Auteur Topic: [Kandidaat] Hadewych is de winnares  (gelezen 266280 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #900 Gepost op: 2-03-2012, 16:39:33 »
En het lijkt me niet dat Hadewych gefeliciteerd wordt met haar zwangerschap. Dat lijkt me een beetje misplaatst op zo'n moment: "X is de Mol, Y is de winnaar... En oh ja, gefeliciteerd met je zwangerschap, Hadewych!" Dat is ronduit apart. :P

Misschien begon Art zijn praatje hier wel mee, dus voordat hij iets bekent maakte. Of misschien vroeg art: "Jongens, knuffel even dan proberen we al die Molloten op het verkeerde been te zetten"  ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #901 Gepost op: 2-03-2012, 16:44:15 »
Misschien begon Art zijn praatje hier wel mee, dus voordat hij iets bekent maakte. Of misschien vroeg art: "Jongens, knuffel even dan proberen we al die Molloten op het verkeerde been te zetten"  ;D
Laat dat 'al' maar weg...  :P
Jou en een enkeling die enorm diep in de Hadewych tunnel zit.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze het niet zijn kan (al lijkt dit steeds onwaarschijnlijker..) maar dan zeker niet om deze reden lijkt me.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #902 Gepost op: 2-03-2012, 16:48:18 »
Laat dat 'al' maar weg...  :P
Jou en een enkeling die enorm diep in de Hadewych tunnel zit.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze het niet zijn kan (al lijkt dit steeds onwaarschijnlijker..) maar dan zeker niet om deze reden lijkt me.  ;)

Ik zit helemaal niet in de Hadewych tunnel, ik zou het wel leuk vinden, maar dat is wat anders.

Ik bedoel er maar mee te zeggen dat je kunt speculeren wat je wilt er is voor elk scenario waarom iemand lacht of geknuffeld wordt wel iets te zeggen, het is geen absolute waarheid. en ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet is wat ik poste er stond niet voor niets een enorme smiley achter

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #903 Gepost op: 2-03-2012, 16:53:18 »
Ik zit helemaal niet in de Hadewych tunnel, ik zou het wel leuk vinden, maar dat is wat anders.
Is niet erg te merken aan je posts.  :P
Van mij hoeft niemand een tunnel in maar als je toch zegt in een tunnel te zitten, dan ga je daarvoor en niet halfslachtig in of uit, meegaand op de meerderheid ('safe spelen') maar toch een gaatje openhoudend ofzo. Dan ben je gewoon 'zwevend kiezer' wat ook prima is mi.  ::ok::
Maar zeg dan niet dat je in een tunnel zit oid.
Citaat
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat je kunt speculeren wat je wilt er is voor elk scenario
Ja je kunt speculeren over elk scenario.
Of het daarmee aannemelijk wordt is een tweede wat mij betreft.  ;)

Nogmaals hiermee is Hade nog niet afgeschreven als Mol, maar het argument dat je hier aanvoert snijdt geen hout wat mij betreft..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #904 Gepost op: 2-03-2012, 16:58:52 »
In de tunnel (van welke kandidate dan ook)? Is dat niet seksistisch?

De vraag blijft inderdaad nog steeds: is Hade wel of niet de Mol? Ik blijf denken van wel. Zit niet in haar tunnenl maar tunnelvisie is er wel. (Nee, niet zoals Basic Instinct!)
Amandla Awethu

