Poules gaat nu niet meer werken denk ik, aangezien er misschien wel iemand wil raden die zelf geen lijstje instuurt (zie Jann en Niuno vorig jaar, ook al was de laatste buiten de tijdslimiet verstuurd). Daarnaast hebben vorig jaar ook niet alle mensen die een lijstje ingestuurd hebben uiteindelijk meegedaan met de antwoorden raden.
Stel ik zou 2 poules maken, in welke poule moet ik dan mijn lijstje zetten? En als dus niet iedereen meedoet, krijg je hele scheve verhoudingen.
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het er zoveel zouden worden, het zijn er inmiddels 21 en ik verwacht van 2 of 3 mensen nog wel wat. Misschien kan ik voor 2012 wel iets met poules doen. Maar dat is een zorg voor later.
En qua tijd valt het wel mee. Ik kan alles door Excel laten uitrekenen. Het enige wat ik moet doen is de namen invullen en Excel berekend de scores voor me.
Kortom: ik laat het zo.
Alleen nog een ding, vanwege de vele antwoorden, wil ik het aantal bonuspunten voor een correct ingevulde verhogen van 5 naar 10. Mee eens?