Zo, en dan volgen hierbij mijn statistieken:
Er waren 2 personen die niks over mij wisten, dat waren Schulz en MaikeMeisje.
Tdietz wist alleen maar dat ik niks met voetbal heb en Molcrazy was de enige die mijn dieptepunt van vorig jaar aan mij wist te koppelen.
Koekoe en Vieffan wisten allebei 2 vragen.
Drie personen wisten 3 vragen: Elise, LDH en Cynneke.
Een groter groep wist er zelfs vier. Dit waren Lindavanger, HDD, Mloesje, Silvermaiden, iBung en Lukie.
De top 3 is dezelfde top 3 als de top 3 die dit jaar gewonnen hebben, alleen de volgorde is anders:
Swifty en Jann elk met 6 punten
Nieky met 8 punten
Maar wat wist men van mij? In ieder geval had niemand de vragen 9 (Youtube), 12 (Foute lied) en 15 (Slechtste film) aan mij weten te koppelen.
Over de rest van de vragen was er altijd wel iemand die er een antwoord op wist. Even een kort rondje, top 3 kom ik nog op.
Vraag 1: Hoogtepunt 2011.. Ja, ik ben wel ooit geslaagd, maar dat is alweer bijna 30 jaar geleden. Maar liefst 5 mensen dachten dat ik voor het eerst de mol goed had, maar het was voor mij al de zesde keer
Vraag 2: Drie mensen die dachten dat ik ruzie had met mijn middelste dochter... Ben kindvrij
Vraag 5: Een hoop mensen dachten dat ik graag D'r In en D'r Uit bedacht had. Ik had het bedacht.
Vraag 10: Ik had aanvankelijk RealityNet ingevuld als favoriete social media, maar dat werd helaas afgekeurd. Toen bleef er geen over.
Vraag 12: E-mail to Berlin van Double Date
Dit nummer, en dan vooral de live-uitvoering, was zo slecht dat het weer leuk wordt.
Vraag 15: Pink Flamingos van John Waters met o.a. Divine
Het is mij wel gelukt om deze film uit te zitten, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Vraag 18: Ik heb iets van 1.500 stripalbums. En ja, daar zitten ook Donald Ducks bij. Ook dachten een aantal mensen dat ik postzegels spaar, maar dat deed ik vroeger toen ik nog jong en onbedorven was.
Ik heb trouwens nog een andere verzameling, maar die bewaar ik voor de volgende quiz.
Vraag 19: Ongelooflijk dat nog 4 mensen mij aan 72 wisten te koppelen. Dit is echt mijn geluksgetal.
En de top 3 van vragen die door jullie het best beantwoord zijn:
Vraag 8: Favoriete boek, door 6 mensen geraden
Vraag 10: Social Media, door 8 mensen geraden
Vraag 6: Favoriete buitenlandse voetbalclub, 11 mensen wisten dat ik helemaal niet van voetbal hou.
Tot slot: hoe heb ik het gedaan?
Gelukkig wist ik over iedereen wel iets.
1 goed van Cynneke, Nieky, Mloesje, Jann en Schulz.
2 goed van Tdietz, Molcrazy, Addie en Lukie
3 goed van LindaVanger, MaikeMeisje en Silvermaiden
4 goed van Dwaas, Vieffan en HDD
5 goed van iBung, Bodejos, Pac-Mol en Swifty
6 goed van D*N, Daisy, Koekoe en LDH
7 goed van Elise
Daisy, bedankt voor de organisatie. Ik hoop volgend jaar op een hoger resultaat.
Edit: dit is mijn 9.000ste bericht