft m.i. wel laten zien (zowel in Fort Boyard als in het vorig seizoen van Wie Is De Mol) dat hij sarcastische trekjes heeft. Ik vond Karel dat perfect doen en ik miste het eigenlijk wel een beetje bij Pieter Jan. Hopelijk komt het bij Art, wel op zijn manier, weer terug.

En wat zijn leeftijd betreft.. Hoe oud was Angela toen zij 12 jaar geleden de eerste Wie Is De Mol presenteerde? Ik denk dat de leeftijd er niet veel toe doet. Art is niet te oud voor de jongere kijkers en zeker ook niet te jong om enig overwicht te hebben over de groep.

Ik wens Art veel succes met de presentatie van de beste programma van de Nederlandse tv en wil Pieter Jan nog bedanken voor de afgelopen seizoenen.

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!