Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 54332 keer)

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #160 Gepost op: 10-11-2011, 16:26:59 »
Amen, Niuno :-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #161 Gepost op: 10-11-2011, 16:32:59 »
Jaja... Zeur zeur... Doen we wel. Misschien is hij goed genoeg



Waarom zeuren? Ik geef slechts mijn mening.


Angela is ongeveer even oud als ik ben, dus ze zal toen 40 of 41 zijn geweest.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #162 Gepost op: 10-11-2011, 16:35:36 »
Waarom zeuren? Ik geef slechts mijn mening.


Angela is ongeveer even oud als ik ben, dus ze zal toen 40 of 41 zijn geweest.
"Ik kan er maar 1 ding op zeggen: Pieter-Jan Hagens heeft deze keuze zelf genomen, en hoe mollotig we ook zijn: die keuze moeten en zullen we accepteren. Ten 2e (oh nee, ik zou er maar 1 ding op zeggen): Geef Art net als Karel en Pieter-Jan een kans. Het is nu TOCH al opgenomen, dus er is weinig aan te veranderen.,,


Dat stukje... Klonk een beetje, tja, leslezerig ;)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #163 Gepost op: 10-11-2011, 16:42:18 »
Het spel blijft het spel, zonder of met presentator (en of die nou Art is of niet..)

alleen bepaalde de presentator wel mede de sfeer die er hing. Zal wel even wennen worden om Art's hoofd te zien verschijnen als presentator in plaats van kandidaat.. en om Pieter-Jan's hoofd te missen.  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #164 Gepost op: 10-11-2011, 16:43:31 »
Ik las het vanmiddag op mediacourant.nl. Eindelijk duidelijkheid.. Ik hoop wel dat het waar is dat het de keuze van PJ is geweest.. Want de AVRO zei dit destijds ook van Sipke Jan Bousema.. Hij zou zich meer op volwassen programma"s willen richten.. Nog geen week later kwam er een bericht dat Sipke Jan graag nog het Junior Songfestival had willen presenteren... Hoop dat de AVRO hierin dus niet liegt.

Voor zovet we PJ op het televiziergala hebben gesproken is het denk ik een combinatie van beide.. De AVRO die iets anders wil en PJ die wat meer journalistiek werk wil gaan doen.

Ik vind dat we eerst mar eens een aflevering moeten zien voordat we een goede mening kunnen geven. Ik vind dat Art altijd wel leuk presenteert en ik denk dat dat niet anders zal zijn bij WIDM.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2011, 16:46:02 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #165 Gepost op: 10-11-2011, 16:47:36 »
@koenvh Nee hoor, wat ik ermee wilde zeggen: toen Karel de presentatie overnam van Angela, waren nogal wat fans verontwaardigd omdat de AVRO ''ons'' zomaar Angela had afgenomen.

Zo voelde het althans, destijds. Na twee seizoenen vond iedereen het erg dat Karel het veld moest ruimen, ten gunste van Pieter-Jan. Ik was er in Amersfoort bij (heb er zelfs aan meebetaald) toen een aantal molloten (toen nog niet zo genoemd) Karel als afscheid een gigantische taart aanboden, omdat het in onze ogen een heel erg verkeerde beslissing was van de Avro.

Mijn opmerking moet je dus meer zien als: kom op mensen, we hebben eerder presentatie-wisselingen meegemaakt, en ze pakten iedere keer goed uit, ondanks de bedenkingen.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #166 Gepost op: 10-11-2011, 16:49:25 »
@koenvh Nee hoor, wat ik ermee wilde zeggen: toen Karel de presentatie overnam van Angela, waren nogal wat fans verontwaardigd omdat de AVRO ''ons'' zomaar Angela had afgenomen.

Zo voelde het althans, destijds. Na twee seizoenen vond iedereen het erg dat Karel het veld moest ruimen, ten gunste van Pieter-Jan. Ik was er in Amersfoort bij (heb er zelfs aan meebetaald) toen een aantal molloten (toen nog niet zo genoemd) Karel als afscheid een gigantische taart aanboden, omdat het in onze ogen een heel erg verkeerde beslissing was van de Avro.

Mijn opmerking moet je dus meer zien als: kom op mensen, we hebben eerder presentatie-wisselingen meegemaakt, en ze pakten iedere keer goed uit, ondanks de bedenkingen.
Mijn opmerking: Allemaal een taart voor Pieter-Jan kopen!  ::rofl::
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #167 Gepost op: 10-11-2011, 16:54:09 »
Art heeft een jaar of 2 geleden ook de Spaanse Droom gepresenteerd. Ik moet eerlijk zeggen dat hij dat op een zeer Molwaardige manier gedaan heeft.
Hij heeft meer programma's op zijn naam hoor, en als ie niets bakte van presenteren, had ie allang ergens in een fabriek aan de lopende and gestaan. Denk ik.

