Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 54289 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #200 Gepost op: 11-11-2011, 09:20:19 »
Neeee niet Art! Hoe kan nou een oud-kandidaat presentator worden??? Ik zie oud-presentatoren wel als kandidaten, maar andersom??? Hoe kan iemand als Art nou ooit zoveel aanzien krijgen als bijv. Karel als iedereen hem in de rol als kandiaat heeft gezien. En dat kereltje is ook nog veel te jong om WIDM te kunnen presenteren...  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Bah.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #201 Gepost op: 11-11-2011, 09:33:02 »
Kan iemand mij uitleggen waarom een oud-kandidaat geen presentator zou kunnen zijn? Uiteindelijk is art een presentator die aan een spel heeft deelgenomen en niet een kadidaat die een keertje mag presenteren. Ik denk dat hij het prima gaat doen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #202 Gepost op: 11-11-2011, 09:52:16 »
Kan iemand mij uitleggen waarom een oud-kandidaat geen presentator zou kunnen zijn? Uiteindelijk is art een presentator die aan een spel heeft deelgenomen en niet een kadidaat die een keertje mag presenteren. Ik denk dat hij het prima gaat doen.
Omdat je hem nu kent als kandidaat. Zo zal je hem ook blijven zien. Dat Art zelf presentator van andere programma's is maakt niet uit. Stel je eens voor dat Karel eerst kandidaat was voordat hij WIDM ging presenteren. Dan had ie nooit zoveel gezag en charisma gehad. Presentator hoort boven de groep te staan, en ik zie Art dat echt niet doen, door zowel zijn leeftijd als het feit dat ie kandidaat is geweest.
Molloot sinds seizoen 4

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #203 Gepost op: 11-11-2011, 10:15:52 »
Niet zo negatief allemaal :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #204 Gepost op: 11-11-2011, 10:16:47 »
Misschien wordt het eens tijd om anders te gaan denken...

En Art is geen "kereltje", maar een man van 35 jaar..........

Laten we alsjeblieft wel respect hebben voor wat Art gedaan heeft, en afwachten wat hij komend seizoen gaat presteren!

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #205 Gepost op: 11-11-2011, 10:18:05 »
Misschien wordt het eens tijd om anders te gaan denken...

En Art is geen "kereltje", maar een man van 35 jaar..........

Laten we alsjeblieft wel respect hebben voor wat Art gedaan heeft, en afwachten wat hij komend seizoen gaat presteren!



Wat Dolfie zegt! WIDM heeft toch ook elk jaar andere kandidaten?? Elk jaar is op zijn eigen manier altijd erg leuk geweest. Ik zou geen reden kunnen weten waarom het opeens niet meer leuk is als Art het gaan presenteren.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #206 Gepost op: 11-11-2011, 10:30:24 »
Ik snap de link kandidaat geweest, dus niet kunnen presenteren ook niet. Júist omdat hij mee heeft gedaan weet hij hoe het spel in elkaar steekt. Hij kent de productie, de emoties en alles wat erbij hoort.
En Art is inderdaad geen jonkie meer. Hij doet het vast prima.  ::ok::

En trouwens, JP en Anton zeiden dat de eerste vier aflevering geweldig zijn. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #207 Gepost op: 11-11-2011, 10:42:19 »
Maar de AVRO wordt wel de ART zender.. Het is een beetje teveel Art vind ik zelf.. Ze hadden dan beter voor een fris nieuw gezicht kunnen kiezen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #208 Gepost op: 11-11-2011, 12:07:16 »
Ik wens Art heel veel succes!!!!

Om eerlijk te zijn hoop ik dat hij mij kan overtuigen van zijn kunnen als WIDM-presentator.

De manier waarop hij overige programma's heeft gepresenteerd sprak mij niet echt aan. De speelse (kinderachtige) manier waarop hij dat vaak doet vind ik niet direct bij WIDM passen.
Hier hoort toch een zekere mystiek te zijn tussen presentator en kandidaten.

Dat hij eerst kandidaat is geweest maakt me niet zoveel uit. Ik had alleen liever gezien dat daar wat meer tijd tussen had gezeten.
Daarnaast heb ik me vorig jaar behoorlijk geërgerd aan Art als kandidaat. (weer dat kinderachtige).

