Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 120228 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #380 Gepost op: 28-01-2012, 00:18:50 »
Heeft Frits niet ook 4x op de tandem gezeten?
Frits begint met Liesbeth, vervolgens fietst Frits met Marit, daarna rijdt Frits met William, en tot slot Frits en Tim.
Toch?!? 

Ik kom echt letterlijk zonet tot diezelfde conclusie!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #381 Gepost op: 28-01-2012, 00:26:09 »
heb de aflevering niet teruggezien - maar kan het niet bv zo zijn dat we maar een deel van de vraag en/of keuzemogelijkheden zien? Lijkt me erg sterk dat ze een vraag hebben waarbij je 2 kandidaten [van de 7] niet kwijt kunt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #382 Gepost op: 28-01-2012, 00:35:18 »
heb de aflevering niet teruggezien - maar kan het niet bv zo zijn dat we maar een deel van de vraag en/of keuzemogelijkheden zien? Lijkt me erg sterk dat ze een vraag hebben waarbij je 2 kandidaten [van de 7] niet kwijt kunt.

Aan de ruimte die tussen de keuzemogelijkheden zit te zien, zijn er maar 3 opties: 1x, 2x en 3x.  Hiermee zou je dus Marit en Frits moeten schrappen als dit echt de vraag is zoals de kandidaten hem te zien krijgen. Indien wij wat anders zien, vind ik het een vorm van kijkersbedrog (laat dan gewoon de hele en originele vraag zien).

Het is volgens mij eerder voorgekomen in 2009: Als hoeveelste zat de mol in de Ben Hur strijdwagen, 1e, 2e, 3e of 4e.  Froukje en Sebastiaan zaten hier niet in, dus op hen kon je niet stemmen.... En dat is quite strange.... Ook waren zei beiden de mol niet.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #383 Gepost op: 28-01-2012, 00:37:46 »
Aan de ruimte die tussen de keuzemogelijkheden zit te zien, zijn er maar 3 opties: 1x, 2x en 3x.  Hiermee zou je dus Marit en Frits moeten schrappen als dit echt de vraag is zoals de kandidaten hem te zien krijgen. Indien wij wat anders zien, vind ik het een vorm van kijkersbedrog (laat dan gewoon de hele en originele vraag zien).

Het is volgens mij eerder voorgekomen in 2009: Als hoeveelste zat de mol in de Ben Hur strijdwagen, 1e, 2e, 3e of 4e.  Froukje en Sebastiaan zaten hier niet in, dus op hen kon je niet stemmen.... En dat is quite strange.... Ook waren zei beiden de mol niet.

Dit heb ik al eerder in de topic 'aflevering 4 gepost'. Zowel Frits, Marit EN William zitten er 4 keer op.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #384 Gepost op: 28-01-2012, 00:53:27 »
Het is maar hoe je de vraag leest.

Je zou ook voor Marit kunnen zeggen 2 keer.
Ze is de eerste keer wel langs verschillende bunkers geweest, maar ze is maar één keer achter moeten blijven (bij I AM) en daarna afgezet bij haar juiste bunker.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #385 Gepost op: 28-01-2012, 00:58:28 »
Het is maar hoe je de vraag leest.

Je zou ook voor Marit kunnen zeggen 2 keer.
Ze is de eerste keer wel langs verschillende bunkers geweest, maar ze is maar één keer achter moeten blijven (bij I AM) en daarna afgezet bij haar juiste bunker.
Maar als je zo telt, is er dan wel iemand met 3 keer?

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #386 Gepost op: 28-01-2012, 01:04:07 »
Het is maar hoe je de vraag leest.

Je zou ook voor Marit kunnen zeggen 2 keer.
Ze is de eerste keer wel langs verschillende bunkers geweest, maar ze is maar één keer achter moeten blijven (bij I AM) en daarna afgezet bij haar juiste bunker.

William fietst met:  Marit; Frits; Tim; Hadewych
Marit fietst met: Frits; Anne-Marie; William; Tim
Frits fietst met: Liesbeth; Marit; William; Tim

Je kan de vraag lezen zoals je wilt, ik kan hier objectief vaststellen dat ze met 4 verschillende mensen op de tandem zitten. Hoe je het wilt lezen is aan jou, maar voor mij blijft het antwoord meer dan 3.

