Het is november. De klok is een uur terug gegaan, het wordt vroeger donker, de temperatuur gaat naar beneden en de periode van jaarlijkse tradities breekt aan. Allereerst die man met baard uit Spanje (dit jaar per trein, als dat maar goed gaat
), vervolgens die groene bomen met ballen en prikkende naalden en we sluiten af met muziek in de Top 2000. Maar er is één traditie waar op RN elk jaar weer naar wordt uitgekeken en dat is....
De afgelopen jaren werd de forumquiz succesvol gehost door Lucy, maar die heeft wegens een overvolle agenda afgezien van een nieuwe editie, dus ... I'm back. En notabene voor editie nr 10 - we hebben een jubileum!
Geen forumquiz zonder leuke vragen en daarbij heb ik jullie hulp weer nodig. Denk je een leuke vraag te weten, stuur me vóór 1 december een PM met jouw suggestie(s)! Op deze datum gaan we namelijk van start. Ik heb er alvast heel veel zin in, hopelijk jullie ook.
Voor nu, geniet nog even van het spannende verhaal van Storytime of tel mee af richting de ontknoping van het RN Songfestival.