Art, bewijs svp mijn ongelijk, PJ, we zullen je missen.....  :\'(
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #209 Gepost op: 11-11-2011, 16:17:45 »
Neeee niet Art! Hoe kan nou een oud-kandidaat presentator worden???
Hoe zou dat niet kunnen? Als dat niet zou kunnen zou er best een probleem zijn want er zijn toch inmiddels al 80 mensen oud-kandidaat. Zouden die dan allemaal automatisch afvallen, ongeacht wat ze kunnen? Dat zou ik heel vreemd vinden. Ik vraag me ook ernstig af of men hetzelfde zou zeggen als laten we zeggen George de nieuwe presentator zou worden. Of kan het dan ineens wel?

Citaat
Hoe kan iemand als Art nou ooit zoveel aanzien krijgen als bijv. Karel als iedereen hem in de rol als kandiaat heeft gezien.
Het lijkt net alsof je denkt dat het aanzien van een persoon altijd hetzelfde is, ongeacht de rol waar die in zit. Dat het aanzien van iemand als kandidaat bepaalt dat hij als presentator dus hetzelfde aanzien moet hebben. Dat is net als zeggen dat de directeur van een bedrijf, omdat hij in dat bedrijf aanzien heeft, dus altijd aanzien moet hebben, ook als hij op vakantie is ofzo. Dat klinkt heel raar, maar het is dezelfde redenatie die jij naar mijn idee gebruikt. (Of ik begrijp je verkeerd, dat kan ook.)

Ik zie eerlijk waar geen enkele belemmering voor Art om even groot te groeien in de rol als presentator aols zijn voorgangers, sterker nog, ik zie de kans voor hem om groter te groeien juist omdat hij het spel echt kent, en Angela, Karel en Pieter-Jan eigenlijk alleen van "horen zeggen". Art kent de emoties, de spanningen, de betovering, de mindfuck die Wie is de Mol Wie is de Mol maken. Daarmee niets ten nadele van zijn voorgangers, maar zijn kandidaatschap (en winnaarschap!) maakt hem naar mijn idee sterker, niet zwakker.

Citaat
En dat kereltje is ook nog veel te jong om WIDM te kunnen presenteren...  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: Bah.
Leg eens uit wat leeftijd uitmaakt? Als je zegt "X is te jong om Y te doen" en het is niet duidelijk waarom je oud moet zijn om Y te kunnen doen, dan is dat een onderscheid op basis van irrelevante kenmerken (hier leeftijd) en dat is de definitie van discriminatie.

Overigens even zomaar ter informatie. Angela is uit september 1959 (Wikipedia). Zij presenteerde WIDM in januari 1999. Zij was dus toen 39. Art is nu 35. Leg eens uit waarom dit verschil van vier jaar zo significant is?

Verder vind ik ook dat als je een negatief oordeel uit, dat je dat dan altijd ergens op moet kunnen baseren. Jij zegt eigenlijk, hij gaat het niet goed doen (is niet geschikt). Oké, wijs maar aan dan waar hij het niet goed doet. Pas dan kan iemand zich verbeteren namelijk. Je kan niet nu al oordelen over hem als presentator van WIDM want je hebt hem nog niet eens gezien als presentator van WIDM. En zeker met een negatief oordeel vind ik het niet op zijn plaats om dat nu al te spuien. Dat is nergens op gebaseerd en dus loze kritiek. Niemand heeft wat aan zo'n opmerking. Het zou hetzelde zijn als ik zou zeggen "Duikertje1990 kan niet fietsen". Dat kan ik toch niet weten? Ik heb het je nooit zien mislukken.

Maar de AVRO wordt wel de ART zender.. Het is een beetje teveel Art vind ik zelf.. Ze hadden dan beter voor een fris nieuw gezicht kunnen kiezen.
Waarom? Waarom iemand kiezen die niet zo veel op tv is, omdat die niet zo veel op tv is? Dat vind ik niet logisch. Ik zou dan liever iemand kiezen die goed is, omdat die goed is. Dat die dan veel op tv is is logisch, want voor andere programma's is het eveneens handig om iemand te kiezen die goed is. Misschien is hij wel gewoon precies wat de Avro zoekt. Hij is daar niets voor niets binnengehaald :)