Zou kunnen dat ze bedoelen fietsen - blijven staan - fietsen in plaats van fietsen met kandidaat 1 - fietsen met kandidaat 2. In dat geval komt waarschijnlijk niemand boven de 3 uit.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2012, 01:07:32 door Tunnelbouwer »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #387 Gepost op: 28-01-2012, 01:08:52 »
William fietst met:  Marit; Frits; Tim; Hadewych
Marit fietst met: Frits; Anne-Marie; William; Tim
Frits fietst met: Liesbeth; Marit; William; Tim

Je kan de vraag lezen zoals je wilt, ik kan hier objectief vaststellen dat ze met 4 verschillende mensen op de tandem zitten. Hoe je het wilt lezen is aan jou, maar voor mij blijft het antwoord meer dan 3.
Volgens mij bedoelt hij dat als een kandidaat aaneengesloten op de fiets zit, dat als 1 keer telt. Dus Marit met op rij Frits, Annemarie en William telt als 1 keer en later met Tim ook 1 keer.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #388 Gepost op: 28-01-2012, 01:12:18 »
Volgens mij bedoelt hij dat als een kandidaat aaneengesloten op de fiets zit, dat als 1 keer telt. Dus Marit met op rij Frits, Annemarie en William telt als 1 keer en later met Tim ook 1 keer.

Laat ik het daar dan maar op houden. De vraagstelling blijf ik raar vinden, maar zo hoef ik in ieder geval niet 3 kandidaten weg te strepen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #389 Gepost op: 28-01-2012, 09:02:37 »
Heb nog niet echt de tijd/ gelegenheid gehad afl 2 nogmaals volledig te bekijken.
Maar ik moet zeggen dat ik me eigenlijk echt niet voor kan stellen dat de Mol niet betrokken is in de groep van 5 die onderhandelt. Natuurlijk kan je er allerlei scenario's op loslaten.

Maar met name het feit dat Marit zo duidelijk zit te mollen in opdracht 1 in combinatie met het verloop van opdracht 3 geeft me nog sterker de indruk dat ze de Mol niet is.
Ik heb - ondanks gut-feeling wat er tegen sprak - nog een slag om de arm gehouden voor het verloop van afl 4 en haar mogelijke rol.

N.a.v. afl 1 en 2 was niet veel te zeggen of uit te sluiten voor wat betreft molse acties. N.a.v. afl. 3 en 4 is dat wat mij betreft veranderd.

Ik denk nu definitief dat ze een kandidate is, die zich erg heeft ingeleefd en eea bestudeerd heeft (zoals van te voren profielen bouwen en zelfs erover denken om mensen te benaderen). Ze voelde vanaf dag 1 duidelijk de druk om er iig niet als eerste uit te vliegen. Ik zie dat eigenlijk als de beste verklaring voor haar wat onwennige gedrag gedurende de serie, op dit moment.

Op dit moment hoop ik eigenlijk vooral dat het Liesbeth niet is vanwege het feit dat dat er wel heel erg dik bovenop ligt. Bovendien krijg ik bij haar acties telkens het gevoel dat het meer suggestie is dan werkelijke sabotage. Enkele anderen heb ik ook geheel of deels afgeschreven inmiddels (om diverse redenen).

Na herbekijken van deze aflevering maar eens een hoofdverdachte nemen, denk ik. Allen hebben dingen die tegen ze spreken dunkt me. De vraag is, tot in welke mate.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #390 Gepost op: 28-01-2012, 09:46:52 »
Volgens mij bedoelt hij dat als een kandidaat aaneengesloten op de fiets zit, dat als 1 keer telt. Dus Marit met op rij Frits, Annemarie en William telt als 1 keer en later met Tim ook 1 keer.
Overigens vind ik het vreemd dat die vraag in de test werd gesteld.
Hadewych bijvoorbeeld, kan nooit weten hoe vaak de anderen gefietst hebben, het is dus een pure gok.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #391 Gepost op: 28-01-2012, 10:44:12 »
Overigens vind ik het vreemd dat die vraag in de test werd gesteld.
Hadewych bijvoorbeeld, kan nooit weten hoe vaak de anderen gefietst hebben, het is dus een pure gok.
en daarom moet je als je in het programma zit na een opdracht ook praten met de andere deelnemers over dingen die er gebeurt zijn die jij niet kon zien :) en hopen dat ze de waarheid vertellen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #392 Gepost op: 28-01-2012, 13:44:50 »
Ok nog even een korte aanvulling.

Zoals ik al zei kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat de Mol buiten de onderhandelingen wordt gehouden. Als er nu een enkele duizend of wat dan ook op het spel stond dan soit. Maar in dit geval was er een zeer gerede en aannemelijke kans dat de pot leeggetrokken werd.

Overigens ben ik het in principe niet daarmee eens, een bedrag eruit is prima maar ik vond dit wel enigszins overdreven eerlijk gezegd.

