Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266083 keer)

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #360 Gepost op: 10-02-2012, 14:47:57 »
Daar heb jij weer gelijk in! Ha, nog even en ik heb mijn oude Mol weer terug. ;D
Ha ha, ja lijkt me niet verkeerd. Ik heb haar alweer terug :D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #361 Gepost op: 10-02-2012, 14:50:49 »
Maar heb je gezien wat Hadewych daarna deed. Ze liep snel door naar de achterkant van de toren, Liesbeth in haar kielzog meetronend. Ze deed geen enkele poging om zich daarna nog met de zaak te bemoeien. Het was Annemarie die de jongens daarna alsnog tegenhield om naar binnen te gaan.

Oh dat heb ik niet gezien. Deze actie van Hadewych was voor mij ook nog even een struikelblokje, maar ze kan ook gedacht hebben, als ik ze heel fanatiek tegenhoudt dan gaan ze juist wel die toren in. Het blijft een lastig moment om te peilen waar de mol zit. Je zou zeggen bij William of Tim, maar die gaan uiteindelijk ook niet de toren in, dus molactie sowieso mislukt.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #362 Gepost op: 10-02-2012, 16:22:53 »
hmmm heb Hadewych toch maar als afvaller laten staan voor de volgend uitzending..
daarna Anne Marie eruit en wat houden we dan over??:


Molletje Tim mooi in het midden tussen de winnaar en de verliezer..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #363 Gepost op: 10-02-2012, 16:28:57 »
hmmm heb Hadewych toch maar als afvaller laten staan voor de volgend uitzending..
daarna Anne Marie eruit en wat houden we dan over??:


Molletje Tim mooi in het midden tussen de winnaar en de verliezer..

Zat er vanochtend idd ook al naar te kijken.
Valt op dat als Hadewych eruit gaat, het achterste rijtje van de compositiefoto helemaal weg is.

Ik vraag me alleen af waarom Anne-Marie er volgens jou uit zou gaan die volgens mij al het langst op Tim zit in dat scenario?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #364 Gepost op: 10-02-2012, 16:38:03 »
Ag wat jammer! Hadewych eruit a.s week! Zie Roodshow topic. Een duidelijk clue naar Hadewych als afvaller. zat ik dus een week te vroeg met haar als afvaller...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #365 Gepost op: 10-02-2012, 17:01:24 »
Zat er vanochtend idd ook al naar te kijken.
Valt op dat als Hadewych eruit gaat, het achterste rijtje van de compositiefoto helemaal weg is.

Ik vraag me alleen af waarom Anne-Marie er volgens jou uit zou gaan die volgens mij al het langst op Tim zit in dat scenario?

Omdat dan de buitenste 2 overblijven met de mol in het midden.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #366 Gepost op: 10-02-2012, 17:06:53 »
Nou dat zou het zeker zijn! Als Hadewych het is hebben we een ge-wel-dig-e Mol. ::jaja::

De Inge Iepenburg award kan weer afgestoft worden?  ;D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #367 Gepost op: 10-02-2012, 17:47:53 »
In de biecht zegt Hadewych: Als iemand vraagt ben jij de mol; ja (en dan nog wat).

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #368 Gepost op: 10-02-2012, 23:36:16 »
Nou dat zou het zeker zijn! Als Hadewych het is hebben we een ge-wel-dig-e Mol. ::jaja::
Kan je me uitleggen waarom je het een geweldige mol zou vinden?

Ik ben er namelijk bang voor dat ze het wel eens kan zijn.
De mol weet dat met de onderhandelingsopdracht de pot toch naar 0 gaat, en dan hoef je tot die tijd weinig te doen.
Vanaf afl. 4 komt ze ook steeds meer in beeld, past dan wel weer in het regie-patroon.

Maar waarom dan bang? Omdat ik haar wel een zeer slechte mol zou vinden...
De enige echte taak van de mol is geld uit de pot houden, en ze heeft dan weliswaar weinig in de pot gebracht, maar ik heb haar nergens echt zien mollen.
Verder heeft ze bij veel opdrachten op een, in mijn ogen, strategisch slechte groep/plek gezeten als mol.
Als ze dan idd bewust tot afl. 4 weinig gedaan heeft, dan zou ik dat toch wel heeeel makkelijk vinden, de kijker wilt ook wat zien natuurlijk...

Misschien heb ik overduidelijke mol-acties gemist, dan hoor ik ze graag (overduidelijk bedoel ik dus acties die voor de kijker zichtbaar mol-gedrag zijn, niet verregaande theorieën die alleen wij hier kunnen verzinnen  ::rofl::)

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #369 Gepost op: 10-02-2012, 23:43:44 »
Dat valt wel mee hoor, zie dit topic.

Citaat van: Heinz
Mogelijke molacties: (klok terugzetten), vliegtuigwrak niet kunnen vinden, kokers laten verdwijnen, wapen Marion saboteren, verwarring zaaien op de trap, klooien met de porto in de jeep, rooksignalen goed lezen en doorgeven terwijl de opdracht moest mislukken, "Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen, joker en dus geen 1000 euro pakken, foto's van Tim en Marit omdraaien, op unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat, vliegtuigvraag fout beantwoorden en kiezen voor de verkeerde Western, joker pakken in plaats van 500 euro in het Western-dorpje, William en zijn teamgenoten nog net verkeerd sturen bij het eindpunt van de speurtocht.


Het probleem met Hadewych als mol is niet dat ze weinig fout doet, maar ze doet opvallend veel goed en dat past niet bij een mol, vandaar dat ik ze al lang heb weggestreept (en ze zou een heel groot risico nemen in de onderhandelingsopdracht). Plus, ze komt heel natuurlijk en spontaan over, als ze de mol is is het wel een briljante actrice.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #370 Gepost op: 10-02-2012, 23:59:21 »
Citaat van: Heinz
Mogelijke molacties: (klok terugzetten). Kan iedereen gedaan hebben
vliegtuigwrak niet kunnen vinden ok, maar vind ik nog niet echt een mol-actie. Zo waren er nog meer kandidaten.
kokers laten verdwijnen niet in beeld gezien
wapen Marion saboteren dit is een mooie, zag ik idd ook als evt. actie, maar opnieuw niet in beeld gebracht
verwarring zaaien op de trap ? Bij de misrekening van William? Volgens mij zaait die hier verwarring?
klooien met de porto in de jeep niet in beeld
rooksignalen goed lezen en doorgeven terwijl de opdracht moest mislukken Ja, goede actie, zat ze ook op een goede plek (als 2e)
"Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen klopt, maar ik vind dat ze het hier eerder goed deden (met die hanepoten van Tim  ::rofl::). 2x niet is in dit geval geloof ik 100 euro + dat ik dit echt een verkeerde plek (lezers ipv boot) zou vinden voor een mol
joker en dus geen 1000 euro pakken Ja klopt, geen echte molactie, doen er namelijk meerderen
foto's van Tim en Marit omdraaien Deed zij dat? Vond het niet verdacht, misschien gemist
op unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat klopt, zou goed kunnen
vliegtuigvraag fout beantwoorden en kiezen voor de verkeerde Western volgens mij is het Frits die zeer overtuigd is van de western, kwam op mij dus over als een keuze van Frits. Zou een molactie kunnen zijn
joker pakken in plaats van 500 euro in het Western-dorpje zie eerdere jokeractie
William en zijn teamgenoten nog net verkeerd sturen bij het eindpunt van de speurtocht Dit zou een hele goede kunnen zijn, alhoewel ik het onwaarschijnlijk vind dat ze vervolgens niet alsnog terug zouden komen. Eigenlijk staat of valt dit met hoeveel tijd er nog was, en dat weten we niet (toch?)

Kan hier niet echt in mee gaan eerlijk gezegd... Ja, waar ze mogelijk molgedrag heeft vertoond, was dit:
- of niet in beeld
- ging het om minimale bedragen
Met overduidelijke acties bedoel ik een actie die in beeld is geweest en om een serieus bedrag ging.

Zie haar idd meer als een ijverige kandidate die voor jokers gaat ipv geld.
Als kandidate vind ik haar trouwens wel geweldig  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2012, 00:01:38 door GeeDeeZet »

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #371 Gepost op: 11-02-2012, 00:23:42 »
Ja, precies. Het was maar om te zeggen, ze heeft wel iets gedaan de eerste afleveringen en als ze de mol is kan het best dat ze heel wat stiekeme acties heeft zoals het wapen van Marion saboteren.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #372 Gepost op: 11-02-2012, 00:36:33 »
Daar hoef je dit keer volgens mij niet eens studies over micro-expressies voor te volgen. Ik zag zelf ook een hele duidelijke (wss bedoel je die ook)

Art - We gaan boogschieten
Hadewych -  ::oink::

Vergeet niet dat Hadewych een prima actrice is....!
Omnia vincit amor

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #373 Gepost op: 11-02-2012, 02:04:31 »
Kan je me uitleggen waarom je het een geweldige mol zou vinden?

Ik ben er namelijk bang voor dat ze het wel eens kan zijn.
De mol weet dat met de onderhandelingsopdracht de pot toch naar 0 gaat, en dan hoef je tot die tijd weinig te doen.
Vanaf afl. 4 komt ze ook steeds meer in beeld, past dan wel weer in het regie-patroon.

Maar waarom dan bang? Omdat ik haar wel een zeer slechte mol zou vinden...
De enige echte taak van de mol is geld uit de pot houden, en ze heeft dan weliswaar weinig in de pot gebracht, maar ik heb haar nergens echt zien mollen.
Verder heeft ze bij veel opdrachten op een, in mijn ogen, strategisch slechte groep/plek gezeten als mol.
Als ze dan idd bewust tot afl. 4 weinig gedaan heeft, dan zou ik dat toch wel heeeel makkelijk vinden, de kijker wilt ook wat zien natuurlijk...

Misschien heb ik overduidelijke mol-acties gemist, dan hoor ik ze graag (overduidelijk bedoel ik dus acties die voor de kijker zichtbaar mol-gedrag zijn, niet verregaande theorieën die alleen wij hier kunnen verzinnen  ::rofl::)
ik ben eerder bang dat het tim of liesbeth is. Dat zijn pas saaie mollen. iedereen verdenkt de twee. liesbeth is super obvious en tim is lui. Hadewych zou ik echt een geweldige stiekeme mol vinden ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #374 Gepost op: 11-02-2012, 13:03:58 »
ik ben eerder bang dat het tim of liesbeth is. Dat zijn pas saaie mollen. iedereen verdenkt de twee. liesbeth is super obvious en tim is lui. Hadewych zou ik echt een geweldige stiekeme mol vinden ::ok::.
Mocht Hadewych de mol zijn, dan krijg ik met name de eerste 4 afleveringen eerder een luie indruk dan dat Tim lui is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #375 Gepost op: 11-02-2012, 13:14:50 »
ik ben eerder bang dat het tim of liesbeth is. Dat zijn pas saaie mollen. iedereen verdenkt de twee. liesbeth is super obvious en tim is lui. Hadewych zou ik echt een geweldige stiekeme mol vinden ::ok::.
Daar verschillen we dan duidelijk van mening. Ik ben het met je eens dat Liesbeth zeer duidelijk is en Tim lui is (niet luier dan een Hadewych in mijn ogen, maar goed). Maar zowel Liesbeth als Tim hebben duidelijke mol-acties.

