Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266190 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #340 Gepost op: 10-02-2012, 01:23:22 »
Hadewych had volgens mij weer hetzelfde kettinkje om.
Zag je met haar groene (!?) jurk wel goed nu.
Ik had al eerder gevraagd of iemand met HD hier een goed shot van kon maken maar heb het volgens mij nog niet gezien.

Iemand die dit even wil doen?  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #341 Gepost op: 10-02-2012, 07:36:51 »
Art wijst de vrijstelling aan en Hadewych ‘rent’ er op af… voor de grap.. Maar hoe was de tweet van de mol voor de uitzending? … als er vrijstellingen in het spel zijn ga ik er voor!
 

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #342 Gepost op: 10-02-2012, 08:56:50 »
Als ze de mol is dan is ze de anderen briljant aan het mindfucken met haar psychologische spelletjes.
 ;D

Zou wel heel leuk zijn!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #343 Gepost op: 10-02-2012, 09:04:03 »
[quote Hier valt ook te lezen dat Hadewych vaker een kruisje slaat! :)[/quote]

tijdens de executie heeft ze iets (tasje) met een kruis op haar schoot

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #344 Gepost op: 10-02-2012, 09:06:19 »
[quote Hier valt ook te lezen dat Hadewych vaker een kruisje slaat! :)

tijdens de executie heeft ze iets (tasje) met een kruis op haar schoot

En ze maakte een kruis met haar joker in aflevering 3

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #345 Gepost op: 10-02-2012, 10:08:40 »
Rood of groen? Cute en/of cool...   Hadewych is de Soundos van dit seizoen.  ::oink:: Deze aflevering weer twee duidelijke momenten. No way dat zij de Mol is.

Daar hoef je dit keer volgens mij niet eens studies over micro-expressies voor te volgen. Ik zag zelf ook een hele duidelijke (wss bedoel je die ook)

Art - We gaan boogschieten
Hadewych -  ::oink::


Wat wel erg verdacht aan haar is in deze aflevering is de enorme afzwaaier bij het boogschieten. Misschien schoot ze echt beroerd. Maar je wil als mol toch zeker weten dat je bij de schutters komt. (Want minder kans voor de schutters)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #346 Gepost op: 10-02-2012, 10:27:04 »
Waarom vindt Hadewych het zo belangrijk om een vertrouwensband te hebben ???

Als kandidaat heb je dat niet nodig, het is zelfs handig als anderen jou verdenken...

Is Hadewych dan toch de  :)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 10:47:50 door Long Tall Erne »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #347 Gepost op: 10-02-2012, 10:33:46 »
Waarom vindt Hadewych het zo belangrijk om een vertrouwensband te hebben ???

Als kandidaat heb je dat niet nodig, het is zelfs handig als anderen jou verdenken...

Ik Hadewych dan toch de  :)

Als mol heb je dat ook niet nodig toch...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #348 Gepost op: 10-02-2012, 10:53:00 »
Echte vertrouwensbanden kunnen voor kandidaten heel handig zijn hoor! Degene die écht weet op wie marit stemde, heeft daar bijvoorbeeld een enorm voordeel mee. Punt is dat je nooit zeker kunt weten welke vertrouwensband echt is en welke niet. maar Hadewych heeft natuurlijk haar tactiek; ze kijkt iemand gewoon diep in de ogen terwijl ze haar kruisverhoor afneemt  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #349 Gepost op: 10-02-2012, 10:56:45 »
Waarom vindt Hadewych het zo belangrijk om een vertrouwensband te hebben ???

Als kandidaat heb je dat niet nodig, het is zelfs handig als anderen jou verdenken...

Is Hadewych dan toch de  :)

In een van de buitenlandse series (zal niet zeggen welke ivm spoilers) is er een kandidaat die ongeveer alle medekandidaten, inclusief de mol benadert heeft om een verbond mee te sluiten. De uiteindelijk mol is hier niet op in gegaan en gaf in de laatste aflevering aan er bewust voor te kiezen om geen verbonden te willen sluiten.

Omgekeerd gaat Elise wel een verbond aan met Ferdi en spant Patrick vaak samen met Art.

Het zegt dus niet zoveel of iemand wel of geen verbonden wil sluiten. Zowel voor een mol als een kandidaat is dit een persoonlijke strategische keuze die beide kanten op kan vallen. 

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #350 Gepost op: 10-02-2012, 13:27:30 »
Het is hier al genoemd dat Hadewych zich misschien lijkt te verspreken wanneer ze zeg tegen Tim: Hoe heet haar moeder? en dan met een iets te grote pauze erachteraan: of zijn moeder. Tim vraagt dan: wiens moeder? Daarop zegt ze: ja van wie jij denkt dat de Mol is. Vooral die laatste opmerking vind ik erg apart. Als je kandidaat bent dan zeg je dat anders tegen je medekandidaat. Dan zeg je in antwoord op Tim: de moeder van de mol. Ik vind haar hier dus echt vanuit een molpositie praten.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #351 Gepost op: 10-02-2012, 13:43:53 »
Het is hier al genoemd dat Hadewych zich misschien lijkt te verspreken wanneer ze zeg tegen Tim: Hoe heet haar moeder? en dan met een iets te grote pauze erachteraan: of zijn moeder. Tim vraagt dan: wiens moeder? Daarop zegt ze: ja van wie jij denkt dat de Mol is. Vooral die laatste opmerking vind ik erg apart. Als je kandidaat bent dan zeg je dat anders tegen je medekandidaat. Dan zeg je in antwoord op Tim: de moeder van de mol. Ik vind haar hier dus echt vanuit een molpositie praten.

Of ze denk dat een vrouw de mol is.... Niet heel opmerkelijk in ieder geval.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #352 Gepost op: 10-02-2012, 13:48:01 »
Wat ik dan weer een opmerkelijke opmerking van vind is dat ze tijdens het schieten bijna "zou vergeten waar het om gaat" en dat ze alleen die hooibaal in de fik wou zien vliegen. Bedoelt ze misschien dat ze eigenlijk een ander doel had, namelijk mis schieten?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #353 Gepost op: 10-02-2012, 13:54:41 »
Wat ik dan weer een opmerkelijke opmerking van vind is dat ze tijdens het schieten bijna "zou vergeten waar het om gaat" en dat ze alleen die hooibaal in de fik wou zien vliegen. Bedoelt ze misschien dat ze eigenlijk een ander doel had, namelijk mis schieten?
Klopt Heinz, en vervolgens zie je het Mol-logo in beeld...misschien vergat ze ook even dat ze de rol van haar leven speelt....die van Mol... ;D
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #354 Gepost op: 10-02-2012, 13:55:11 »

 ze kijkt iemand gewoon diep in de ogen terwijl ze haar kruisverhoor afneemt  ::rofl::
en we weten sinds gisteravond hoe dodelijk die blik kan zijn.

Arme Frits.......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #355 Gepost op: 10-02-2012, 13:58:00 »
Of ze denk dat een vrouw de mol is.... Niet heel opmerkelijk in ieder geval.

Het gaat mij meer om de zin die ze daarna uitspreekt: van wie jij denkt dat de Mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #356 Gepost op: 10-02-2012, 14:03:33 »
Klopt Heinz, en vervolgens zie je het Mol-logo in beeld...misschien vergat ze ook even dat ze de rol van haar leven speelt....die van Mol... ;D

Nou dat zou het zeker zijn! Als Hadewych het is hebben we een ge-wel-dig-e Mol. ::jaja::

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #357 Gepost op: 10-02-2012, 14:10:16 »
hmmmm ik schreef gister nog ergens hier op het forum.. nu zitten mijn 4 mollen er nog in + Hadewych..

en wat schrijft de mol in zijn dagboek lees ik net..

Ik blijf achter met vier mollen...

Zou het dan toch Hadewych zijn.. lolol..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #358 Gepost op: 10-02-2012, 14:40:54 »
Had Hadewych niet zo haar best gedaan om Frits en William tegen te houden die toren in te gaan
Maar heb je gezien wat Hadewych daarna deed. Ze liep snel door naar de achterkant van de toren, Liesbeth in haar kielzog meetronend. Ze deed geen enkele poging om zich daarna nog met de zaak te bemoeien. Het was Annemarie die de jongens daarna alsnog tegenhield om naar binnen te gaan.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #359 Gepost op: 10-02-2012, 14:45:14 »
Maar heb je gezien wat Hadewych daarna deed. Ze liep snel door naar de achterkant van de toren, Liesbeth in haar kielzog meetronend. Ze deed geen enkele poging om zich daarna nog met de zaak te bemoeien. Het was Annemarie die de jongens daarna alsnog tegenhield om naar binnen te gaan.

Daar heb jij weer gelijk in! Ha, nog even en ik heb mijn oude Mol weer terug. ;D