Maar goed dit zijn de spelregels, dus ik probeer me voor te stellen hoe de mol achteraf zijn of haar (i.e. William of Marit) relaas doet. Hoe kan je verkopen dat de overige 5 al het geld uit de pot hebben gehaald en jij er geen enkel aandeel in hebt gehad. Ongeacht evt. 'mindf*cks' valt dit mijns inziens simpelweg niet te verkopen. En dat er een meer dan kleine kans zou zijn dat de pot leeggetrokken werd wist men inmiddels ook wel. Immers al vaak genoeg is gebleken dat de kandidaten elkaar graag mee willen nemen zeker na de bonding die inmiddels is ontstaan. Dan was het voor de mol een koud kunstje om de dissonant te zijn of zelfs groen te kiezen zodra hij of zij zich ervan had vergewist dat anderen rood zouden kiezen (minstens 1). Sterker nog dit zou de zaak veiliger stellen, vanuit het perspectief van de Mol.

Ongeacht hoe goed of slecht ze hun test hebben gemaakt, de mol moet deelnemen aan deze onderhandelingen mi, daar was de hele set-up immers voor vanaf afl 1. Ik zou het zelf iig bijzonder lame vinden als er achteraf beweerd wordt dat de mol gewoon aan de zijlijn heeft gezeten bij een dergelijk grote slag.

Ten tweede:
Marit lijkt vaag bezig in opdracht 1 en 2. Echter bij herbeschouwing gaat ze inderdaad voornamelijk af op wat de - in haar optiek? of toevalligerwijze nu? - betrouwbaarste bronnen zijn.
Ik denk dat we wel mogen aannemen dat ze Hadewych vertrouwt dus zelfs al zou ze Anne-Marie niet zo vertrouwen, dan is die bron deels 'gecheckt' in Marit's perspectief.

Ze gaf eerder aan dat ze Liesbeth niet vertrouwde en Tim ook niet. Los van het feit dat ze niet veel hoort van hun communicatie is het dus logisch dat ze (gesteld dat ze kandidaat is) niet van hun info uitgaat.

De laatste twee zijn ook nietn100% betrouwbaar maar waren wel vrij stellig. Alles bij elkaar hebben 4 mensen in principe meer informatie dan twee (niet iedereen herkent de ouders van een ander, immers..) dus is haar reactie hierop logisch mi. De verwarring leek duidelijk te ontstaan bij de bruidsparen (met speculatie over Tim).
Je kan redeneren dat dat kwam omdat Marit geen onderdeel vormde en dus vitale informatie ontbrak. Dat is een klein voorbehoud maar over het algemeen is niet direct te concluderen dat Marit het slecht heeft gedaan mi - de opdracht was sws lastig te halen en makkelijk te saboteren.

Dan opdracht 1.
Marit is duidelijk tijd aan het rekken en vaag bezig. Wil ze zichzelf verdacht maken, alsnog? Of vertrouwt ze Anne-Marie niet?
Als ze de mol is zou ze weten waar het eindpunt is. Natuurlijk kost dit tijd maar daarheen gaan levert ook direct informatie op die je als Mol liever niet zou hebben mi, namelijk dat William aan het einde moet.

Het bord dat potentieel de meeste verwarring op zou leveren is 'I AM' (Anne-Marie volgens enkele forummers, I AMsterdam of Will I Am).
Er is potentieel genoeg om verwarring mee te veroorzaken. Echter doordat Marit en Anne-Marie zo vroeg aankwamen bij Art was al duidelijk wie bij het eindpunt uit moesten komen..

Dus tijd rekken, prima maar waarom dan ook naar het punt gaan wat je het liefst vermijden wilt als mol lijkt me? Daarnaast, waarom ueberhaupt zo je best daarvoor doen als je weet dat er een gerede kans is dat er flink wat geld uit de pot verdwijnen zal.. Dat is een beetje devil's advocate omdat je dan sws wel kunt beweren dat een mol helemaal niet meer hoeft te mollen. Dat is mi zeker niet zo maar je hoeft ook weet niet zo op te vallen als erna toch een goede kans is dat er een flinke som, zo niet al het geld verdwijnt.  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #393 Gepost op: 28-01-2012, 13:55:10 »
heb de aflevering niet teruggezien - maar kan het niet bv zo zijn dat we maar een deel van de vraag en/of keuzemogelijkheden zien? Lijkt me erg sterk dat ze een vraag hebben waarbij je 2 kandidaten [van de 7] niet kwijt kunt.
Dan kom je bij een duo wat eigenlijk een trio had moeten zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #394 Gepost op: 28-01-2012, 22:25:52 »
Ik zie in de pool dat 75 mensen Marit als afvaller in hebben gevuld. Is daar een aanwijzing voor geweest? Lijkt me geen toeval.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #395 Gepost op: 28-01-2012, 22:30:00 »
Net weer terug van wat daagjes weg van huis dus met maar een beetje internet af en toe ter beschikking... kan ik mooi alles nalezen in dit topic ;). Zoals ik tussendoor wel even zei ben ik niet erg gelukkig met Marit. Wel opnieuw de eerste helft van de aflevering waarin zij de boel enorm verkloot (prachtig bijv. hoe zij meegaat in Will I am wat natuurlijk pure nonsense is en hoe Liesbeth 'Staats' vindt en zij dat direct beaamt en zich toe-eigent). Gedurfd spel ook in de wetenschap dat ze wat kon hebben na nemen +1000.. zoveel tijd nemen op de fiets en door brutaal de sleutelpositie te pakken met de foto's.

Maar dan... blijkt ze de nieuwe potbeheerder te zijn! Een zeer vuig teken voor molschap. Ik zat neen schuddend op de bank. En bij de grootste opdracht van allemaal staat ze buitenspel... zodat die +1000 nooit meer duidelijk verklaard kan worden.

Marit was mijn keuze ook bij gebrek aan beter. Wie moet ik dan met het mes op de keel anders verdenken? Een enorme rol is weggelegd voor die ene groenstemmer in de onderhandelingen. En dat moet m.i. Tim geweest zijn. Liesbeth zegt Frits toe rood te stemmen. Tim doet alleen maar dommig en belooft het in het laatste shot ook. Frits doet alles perfect als kandidaat. 3 rode afspraken, slechts 2 uitgevoerd, en als je bij het tellen stemmen de koppen ziet schrikken de blondines zich een hoedje als de eerste rode stem komt. Maar Liesbeth bepaald niet, die zit te wachten op 3x rood. Ik geloof haar wel. Tim niet.

Maar dan is het een tweestrijd Marit-Tim.

Tim en Marit pakken allebei 1000 voor de pot maar Marit had dan tenminste nog een gegronde reden. Marit pakt een -500 koker en Tim laat die liggen. De rooksignalen verknalt Tim wat een bom duiten in de pot oplevert terwijl Marit juist maximaal mols was.

Maar ja, het buitenspel zetten van Marit bij de onderhandelingen was vanuit mol-perspectief nergens voor nodig. Zij was immers de vertrouweling van de groep. Zij hoefde dus niet beschermd te worden. Zo kan ik dus niet uitleggen waarom zij er niet bij was. En deze opdracht telt bijzonder zwaar.

Over de hele serie gezien is Marit een prachtige mol. Maar ik schort het tunnelen wel op tot donderdag. Dan wordt gezegd dat ze zelfs exit is. Zou juist weer een mooie reden zijn extra te gaan verdenken, dat dit dus een nep-hint is. We zien allemaal wel een rood scherm in de voorbeschouwing maar die zien we ook al weken in de preview voor de uitzending van gisteren. En dat rode scherm is er nooit geweest! Dus de preview heeft ons op een dwaalspoor gebracht.

Even makkelijk kan dat hier nu ook zijn. Bij Dio was dan nog een halfslachtige poging (waar de meesten ook nog intrapten) gedaan de naam weg te vlakken. En editte men zo dat iedereen eerder aan Anne Maries exit dacht die namelijk de beurt kreeg. Nu is er niet eens zo'n poging gedaan! Ze laten nu de naam simpelweg staan, voor iedereen te lezen? Dat is toch sterk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #396 Gepost op: 28-01-2012, 22:51:08 »
Net weer terug van wat daagjes weg van huis dus met maar een beetje internet af en toe ter beschikking... kan ik mooi alles nalezen in dit topic ;). Zoals ik tussendoor wel even zei ben ik niet erg gelukkig met Marit. Wel opnieuw de eerste helft van de aflevering waarin zij de boel enorm verkloot (prachtig bijv. hoe zij meegaat in Will I am wat natuurlijk pure nonsense is en hoe Liesbeth 'Staats' vindt en zij dat direct beaamt en zich toe-eigent). Gedurfd spel ook in de wetenschap dat ze wat kon hebben na nemen +1000.. zoveel tijd nemen op de fiets en door brutaal de sleutelpositie te pakken met de foto's.

Maar dan... blijkt ze de nieuwe potbeheerder te zijn! Een zeer vuig teken voor molschap. Ik zat neen schuddend op de bank. En bij de grootste opdracht van allemaal staat ze buitenspel... zodat die +1000 nooit meer duidelijk verklaard kan worden.

Marit was mijn keuze ook bij gebrek aan beter. Wie moet ik dan met het mes op de keel anders verdenken? Een enorme rol is weggelegd voor die ene groenstemmer in de onderhandelingen. En dat moet m.i. Tim geweest zijn. Liesbeth zegt Frits toe rood te stemmen. Tim doet alleen maar dommig en belooft het in het laatste shot ook. Frits doet alles perfect als kandidaat. 3 rode afspraken, slechts 2 uitgevoerd, en als je bij het tellen stemmen de koppen ziet schrikken de blondines zich een hoedje als de eerste rode stem komt. Maar Liesbeth bepaald niet, die zit te wachten op 3x rood. Ik geloof haar wel. Tim niet.

Maar dan is het een tweestrijd Marit-Tim.

Tim en Marit pakken allebei 1000 voor de pot maar Marit had dan tenminste nog een gegronde reden. Marit pakt een -500 koker en Tim laat die liggen. De rooksignalen verknalt Tim wat een bom duiten in de pot oplevert terwijl Marit juist maximaal mols was.

Maar ja, het buitenspel zetten van Marit bij de onderhandelingen was vanuit mol-perspectief nergens voor nodig. Zij was immers de vertrouweling van de groep. Zij hoefde dus niet beschermd te worden. Zo kan ik dus niet uitleggen waarom zij er niet bij was. En deze opdracht telt bijzonder zwaar.

Over de hele serie gezien is Marit een prachtige mol. Maar ik schort het tunnelen wel op tot donderdag. Dan wordt gezegd dat ze zelfs exit is. Zou juist weer een mooie reden zijn extra te gaan verdenken, dat dit dus een nep-hint is. We zien allemaal wel een rood scherm in de voorbeschouwing maar die zien we ook al weken in de preview voor de uitzending van gisteren. En dat rode scherm is er nooit geweest! Dus de preview heeft ons op een dwaalspoor gebracht.

Even makkelijk kan dat hier nu ook zijn. Bij Dio was dan nog een halfslachtige poging (waar de meesten ook nog intrapten) gedaan de naam weg te vlakken. En editte men zo dat iedereen eerder aan Anne Maries exit dacht die namelijk de beurt kreeg. Nu is er niet eens zo'n poging gedaan! Ze laten nu de naam simpelweg staan, voor iedereen te lezen? Dat is toch sterk.

Marit is bij mij ook gezakt op de lijst. Met name omdat er iemand bij de onderhandelingen rood heeft toegezegd en groen heeft gestemd. Een kandidaat doet dat niet. De hele aflevering dacht ik dat Marit goed bezig was, misschien ook wel bewust buiten de onderhandelingen werd gehouden, tot het moment dat de uitslag van de stemming bekend werd.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2012, 22:56:34 door Tunnelbouwer »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #397 Gepost op: 28-01-2012, 22:54:45 »
Nou Lo, daar hadden mijn man en ik het dus gisteravond ook nog over.. dat het raar was dat dio wel was weggeshoped en Marit niet..

De tandem vraag blijft raar, zodra iemand weer gaat rijden is het gewoon een keer, en ze moesten telkens wisselen, dus als iemand met 4 personen op de tandem heeft gezeten, heeft deze persoon 4x op de tandem gezeten.
De reden dat mensen vaker op de tandem hebben gezeten dan de vraag als optie had, kan goed komen doordat Marit terug is gereden naar een bunker en waar ze gewoon niet op gerekend hadden..
Maar dan zou het wel stom zijn..
Maargoed dikke kans dat Liesbeth of Tim de mol is en dan klopt het wel weer uiteraard..

Helaas zijn Frits en William ook nog steeds potentiele mollen bij mij..
En Marit, tja marit blijft een apart verhaal... alhoewel ook de roodshow hint goed te herleiden is naar Marit als volgende afvaller.
Ik kan niet wachten tot donderdag...
« Laatst bewerkt op: 28-01-2012, 23:00:16 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #398 Gepost op: 28-01-2012, 23:02:33 »
overigens wel opvallende dat juist liesbeth die tandemvraag had en ook hard voorlas.. maargoed.. dat is dan weer iets voor het liesbeth topic
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #399 Gepost op: 28-01-2012, 23:31:24 »
Laat ik het daar dan maar op houden. De vraagstelling blijf ik raar vinden, maar zo hoef ik in ieder geval niet 3 kandidaten weg te strepen.

Ik denk het eigenlijk niet.
De tijd liep als ze op de fiets zaten. Om te overleggen moeten ze dus afstappen en weer opstappen met een wissel dus de 3 kandidaten hebben daadwerkelijk 4 ritten gereden m.i.