Hey dagboekkamer,
Nog een laatste biecht voor ik vertrek. Vertrek? Jah, ik lig er helaas uit. Ik zag de bui al een beetje hangen, wat wil je ook als je twee keer op drie rondes genomineerd wordt zonder geldige redenen
maar goed, iedereen had het constant over 'bewijzen' terwijl ik niet inzie waarom ik mij meer zou moeten bewijzen dan anderen (en als ik dat dan doe, wordt er niet eens rekening mee gehouden!) maar we zullen het maar als een compliment opvatten dat ik tot de sterkere spelers gerekend word.
Natuurlijk past dit perfect in het plaatje van een Nederlands complot om eerst alle Belgen eruit te kegelen
Ik heb in dit spel niet in een complot gezeten noch iemand benaderd om een complot te vormen.
Uiteraard had ik nog langer in het huis willen blijven maar ik ben wél tevreden dat ik vrij veel opdrachten heb kunnen spelen
Bedankt Robbie voor het organiseren van het spel en de leuke games en challenges
Bewoners, veel succes nog in het huis! Het voordeel van eruit te liggen, is dat ik nu alles rustig vanuit mijn zetel kan volgen