Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266113 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #320 Gepost op: 9-02-2012, 23:49:53 »
wie klikte die naam aan?
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #321 Gepost op: 9-02-2012, 23:58:53 »
Zou toch heerlijk zijn, Hadewych de mol.. ::love::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #322 Gepost op: 9-02-2012, 23:59:47 »
Zou toch heerlijk zijn, Hadewych de mol.. ::love::
E E N S !  ;D
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #323 Gepost op: 10-02-2012, 00:06:11 »
Zou toch heerlijk zijn, Hadewych de mol.. ::love::
Ik zou Hadewych ook absoluut de leukste mol vinden. In het begin sloot ik haar echt helemaal uit. De laatste paar afleveringen is ze toch niet meer helemaal te negeren als potentiele mol. Als ze het is, heeft ze het fantastisch gespeeld.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #324 Gepost op: 10-02-2012, 00:10:48 »
Denk nu wel dat zij het toch echt moet zijn...

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #325 Gepost op: 10-02-2012, 00:15:22 »
Heerlijk....Hadewych for mole. In welk seizoen dan mensen? Niet dit seizoen! Denk terug aan de onderhandelingsopdracht! De mol maakte van 10.800 ineens 0 euro. Wie deed dat? er was 3 x groen en 2 x rood....Frits stemde Rood, AM & Hadewych Groen.....blijft er 1 x groen en 1 x rood over....terwijl Tim en Liesbeth beide Rood zeiden te gaan stemmen! 1 van die beide stemde groen i.p.v. rood en leegde zo de pot.
Kijk daar maar eens na mensen ;) Hadewych is just cute, thats all!  ::)
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #326 Gepost op: 10-02-2012, 00:22:30 »
Heerlijk....Hadewych for mole. In welk seizoen dan mensen? Niet dit seizoen! Denk terug aan de onderhandelingsopdracht! De mol maakte van 10.800 ineens 0 euro. Wie deed dat? er was 3 x groen en 2 x rood....Frits stemde Rood, AM & Hadewych Groen.....blijft er 1 x groen en 1 x rood over....terwijl Tim en Liesbeth beide Rood zeiden te gaan stemmen! 1 van die beide stemde groen i.p.v. rood en leegde zo de pot.
Kijk daar maar eens na mensen ;) Hadewych is just cute, thats all!  ::)

Ook bij de onderhandelingsopdracht is niets wat het lijkt. Als mol kun je keihard tegen iedereen zeggen dat je groen gaat stemmen en uiteindelijk rood in het busje doen. Het kan. De opdracht duurde veel langer dan dat minibeetje wat wij gezien hebben. Ik denk trouwens ook dat Hadewych groen stemde hoor, maar niets is onmogelijk.

Als we naar eerdere opdrachten kijken kun je op basis van de jokeropdracht haar juist weer aanwijzen als mol.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #327 Gepost op: 10-02-2012, 00:25:33 »
ik zou hadewych ook wel een mooie mol vinden.. al hoewel ik haar na het tegenhouden van Tim en william bij de toren niet meer verdacht,.

Ook vond ik haar deze aflevering wel weer erg kandidaats.. het meteen rennen naar de vrijstelling b.v.. echt een hadewych kandidaten actie vond ik dat.. ik weet dat anders dat weer juist verdacht vonden, maar dat vond ik dus niet...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #328 Gepost op: 10-02-2012, 00:29:08 »
Heerlijk....Hadewych for mole. In welk seizoen dan mensen? Niet dit seizoen! Denk terug aan de onderhandelingsopdracht! De mol maakte van 10.800 ineens 0 euro. Wie deed dat? er was 3 x groen en 2 x rood....Frits stemde Rood, AM & Hadewych Groen.....blijft er 1 x groen en 1 x rood over....terwijl Tim en Liesbeth beide Rood zeiden te gaan stemmen! 1 van die beide stemde groen i.p.v. rood en leegde zo de pot.
Kijk daar maar eens na mensen ;) Hadewych is just cute, thats all!  ::)

Misschien deed hadewich wel rood in het bakje.
misschien vertrouwede Tim frits wel niet en ging gewoon toch voor groen.
misschien vertrouwede Liesbeth frits wel niet en ging gewoon voor groen.

Je kan het altijd wel goed praten voor elke kandidaat, al is het vergezocht dat ben ik me je eens.

Het is te kort door de bocht denk ik om te denken dat er maar 1 kandidaat(mol) was die zijn stem verdraaide

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #329 Gepost op: 10-02-2012, 00:32:59 »
Ook bij de onderhandelingsopdracht is niets wat het lijkt. Als mol kun je keihard tegen iedereen zeggen dat je groen gaat stemmen en uiteindelijk rood in het busje doen. Het kan. De opdracht duurde veel langer dan dat minibeetje wat wij gezien hebben. Ik denk trouwens ook dat Hadewych groen stemde hoor, maar niets is onmogelijk.

Als we naar eerdere opdrachten kijken kun je op basis van de jokeropdracht haar juist weer aanwijzen als mol.
Er even vanuit gaande dat Hadewych rood heeft gestemd moeten twee van de drie die zeiden voor rood te gaan opeens groen hebben gestemd... Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #330 Gepost op: 10-02-2012, 00:37:07 »
Er even vanuit gaande dat Hadewych rood heeft gestemd moeten twee van de drie die zeiden voor rood te gaan opeens groen hebben gestemd... Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?

misschien zeiden ze wel voor rood te gaan tegen hun mol om die mee te krijgen voor groen?

goed dit is onwaarschijnlijk, maar vergeet niet dat als Hadewych gewoon groen heeft gestemd ze er dus mede-verantwoordelijk voor is geweest dat de pot leeg ging. De vraag is alleen, hoe wist ze wat de andere gingen doen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #331 Gepost op: 10-02-2012, 00:37:45 »
Er even vanuit gaande dat Hadewych rood heeft gestemd moeten twee van de drie die zeiden voor rood te gaan opeens groen hebben gestemd... Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?

Waarom niet? Het is en blijft Wie is de Mol. Wij zien een beetje, zij weten veel. Liesbeth leek de grootste switcher te zijn dus het is makkelijk om haar de zwarte mol toe te spelen. Iedere kandidaat heeft zijn eigen afwegingen in het spel en die weten wij op dit moment niet voldoende omdat we maar weinig te zien krijgen en er niet live bij waren. Dit geldt natuurlijk voor alle opdrachten, maar dat maakt wel dat ik niet per se geloof wat mij in beeld wordt voorgeschoteld. Ik blijf er kritisch op, al brengt me dat vaak geen steek verder. Mijn reactie komt overigens voort uit het feit dat er heel fel gesteld wordt dat Hadewych niet de mol is op basis van één specifieke opdracht. Haar rol daarin valt dus nog te betwisten.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 00:40:48 door Lautjuh »

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #332 Gepost op: 10-02-2012, 00:43:12 »
Heerlijk....Hadewych for mole. In welk seizoen dan mensen? Niet dit seizoen! Denk terug aan de onderhandelingsopdracht! De mol maakte van 10.800 ineens 0 euro. Wie deed dat? er was 3 x groen en 2 x rood....Frits stemde Rood, AM & Hadewych Groen.....blijft er 1 x groen en 1 x rood over....terwijl Tim en Liesbeth beide Rood zeiden te gaan stemmen! 1 van die beide stemde groen i.p.v. rood en leegde zo de pot.
Kijk daar maar eens na mensen ;) Hadewych is just cute, thats all!  ::)

Guys, Hadewych heeft groen gestemd, daar heb ik nog shots van gezien op het avroforum. Maar waarom zou de mol niet groen kunnen stemmen vanaf het begin? Er zijn altijd kandidaten die twijfelen en inzien dat unaniem groen met een mol in het midden niet kan en dan rood gaan stemmen. Ik blijf erbij dat de mol vanuit een eerste positie groen kan hebben gekozen en daarbij is gebleven à la hadewych of AM. Het scenario is dan pot op 0 of pot blijft hetzelfde. Doel bereikt want er komt hoe dan ook geen geld in de pot.
Om Frits te citeren, met de mol in het midden gaat unaniem groen nooit werken en als frits dat weet, dan weet de mol dat ook en kan rustig groen stemmen en de kandidaten op rood laten gaan wat het eindresultaat dan wordt is dan een kleine verrassing. Mag de mol ook een keer verrast worden? De mol hoeft niet altijd alles 100% van te voren te weten. Dat maakt de shock reactie bij de pot leeg op het einde ook wat realistischer en 'makkelijker'.

Of Hadewych na deze aflevering nog mijn mol blijft moet ik nog even bedenken, morgen even de herhaling kijken ;)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #333 Gepost op: 10-02-2012, 00:44:39 »
Waarom niet? Het is en blijft Wie is de Mol. Wij zien een beetje, zij weten veel. Liesbeth leek de grootste switcher te zijn dus het is makkelijk om haar de zwarte mol toe te spelen. Iedere kandidaat heeft zijn eigen afwegingen in het spel en die weten wij op dit moment niet voldoende omdat we maar weinig te zien krijgen en er niet live bij waren. Dit geldt natuurlijk voor alle opdrachten, maar dat maakt wel dat ik niet per se geloof wat mij in beeld wordt voorgeschoteld. Ik blijf er kritisch op, al brengt me dat vaak geen steek verder.
Laat ik maar voorop stellen dat ik het met je eens ben dat het voor de mol beter is om op groen aan te sturen en vervolgens zelf rood te stemmen, Immers meerderheid voor groen is in het slechtste geval -3000, en bij unaniem gaat er zelfs niets uit.
De reden dat ik denk dat je als kandidaat niet zou switchen van rood naar groen is dat Frits, Liesbeth en Tim ook door lijken te hebben dat het risico dat je loopt bij rood gewoon veel kleiner is. Om dan toch voor groen te gaan terwijl je met iemand anders afspreekt op rood te stemmen heeft geen enkel voordeed, zelfs niet als je diegene verdenkt.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #334 Gepost op: 10-02-2012, 00:46:16 »
Zou toch heerlijk zijn, Hadewych de mol.. ::love::
E E N S !  ;D
E E N S !  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #335 Gepost op: 10-02-2012, 00:47:15 »
Laat ik maar voorop stellen dat ik het met je eens ben dat het voor de mol beter is om op groen aan te sturen en vervolgens zelf rood te stemmen, Immers meerderheid voor groen is in het slechtste geval -3000, en bij unaniem gaat er zelfs niets uit.
De reden dat ik denk dat je als kandidaat niet zou switchen van rood naar groen is dat Frits, Liesbeth en Tim ook door lijken te hebben dat het risico dat je loopt bij rood gewoon veel kleiner is. Om dan toch voor groen te gaan terwijl je met iemand anders afspreekt op rood te stemmen heeft geen enkel voordeed, zelfs niet als je diegene verdenkt.

Als je ook maar enigszins de zekerheid hebt dat ten minste iemand op rood gaat stemmen moet je als mol op groen overgaan. Dan is de meerderheid groen. Maar hé, het is diep in de nacht, dus ik ga slapen. Morgen discussieer ik graag verder. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #336 Gepost op: 10-02-2012, 00:54:33 »
Rood of groen? Cute en/of cool...   Hadewych is de Soundos van dit seizoen.  ::oink:: Deze aflevering weer twee duidelijke momenten. No way dat zij de Mol is.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #337 Gepost op: 10-02-2012, 00:55:33 »
Als je ook maar enigszins de zekerheid hebt dat ten minste iemand op rood gaat stemmen moet je als mol op groen overgaan. Dan is de meerderheid groen. Maar hé, het is diep in de nacht, dus ik ga slapen. Morgen discussieer ik graag verder. :)
Goed plan, dat slapen, want wat je zegt is precies wat ik bedoel. Als MOL ga je naar groen als je weet dat iemand rood stemt. Als kandidaat (zeker een kandidaat die dat inziet) dus juist niet. Daarom vind ik het ongeloofwaardig dat er 2 kandidaten zouden switchen van rood naar groen. En daarmee kun je concluderen dat Hadewych Groen heeft gestemd. Dat maakt inderdaad nog lang niet dat zij de mol niet is. (al vind ik het wel onwaarschijnlijk)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #338 Gepost op: 10-02-2012, 00:59:59 »
Goed plan, dat slapen, want wat je zegt is precies wat ik bedoel. Als MOL ga je naar groen als je weet dat iemand rood stemt. Als kandidaat (zeker een kandidaat die dat inziet) dus juist niet. Daarom vind ik het ongeloofwaardig dat er 2 kandidaten zouden switchen van rood naar groen. En daarmee kun je concluderen dat Hadewych Groen heeft gestemd. Dat maakt inderdaad nog lang niet dat zij de mol niet is. (al vind ik het wel onwaarschijnlijk)
Ik wil het even bevestigen dat hadewych groen heeft gestemd. In echt een kleine seconde zie je een stukje van het groene kaartje voordat zij het in de stembus doet. Ik heb het rood omcirkelt al moet je heel goed kijken :P

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #339 Gepost op: 10-02-2012, 01:12:11 »
In echt een kleine seconde zie je een stukje van het groene kaartje voordat zij het in de stembus doet.
Ehm... dat is de achterkant van het kaartje?