Dan zijn ze weliswaar zeer duidelijk, maar het zijn dan geen saaie mollen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #376 Gepost op: 11-02-2012, 13:27:59 »
Citaat van: Heinz
Mogelijke molacties: (klok terugzetten). Kan iedereen gedaan hebben Klopt, maar je kan haar niet afschrijven
vliegtuigwrak niet kunnen vinden ok, maar vind ik nog niet echt een mol-actie. Zo waren er nog meer kandidaten. Betekent niet dat zij niet ook zo gemold heeft
kokers laten verdwijnen niet in beeld gezien Zou raar zijn als ze dat wel lieten zien
wapen Marion saboteren dit is een mooie, zag ik idd ook als evt. actie, maar opnieuw niet in beeld gebracht Zou raar zijn als ze dat wel lieten zien
verwarring zaaien op de trap ? Bij de misrekening van William? Volgens mij zaait die hier verwarring? Als mol zou ik weinig meer doen als de opdracht al zo goed als zeker mislukt is.
klooien met de porto in de jeep niet in beeld Zeker wel: "Oh, is er weer geklooi met die portofoons" "Hadewych niet aan die knopjes draaien!"
rooksignalen goed lezen en doorgeven terwijl de opdracht moest mislukken Ja, goede actie, zat ze ook op een goede plek (als 2e) Zeker
"Michael Phelps" en "Moskou" verkeerd lezen klopt, maar ik vind dat ze het hier eerder goed deden (met die hanepoten van Tim  ::rofl::). 2x niet is in dit geval geloof ik 100 euro + dat ik dit echt een verkeerde plek (lezers ipv boot) zou vinden voor een mol Ze kon de boot niet op omdat ze zwanger was
joker en dus geen 1000 euro pakken Ja klopt, geen echte molactie, doen er namelijk meerderen Maakt het nog niet 'geen molactie'.
foto's van Tim en Marit omdraaien Deed zij dat? Vond het niet verdacht, misschien gemist Heb ik niet gecheckt, maar vast wel ja
op unaniem groen aansturen in de verwachting dat er minstens één en maximaal twee rood-stemmen worden uitgebracht zodat de pot leeg gaat klopt, zou goed kunnen
vliegtuigvraag fout beantwoorden en kiezen voor de verkeerde Western volgens mij is het Frits die zeer overtuigd is van de western, kwam op mij dus over als een keuze van Frits. Zou een molactie kunnen zijn Zij vroeg "Hoe heet die andere film?"
joker pakken in plaats van 500 euro in het Western-dorpje zie eerdere jokeractie Zie reactie daarop
William en zijn teamgenoten nog net verkeerd sturen bij het eindpunt van de speurtocht Dit zou een hele goede kunnen zijn, alhoewel ik het onwaarschijnlijk vind dat ze vervolgens niet alsnog terug zouden komen. Eigenlijk staat of valt dit met hoeveel tijd er nog was, en dat weten we niet (toch?) Klopt
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #377 Gepost op: 11-02-2012, 13:30:29 »
Ik pik deze er even tussenuit:

kokers laten verdwijnen niet in beeld gezien

Klopt, maar wat we wel hebben gezien is dat Hadewych zegt maar 3 kokers te vinden, dat Marit 3 kokers pakt via de kaart getekend door Hadewych, en dat in geen van die kokers geld zit, en mogelijk wel -500 euro. Genoeg aanwijzingen dat de Mol hier mogelijk heeft toegeslagen.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #378 Gepost op: 11-02-2012, 13:51:22 »
Vond het T-shirt dat Hadewych droeg tijdens de biecht over de deal met Tim opvallend.
Een persoon (silouet) met een donkere bril.
Roy Orbison ( een blinde zanger uit een ver verleden )??
Een aanwijzing naar een ( blinde) mol??
Of herkent iemand dit T-shirt en weet echt wie het is ?
Kan ook een of andere gangster zijn (Pablo Escobar?} en heeft dan geen betekenis denk ik.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #379 Gepost op: 11-02-2012, 13:52:18 »
Dacht zelf ook gelijk aan Roy Orbison eerlijk gezegd!