Ook al heeft het maar 1 seizoen bestaan: ook Terra Incognita staat op zijn CV, net als Fort Boyard in duopresentatie, Roos van den Acker was toen zijn Vlaamse tegenhanger.

Mijn opmerking: Allemaal een taart voor Pieter-Jan kopen!  ::rofl::
Weet je wel hoe duur dat kreng was? Nou ja, gedeeld met 7 of 8 mensen viel het best mee.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #168 Gepost op: 10-11-2011, 16:55:28 »
Hij heeft meer programma's op zijn naam hoor, en als ie niets bakte van presenteren, had ie allang ergens in een fabriek aan de lopende and gestaan. Denk ik.

Ook al heeft het maar 1 seizoen bestaan: ook Terra Incognita staat op zijn CV, net als Fort Boyard in duopresentatie, Roos van den Acker was toen zijn Vlaamse tegenhanger.
Weet je wel hoe duur dat kreng was? Nou ja, gedeeld met 7 of 8 mensen viel het best mee.

Haha... Was Karel er blij mee?
Geld, geld, geld... Altijd maar he?
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #169 Gepost op: 10-11-2011, 16:57:38 »
Karel was letterlijk en figuurlijk ontroerd vanwege het gebaar. Ik moet de link even zoeken......




Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #170 Gepost op: 10-11-2011, 16:58:56 »
Karel was letterlijk en figuurlijk ontroerd vanwege het gebaar. Ik moet de link even zoeken......
Het was zeker "Ontroerend goed"

Flauwe grap alarm!
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #171 Gepost op: 10-11-2011, 17:00:23 »
Ah.. Vind het nu ook wel ontroerend  :\'(
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #172 Gepost op: 10-11-2011, 17:10:57 »
En het is nog steeds 1 van de leukste momenten, voor zover je een afscheid als ''leuk'' kan kwalificeren, van alle molfandagen.


Die sleutels hangen er overigens nog steeds, al is er zo nu en dan eentje klandestien verdwenen. (Nee, ik heb er geen).

Zo, en nu weer OT: Art weet nu als enige van alle deelnemers, hoe het is om aan de andere kant van de ''tafel'' te zitten. En dat is op zich ook heel bijzonder.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #173 Gepost op: 10-11-2011, 17:11:57 »
En het is nog steeds 1 van de leukste momenten, voor zover je een afscheid als ''leuk'' kan kwalificeren, van alle molfandagen.


Die sleutels hangen er overigens nog steeds, al is er zo nu en dan eentje klandestien verdwenen. (Nee, ik heb er geen).

Zo, en nu weer OT: Art weet nu als enige van alle deelnemers, hoe het is om aan de andere kant van de ''tafel'' te zitten. En dat is op zich ook heel bijzonder.
Hmmm... Tja...
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #174 Gepost op: 10-11-2011, 17:13:52 »
Ik denk idd dat het ook als voordeel kan werken dat Art weet hoe het is om kandidaat te zijn. Biedt toch weer een extra perspectief denk ik
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #175 Gepost op: 10-11-2011, 17:16:07 »

Art bij de Coen en Sandershow.
Spoiler alert: Niet geschikt voor jeugdige kijkers.
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #176 Gepost op: 10-11-2011, 17:42:06 »
Art bij de Coen en Sandershow.

Dat doen ze leuk. Interessant is het antwoord op de vraag (@03:10) of Art van te voren al weet wie de mol is.

En dan nog dit:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...maar dat hebben wel meer mensen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #177 Gepost op: 10-11-2011, 17:44:15 »
Op het gala had ik een gesprek met PJ over de 'roddels'. Toen kreeg ik al een soort uitleg, dat de Avro elk jaar kijkt welke presentator bij welk programma past (in mijn eigen woorden, kort door de bocht). Het schijnt allemaal heel complex te zijn.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #178 Gepost op: 10-11-2011, 17:53:26 »

Art bij de Coen en Sandershow.
Spoiler alert: Niet geschikt voor jeugdige kijkers.

Zoals Coen en Sander reeds opmerken heeft Art het steeds over de hoed en de rand. Rand is de munteenheid van Zuid Afrika. Geeft onze nieuwe presentator nu al een hint weg dat de groep halverwege het seizoen naar Zuid Afrika vertrekt?  ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #179 Gepost op: 10-11-2011, 18:00:36 »
Zoals Coen en Sander reeds opmerken heeft Art het steeds over de hoed en de rand. Rand is de munteenheid van Zuid Afrika. Geeft onze nieuwe presentator nu al een hint weg dat de groep halverwege het seizoen naar Zuid Afrika vertrekt?  ::)
Hoe weet je dat?
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels