Als je bedoelt dat ze nagenoeg onzichtbaar was gedurende afl 1 t/m 4 dan ja, idd...
Het is wel de bedoeling dat de mol gezien wordt. Niet te opzichtig liefst (hoewel dat niet aan Kim en Milouska besteed was iig ) maar het lijkt me nu ook weer niet de bedoeling dat de mol nauwelijks iets molt en nagenoeg onzichtbaar is.
Och, genoeg mogelijke molacties van Hadewych in die afleveringen waar we aanwijzingen voor hebben kunnen zien: (klok terugzetten), vliegtuigwrak niet kunnen vinden, kokers laten verdwijnen, wapen Marion saboteren, verwarring zaaien op de trap, klooien met de porto in de jeep, rooksignalen goed lezen en doorgeven, "Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen, joker en dus geen 1000 euro pakken, foto's van Tim en Marit omdraaien, op unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat.
Had Hadewych niet zo haar best gedaan om Frits en William tegen te houden die toren in te gaan dan had ik haar (tot aan de onderhandelingen waarschijnlijk, de rol van Anne-Marie vind ik daar verdachter vanwege haar verdenkingen jegens Tim) vast nog als Mol gezien.