Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 237796 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #220 Gepost op: 6-01-2012, 15:03:58 »
Art heeft gezegd dat de mol in de eerste acht seconden te zien is.

Waar? Ik weet wel dat ie bij ik geloof Q-music heeft gezegd dat we van de eerste seconde af moesten opletten, maar dat is iets anders.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #221 Gepost op: 6-01-2012, 15:10:13 »

Boven Dio staat een groen teken met daarin 'jouw mol.' Onderin beeld komt een tweet te staan in het groen van IkbendeMol. Dit kan duiden op Dio. Hij heeft een groen scherm, hij is de mol. Dit zijn de eerste acht seconden van het programma. De tweet zegt overigens: weet jij als hoeveelste ik het verlaten ziekenhuis.... (de rest kan ik niet zo goed lezen)



Was een tweet van vorig seizoen :

Tweet van @IkBenDeMol:
Als hoeveelste loop ik het zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #222 Gepost op: 6-01-2012, 15:12:19 »
Wat ik nog goed weet is dat er ter aanleiding van de gouden televizierring een hele aflevering van 'De Wereld draait door' werd geweid aan WIDM. Op de site van Ned 1 stond toen dat de Mol '12 beloofde om aanwezig te zijn. En wie werd geinterviewd over het nieuwe seizoen, hoe alles was ? Juist, Dio...
Lomperik..

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #223 Gepost op: 6-01-2012, 15:18:15 »
Wat ik nog goed weet is dat er ter aanleiding van de gouden televizierring een hele aflevering van 'De Wereld draait door' werd geweid aan WIDM. Op de site van Ned 1 stond toen dat de Mol '12 beloofde om aanwezig te zijn. En wie werd geinterviewd over het nieuwe seizoen, hoe alles was ? Juist, Dio...

Dan zouden ze net zo goed meteen kunnen zeggen dat Dio de mol is...

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #224 Gepost op: 6-01-2012, 15:23:39 »
Dat kan toch ? ;)

Tweet van William:
"Wat een afl.#WIDM al niet kan doen met je volgers! Als ik de 6000 haal voor vanavond vertel ik of ik een joker gevonden heb op de brug!"
Lomperik..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1
« Reactie #225 Gepost op: 6-01-2012, 15:31:38 »
Waar? Ik weet wel dat ie bij ik geloof Q-music heeft gezegd dat we van de eerste seconde af moesten opletten, maar dat is iets anders.
dat was bij FF ekdom maar voor de rest heb je gelijk ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 1
« Reactie #226 Gepost op: 6-01-2012, 15:39:28 »
Was een tweet van vorig seizoen :

Tweet van @IkBenDeMol:
Als hoeveelste loop ik het zometeen het verlaten ziekenhuis in? Ik hoor het graag!


Als hoeveelste was patrick vorig jaar? Het kan een aanwijzing zijn.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #227 Gepost op: 6-01-2012, 15:50:31 »
Dit zat verborgen in aflevering 1 op minuut 1.59. Ik heb dit nog nergens zien staan en dacht het dus maar te posten. Het is in een supersnelle flits voor de Mol de afstandsbediening neemt. Iemand idee wat dit is ?

Lomperik..

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #228 Gepost op: 6-01-2012, 15:53:02 »
Als hoeveelste was patrick vorig jaar? Het kan een aanwijzing zijn.

Heb het even nagezocht. Hij ging als 3e en het was in aflevering 8.

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #229 Gepost op: 6-01-2012, 16:07:46 »
Misschien hebben de makers dit jaar wel hints naar de spelers gemaakt en niet naar de mol en is dus alles wat we vinden een afstreep gebeuren! Er zijn al zoveel aanwijzingen naar spelers. Voor wie hebben we nog geen aanwijzing gevonden?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #230 Gepost op: 6-01-2012, 16:08:08 »
En komt Dio niet als 3de aan buij het vliegtuig ? ;)
Lomperik..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #231 Gepost op: 6-01-2012, 16:08:51 »
En komt Dio niet als 3de aan buij het vliegtuig ? ;)

Ik voel een tunnelvisie aankomen.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 1
« Reactie #232 Gepost op: 6-01-2012, 16:09:46 »
Dit zat verborgen in aflevering 1 op minuut 1.59. Ik heb dit nog nergens zien staan en dacht het dus maar te posten. Het is in een supersnelle flits voor de Mol de afstandsbediening neemt. Iemand idee wat dit is ?

Ik vermoed dat dit het bedradingssysteem is waar de klok aan vastgemaakt zit :) met allerlei verroeste moertjes etc, aangezien dat vliegtuig er al een tijdje ligt :P

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #233 Gepost op: 6-01-2012, 16:15:31 »
Misschien hebben de makers dit jaar wel hints naar de spelers gemaakt en niet naar de mol en is dus alles wat we vinden een afstreep gebeuren! Er zijn al zoveel aanwijzingen naar spelers. Voor wie hebben we nog geen aanwijzing gevonden?

Dat was ik dus ook aan het denken een tijdje. Omdat er toch voor veel verschillende mensen wat getoond werd. Bvb Marit, Dio, Frits, Tim kwamen al aan bod.

Heeft dat spoor van het waterpaard al wat opgeleverd ?
Lomperik..

Offline Wissevb

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #234 Gepost op: 6-01-2012, 16:27:09 »
Dat was ik dus ook aan het denken een tijdje. Omdat er toch voor veel verschillende mensen wat getoond werd. Bvb Marit, Dio, Frits, Tim kwamen al aan bod.

Heeft dat spoor van het waterpaard al wat opgeleverd ?

Heeft dat spoor van het waterpaard al wat opgeleverd ?

Helaas tot nu toe nog niet, ik kan geen fijne site vinden om te bekijken in welke jaren je wat voor Element + Dier bent volgens de Chinese Astrologie.
Kan iemand anders misschien opzoeken of er een deelnemer is die volgens de Chinese Astrologie een Water-Paard is?

(omdat bij de intro onder water een paarden-schaakstuk drijft, hint hint)


Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #235 Gepost op: 6-01-2012, 16:33:18 »
Juni is in China de maand van het paard

Je Chinese sterrenbeeld is op basis van je geboortejaar.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #236 Gepost op: 6-01-2012, 16:40:24 »
Chinese sterrenbeelden

Frits -> Aap (aarde)
Dio -> Draak (aarde)
Liesbeth -> Tijger (hout)
Maarten -> Haan (metaal)
Tim -> Slang (??)
Marit -> Varken (metaal)
Hadewych -> Draak (vuur)
Anne-Marie -> Draak (vuur)
William -> Varken (water)

Sorry voor de duppelpost  :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline de-mollen-jager

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #237 Gepost op: 6-01-2012, 16:51:31 »
Als iemand teveel tijd heeft kan je dwdd terugkijken van 21 oktober
want toen tweette de mol : Btw... Heb je me net gezien bij #dwdd ?

Als je daar een van de kandidaten kan vinden(misschienin het publiek)

Verder ben ik nog niet dit is ook me 1e seizoen dat ik uitzoek, dit word me 2e jaar dat ik kijk

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 1
« Reactie #238 Gepost op: 6-01-2012, 16:51:45 »
Solide première, spannend, zoals gewoonlijk tien verdachten i.p.v. een paar waardige kandidaten in aflevering 1 maar dat zal hopelijk nog gaan beteren. Ik hou het maar op dat ze nog zoekende zijn naar hun rol in het spel. Spijtig voor Marion, had op meer gehoopt voor haar. Ze leek me wel intelligent genoeg, maar redeneerde misschien net een stap te ver, net zoals wij hier meestal veel te ver in gaan.

Eerste indruk was dat Hadewych, Marit verdacht gedrag vertoonden deden (ik vond ze af en toe nogal ingestudeerd overkomen). Anne-Marie, Frits en William kwamen wel heel nadrukkelijk in beeld en namen vaak het voortouw. Dio kwam oerdom over, als dat de Mol is dan is het finito voor mij als kijker. Zulke Mollen hebben we al genoeg gehad, ben ik echt beu gezien. Liesbeth, Maarten en Tim vind ik een beetje outsiders, moeilijk in te schatten. Zou wel geweldig zijn als Maarten het blijkt te zijn. Iedereen denkt, dat is een winnaar maar dat kan net zo compleet het tegenovergestelde uitpakken. Niemand verwacht hem in de rol van verrader, zou toch geniaal zijn.

Alleen die overdaad aan vrijstellingen alweer, daar blijf ik echt een hekel aan hebben. Het lijkt vanzelfsprekend geworden dat de eerste aflevering draait rond vrijstellingen/jokers. Het is nu zelfs al zo erg dat men naar jokers gaat zoeken die er niet zijn (William), en dat anderen simpelweg stoppen met nadenken (Dio). Ze hadden er gerust een paar kunnen afschieten. En Marit maar vrolijk doorlopen, het leek wel alsof ze dat op voorhand bedacht. Supertactiek wel, die zowel voor kandidaat als voor een Mol handig is.

Maar denk dat ik 'm nog maar eens ga bekijken, kan nooit kwaad. Dan zie je vaak nog andere dingen of worden je eerste indrukken meteen bevestigd.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 16:54:25 door FenikXII »

Offline Wissevb

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #239 Gepost op: 6-01-2012, 16:52:11 »
Chinese sterrenbeelden

Frits -> Aap (aarde)
Dio -> Draak (aarde)
Liesbeth -> Tijger (hout)
Maarten -> Haan (metaal)
Tim -> Slang (??)
Marit -> Varken (metaal)
Hadewych -> Draak (vuur)
Anne-Marie -> Draak (vuur)
William -> Varken (water)

Sorry voor de duppelpost  :-X

Dus helemaal niemand is paard, en slechts 1 is water. William is een water-varken, zou het dan een varken zijn? ;)