(vergelijk het bericht van Long Tall Erne hier direct boven mij, dat alleen oordeelt over iets dat al is gebeurd. En dan is een oordeel volledig rechtvaardig (ook al ben ik het persoonlijk niet hem/haar eens, maar dat is een andere kwestie).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #210 Gepost op: 11-11-2011, 16:40:30 »
Ik hoorde op de wandelgangen dat WIDM verkocht gaat worden aan RTL 5 Om zo meer kans te maken op de ring. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #211 Gepost op: 11-11-2011, 16:41:49 »
Ik hoorde op de wandelgangen dat WIDM verkocht gaat worden aan RTL 5 Om zo meer kans te maken op de ring. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hmmm... Dan wordt het crap ;)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #212 Gepost op: 11-11-2011, 17:17:50 »
Jammer maar ook echt HEEL jammer dat PJ stopt.. Ik snap niet dat hij zomaar stopt met het programma.. Zijn journalistieke werk kan hij toch wel voor 3 a 4 weken even in de ijskast zetten? Ik vraag me dan toch af of het wel 100% vrijwillig is..

En zeker in de tijd waarin WIDM wordt opgenomen.. Kijk als het nu midden in de winter zou zijn,dan is er op journalistiek vlak veel te beleven.. In mei/juni toch al wat minder.. Dus ik vraag het me idd ook af.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #213 Gepost op: 11-11-2011, 17:54:40 »
Hmmm... Dan wordt het crap ;)

Nee hoor, de AVRO (of in dat geval RTl5) heeft niets te maken met het spel, opdrachten etc. Dat doet toch echt IDtv. :P

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #214 Gepost op: 11-11-2011, 18:02:44 »
Nee hoor, de AVRO (of in dat geval RTl5) heeft niets te maken met het spel, opdrachten etc. Dat doet toch echt IDtv. :P
Maar 50 min Wie is de Mol + 20 min reclame bij elke cliffhanger
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #215 Gepost op: 11-11-2011, 19:16:53 »
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive

Wat klopt er niet in dat bericht? :P

Grappig dat deze fout afkomstig is van de krant/roddelblad waar meneer Santegoeds voor werkt :P

Overigens vind ik het niet erg dat Art het gaat presenteren, hij kent het spel en de mensen van de crew goed. Wat ik me wel afvraag me is dat hij als 4e af was gevallen of er dan ook gezegd zou worden dat hij niet de presentator moet zijn, wat nu wel gebeurt omdat hij toevallig de winnaar was.

Art heeft genoeg ervaring met reality programma's door Fort Boyard en Peking Express. Het is idd jammer dat Pieter-Jan zo ineens vervangen is, maar het is zijn goed recht zich meer op zijn journalistieke taak te willen richten. Toch hoop ik dat hij op de een of andere manier toch nog in de serie wordt verwerkt, ter afscheid :) En over Art, laten we hem een kans geven en pas oordelen als we een aantal afleveringen met hem in de rol van presentator hebben gezien.

« Laatst bewerkt op: 11-11-2011, 19:28:48 door mollenvanger21 »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #216 Gepost op: 11-11-2011, 19:26:33 »
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive

Wat klopt er niet in dat bericht? :P

Grappig dat deze fout afkomstig is van de krant/roddelblad waar meneer Santegoeds voor werkt :P

Vind dit geen fout meer maar een ontzettende BLUNDER. ::niet-ok::

En ook een beetje vreemd dat er staat: "MOET presenteren"
Hij had dus eigenlijk geen keus..... ???

Onderstreept maar weer eens de dubieuze "kwaliteit" van Privé (en collegae) >:D
« Laatst bewerkt op: 11-11-2011, 19:33:02 door Long Tall Erne »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #217 Gepost op: 11-11-2011, 20:01:42 »
Johnny de Mol zal die blunder echt niet kunnen waarderen, denk ik.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #218 Gepost op: 11-11-2011, 20:12:18 »
Wow, wat een hoogstaande journalistiek...
Art houdt wijselijk zijn mond, haha.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #219 Gepost op: 11-11-2011, 21:07:59 »
Weet je wat merkwaardig is?
Wij zoeken de hele tijd op aanwijzingen voor de nieuwe serie, kandidaten in een shot bij een video etc.. Evert geeft het nieuws wat we willen horen, is het nog niet goed...

Het spijt me zeer maar ik ben de draad kwijt :)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels