Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266293 keer)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #860 Gepost op: 1-03-2012, 14:12:44 »
Ja de Mol heeft voorkennis, maar dit gaat toch iets te ver denk ik  ;D

Dat kan niet! Hadewych wist pas 1 dag voor opnames dat ze zwanger was en toen wist ze nog niet of het een jongen of meisje was.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #861 Gepost op: 1-03-2012, 14:23:02 »
Dat kan niet! Hadewych wist pas 1 dag voor opnames dat ze zwanger was en toen wist ze nog niet of het een jongen of meisje was.

ik herhaal:

Ja de Mol heeft voorkennis, maar dit gaat toch iets te ver denk ik  ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #862 Gepost op: 1-03-2012, 17:34:07 »
meestal hoor ik "de mol" en misschien 3 keer "de mon".
Misschien zat Art z'n neus een beetje dicht van die kou in IJsland. Probeer maar eens de mol te zeggen terwijl je je neus dichtknijpt  ;)
Zie er niks in eerlijk gezegd.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #863 Gepost op: 1-03-2012, 17:59:09 »
Ik hoor slechts 1x de mon voor de rest gewoon de mol en een enkele keer heel duidelijk zelfs!
Het enige wat wel opvalt zijn de vele kerken/kruizen etc. die in beeld zijn tijdens de tekst

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #864 Gepost op: 1-03-2012, 18:01:24 »
Ik hoor ook meestal gewoon 'de mol'. Een paar keer is het twijfelachtig.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #865 Gepost op: 1-03-2012, 18:16:35 »
het is maar net wat je zelf wilt horen.

mensen die denken dat art de mon zegt horen dan ook de mon
en mensen die denken dat art gewoon de mol zegt (waaronder ik) horen dan ook de mol
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #866 Gepost op: 1-03-2012, 18:48:33 »
Ik hoor slechts 1x de mon voor de rest gewoon de mol en een enkele keer heel duidelijk zelfs!
Het enige wat wel opvalt zijn de vele kerken/kruizen etc. die in beeld zijn tijdens de tekst

Al die kruisen dienen voor een ware duivel >:D *uhum* Moluitdrijving. ::rofl::

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ik heel eerlijk ben hoor ik toch ook soms 'de mon'. :o Art is weer aan het hulpmollen geslagen. Moet wel zeggen, hij is erg goed in het bedenken van hints, heel creatief hoor Art. ::tandpastasmiley::

Offline De Nieuwe Mol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #867 Gepost op: 1-03-2012, 19:32:16 »
meestal hoor ik "de mol" en misschien 3 keer "de mon".
Misschien zat Art z'n neus een beetje dicht van die kou in IJsland. Probeer maar eens de mol te zeggen terwijl je je neus dichtknijpt  ;)
Zie er niks in eerlijk gezegd.

Anne-Marie zei in afl.2 in de jeep ook de mon (20.37 min)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #868 Gepost op: 1-03-2012, 19:36:14 »
Anne-Marie zei in afl.2 in de jeep ook de mon (20.37 min)

Volgens mij iets in de trant van: gordel om, doe hem om of hem om. Maar inderdaad klinkt als démon!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #869 Gepost op: 1-03-2012, 21:06:47 »
Hade, mooie, lieve Hade, zit te shaken van emotie in haar groene Adidas-trainingsjas. "My Adidas" van Run DMC of "Strak, strak in mijn trainingspak!" van Gabbertje?

Hade en Lies zien d'r mooi uit in deze opdracht!
Amandla Awethu

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #870 Gepost op: 1-03-2012, 21:14:45 »
ik sluit me nog even aan bij kamp Hadewych, lijkt me geweldig als ze de mol is! Maar goed, vorige week zat ik na weken twijfel vol overtuiging op Tim...het is niet mijn seizoen dit jaar  ::tandpastasmiley::

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #871 Gepost op: 2-03-2012, 10:41:17 »
Ik denk dat ze zo blij zijn omdat hadewych bekend maakt dat ze zwanger is en dat het niks te maken heeft met Winnaar mol verliezer.


Mol maak je bekend....ik ben....zwanger roept Hadewych ineens uit het niets. En ze vliegen mekaar in de armen omdat ze blij zijn voor Hadewych. Of het fragment is van na de bekendmaking!?



Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #872 Gepost op: 2-03-2012, 10:58:50 »
Ik vond het een beetje jammer van dat laatste shot..
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #873 Gepost op: 2-03-2012, 11:04:50 »
Ik denk dat ze zo blij zijn omdat hadewych bekend maakt dat ze zwanger is en dat het niks te maken heeft met Winnaar mol verliezer.


Mol maak je bekend....ik ben....zwanger roept Hadewych ineens uit het niets. En ze vliegen mekaar in de armen omdat ze blij zijn voor Hadewych. Of het fragment is van na de bekendmaking!?




Deze reunie was eind-februari opgenomen, volgens mij was Hadewych toen al bevallen ;)
You'll never walk alone

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #874 Gepost op: 2-03-2012, 11:24:14 »
 ::rofl::

Hade wil zelfs dat Anne-Marie over de stoep gaat, zolang ze maar opschiet en de juiste kant uit gaat.  ;D

Dacht ze eerst zo goed de zaakjes onder controle te hebben door meteen de telefoon te claimen en te zeggen dat Anne-Marie moest rijden, gaat het alsnog mis omdat Anne-Marie verkeerd afslaat en ver weg parkeert van waar ze zijn moesten.  :D

Hade behoorlijk in de stress.. :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #875 Gepost op: 2-03-2012, 11:25:36 »
Klopt het als ik zeg dat Hadewych volgens de liplezers "Dat had ik niet verwacht" en "Bedankt" zegt?

Volgens mij schieten we daar dan niks mee op, want in alle mogelijke scenarios kan het gezegd worden:

* Hadewych is de Mol -> "Ik had niet verwacht dat jij op mij zat/niet op mij zat"; "Bedankt dat je me een goede Mol vindt"
* Hedewych is de winnaar -> "Ik had niet verwacht dat ik zou winnen"; "Bedankt voor de felicitaties"
* Hadewych is de verliezer -> "Ik had niet verwacht dat ik zou verliezen"; "Bedankt dat je mij de winst had gegund"
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #876 Gepost op: 2-03-2012, 11:27:17 »
::rofl::

Hade wil zelfs dat Anne-Marie over de stoep gaat, zolang ze maar opschiet en de juiste kant uit gaat.  ;D

Dacht ze eerst zo goed de zaakjes onder controle te hebben door meteen de telefoon te claimen en te zeggen dat Anne-Marie moest rijden, gaat het alsnog mis omdat Anne-Marie verkeerd afslaat en ver weg parkeert van waar ze zijn moesten.  :D

Hade behoorlijk in de stress.. :P

Maar toch is het Anne-Marie die op het einde de opdracht red door te zeggen dat Liesbeth misschien IN de brug zit...

Misschien zoals George ooit aangaf: soms wil je het groepsgevoel ervaren en ook eens meedoen en meedelen in het succes. (dames onder elkaar, AM die er al weken niet bij hoort, niet ondenkbaar in mijn ogen)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #877 Gepost op: 2-03-2012, 11:30:44 »
Deze reunie was eind-februari opgenomen, volgens mij was Hadewych toen al bevallen ;)

Ik heb het niet over de reunie gehad, maar over het laatste stukje fragment waar ze mekar in de armen vliegen. en dat was in het stadion waar ze op een rij stonden.  ::rofl:: :P
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 11:33:11 door Stylo1972 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #878 Gepost op: 2-03-2012, 11:46:53 »
Mijn conclusie na het zien van de allerlaatste seconde van de finale (meer in het bijzonder de allerlaatste seconde van de aftiteling: Hadewych is niet de verliezer.

Dat ondrbouw ik door te zeggen dat je een mol feliciteert, een winnaar feliciteert, een verliezer die feliciteer je niet, maar die troost je. En aangezien Hadewych een open boek is wat emoties betreft, en ze niet verdrietig keek, maar wel blij,concludeer ik daaruit dat ze de verliezer niet kan zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #879 Gepost op: 2-03-2012, 11:49:47 »
Deze reunie was eind-februari opgenomen, volgens mij was Hadewych toen al bevallen ;)
Om precies te zijn: op 27 januari is Hadewychs zoontje geboren, en op 20 februari is de reunie opgenomen.