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #905 Gepost op: 2-03-2012, 17:01:27 »
In de tunnel (van welke kandidate dan ook)? Is dat niet seksistisch?
Is de interpretatie van 'In de tunnel' zoals jij die geeft dat niet dan?  ::tandpastasmiley::
Zo kunnen we wel doorgaan..
Al denk ik dat het wel een rol speelt bij de verdenking van sommigen op Hade - niet per se op deze site, hoewel dat wel het geval kan zijn  ;D .
Niks mis mee, dat gebeurt zowel aan vrouwelijke als mannelijke zijde.. Maar dat maakt iemand nog niet de mol.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #906 Gepost op: 2-03-2012, 17:09:47 »
Als mol is het te makkelijk om Ronda gewoon over te slaan bij het proberen van plaatsnamen. Hadewych is dus niet de mol. :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #907 Gepost op: 2-03-2012, 17:11:43 »
Is de interpretatie van 'In de tunnel' zoals jij die geeft dat niet dan?  ::tandpastasmiley::
Zo kunnen we wel doorgaan..
Al denk ik dat het wel een rol speelt bij de verdenking van sommigen op Hade - niet per se op deze site, hoewel dat wel het geval kan zijn  ;D .
Niks mis mee, dat gebeurt zowel aan vrouwelijke als mannelijke zijde.. Maar dat maakt iemand nog niet de mol.  :)
Zeker seksistisch. Waarom denk je dat ik 't vraag? Even een open deur inkoppen.

Nou ja, Hade verdenken vanwege haar seksappeal vind ik niet zo vreemd. Leuk koppie, enorme grote kijkers, lieve persoonlijkheid. (Over haar huisdier Tim bijvoorbeeld.) Maar ik verdenk haar omdat ze haar persoonlijkheid denk ik juist goed weet te combineren met haar acteertalent en daarom een ideale mol is. Ze is verder behoorlijk low profile. Niet opvallend aan het mollen, ze is over alle afleveringen gezien niet overdreven aan het rennen of zwaar aan het tillen.
Amandla Awethu

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #908 Gepost op: 2-03-2012, 17:22:22 »
Moldagboek aflevering 5:

"Ik vind het trouwens wel jammer dat Marit eruit is. Zij zorgde er vaak voor dat ik niet meer opviel..."

Op de groepsfoto op de avro site staat Hadewych deels achter Marit.

----

Nu Marit eruit ligt (al tijdje zo maar ik kom er nu pas op haha) is ze soort van 'doorzichtig', waardoor Hadewych zichtbaar wordt.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #909 Gepost op: 2-03-2012, 17:41:06 »
Is niet erg te merken aan je posts.  :P
Van mij hoeft niemand een tunnel in maar als je toch zegt in een tunnel te zitten, dan ga je daarvoor en niet halfslachtig in of uit, meegaand op de meerderheid ('safe spelen') maar toch een gaatje openhoudend ofzo. Dan ben je gewoon 'zwevend kiezer' wat ook prima is mi.  ::ok::
Maar zeg dan niet dat je in een tunnel zit oid. Ja je kunt speculeren over elk scenario.
Of het daarmee aannemelijk wordt is een tweede wat mij betreft.  ;)

Nogmaals hiermee is Hade nog niet afgeschreven als Mol, maar het argument dat je hier aanvoert snijdt geen hout wat mij betreft..  ::)

Ik staar me in ieder geval niet blind op een vooruitblik van volgende week waarbij ik de lach moet interpreteren als zijnde is de winnaar of mol, ja 66,6% kans dat ik ongelijk krijg. en ik probeer totaal geen scenario te bedenken wat meer aannemelijk is, ik wil alleen zeggen en dat doe ik nu echt voor de laatste keer: Alles kan nog en juist omdat ik dat zeg is het tunnelvisie, nou die link zie ik niet hoor.

maar goed, nu weer OT  ;)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #910 Gepost op: 2-03-2012, 19:56:27 »
Als mol is het te makkelijk om Ronda gewoon over te slaan bij het proberen van plaatsnamen. Hadewych is dus niet de mol. :D
Maar dan zouden we geen opdracht gehad hebben.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #911 Gepost op: 2-03-2012, 19:59:22 »
ik zit in de hadewich tunnel, maar het lijkt erop dat ze het niet is. omdat ze bij het terugblikken niet echt op een plek zit waar de mol zou zitten. maar hoop nog wel steeds dat zij het is. (of anders liesbeth). AM lijkt mij totaal geen leuke mol
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #912 Gepost op: 2-03-2012, 20:00:29 »
AM lijkt mij totaal geen leuke mol
Offtopic, maar ik ben wel nieuwsgierig: waarom niet dan?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #913 Gepost op: 2-03-2012, 21:11:18 »
Offtopic, maar ik ben wel nieuwsgierig: waarom niet dan?

Je vroeg het niet aan mij, maar ik antwoord toch...  :-[
Juist omdat ze zich min of meer afzijdig hield van de anderen..
Liesbeth zou ook minder zijn (voor mij) omdat ze altijd veel verdenkingen had van "mollenjagers"..

Hade zou ik graag als mol zien, juist omdat dat niemand haar verdenkt (in het programma), zou geniaal zijn  ::bravo::

En omdat ik graag ook gewoon een erg leuke vrouw vind, kan ik ook leven met het alternatief "winnares"  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #914 Gepost op: 2-03-2012, 21:17:35 »
Je vroeg het niet aan mij, maar ik antwoord toch...  :-[
Juist omdat ze zich min of meer afzijdig hield van de anderen..


Maar als zij de mol is, is dat volkomen begrijpelijk. Als je weet van je zelf dat je een flapuit bent of dat je het moeilijk vindt om mensen met wie je al te vertrouwd raakt te bedriegen, kun je je als mol maar beter afzijdig houden. Zeker in een groep als deze die "alles met elkaar deelt". Het is een rol die je gaat spelen, en de hoofdrol is nooit de gemakkelijkste.

Als ze kandidaat is, en zeker als ze hiermee wint, is het wat moeilijker te verkroppen denk ik.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #915 Gepost op: 2-03-2012, 21:20:02 »
Volgens mij is Hadewich de mol. Wist meteen dat ze de sleutel moest vragen, wist meteen dat het een oud gebouw was met een rivier, en hoopte dat hoe heet ze - ik kijk nog niet zo lang - niet aan een kamertje in een brug zou denken. Dat dacht slimme - hoe heet ze - wel.
Ik kijk nog maar drie afleveringen maar Hadewich moet het zijn.
Des te vreemder dat niemand haar verdenkt officieel.
Ben benieuwd naar de ontknoping.

Edit: Annemarie heet ze geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 21:21:33 door Run »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #916 Gepost op: 2-03-2012, 21:20:44 »
Maar als zij de mol is, is dat volkomen begrijpelijk.

Dat snap ik wel, maar dat vind IK nou juist niet leuk.. Ik vind een keertje een onverwachte/onverdachte mol (na seizoenen waarin mollen al redelijk snel ontmaskert werden)juist geweldig. Zeker in combi met een historisch lage pot en alléén maar vrouwen in de finale  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #917 Gepost op: 2-03-2012, 21:21:46 »
Volgens mij is Hadewich de mol. Wist meteen dat ze de sleutel moest vragen, wist meteen dat het een oud gebouw was met een rivier, en hoopte dat hoe heet ze - ik kijk nog niet zo lang - niet aan een kamertje in een brug zou denken. Dat dacht slimme - hoe heet ze - wel.
Ik kijk nog maar drie afleveringen maar Hadewich moet het zijn.
Des te vreemder dat niemand haar verdenkt officieel.
Ben benieuwd naar de ontknoping.

Edit: Annemarie heet ze geloof ik.

Anne-Marie idd

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #918 Gepost op: 2-03-2012, 21:23:28 »
Ik kijk nog maar drie afleveringen maar Hadewich moet het zijn.

Edit: Annemarie heet ze geloof ik.

Je weet dat je alle afleveringen terug kunt kijken? Via de officiële site bijv.? Misschien hier ook wel, dat weet ik dan weer niet  :-[

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hadewych is (niet) de mol
« Reactie #919 Gepost op: 2-03-2012, 21:24:05 »
Dat snap ik wel, maar dat vind IK nou juist niet leuk.. Ik vind een keertje een onverwachte/onverdachte mol (na seizoenen waarin mollen al redelijk snel ontmaskert werden)juist geweldig. Zeker in combi met een historisch lage pot en alléén maar vrouwen in de finale  ::rofl::

Zeker! Hoewel ik al vanaf de perspresentatie Anne-Marie verdenk en die tunnel niet meer uit ben geweest zou ik vrede hebben met Hadewych als mol hoor  :)