Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 120192 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #420 Gepost op: 30-01-2012, 08:51:11 »

Marit is de enige waarbij ik tijdens het kijken naar 1 aflevering al 5x van mening kan veranderen over het feit of ik haar nu wel of niet verdacht vind.. lol.


 ::rofl:: Precies wat ik heb! (Maar ze is niet de mol.)
Tell me what your telescope says

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #421 Gepost op: 30-01-2012, 12:30:54 »
Ik ben ook definitief uit de Marit tunnel gestapt. Ik geloof er niet meer in en dan wil ik ook niet meer in de tunnel blijven zitten, zoals vorig jaar op Soundos en daarvoor op Frits Sissing. Ik ga nu eens kijken hoe het in de Anne-Marie tunnel is.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #422 Gepost op: 30-01-2012, 12:32:42 »
Ik had haar als winnares, ziet er naar uit dat ze dat ook niet zal zijn. Jammer, want k had haar graag zien winnen (een mol heb ik nooit in Marit gezien).

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #423 Gepost op: 1-02-2012, 17:53:50 »
Ik blijf wel bij Marit als mol. Ik vind het te toevallig dat Marit en Tolkien qua foto bij elkaar staan. Want m.i. gaan de 1e 4 afleveringen over de oorlog. En het was Marit ook die het over de Lords of Rings had.

En hebben jullie de = 5 op de jas van Marit gezien?
Eerst werd een uitzending 1 dag eerder uitgezonden en dit maal werd de uitzending 2 maal herhaald. Dus we gaan de + in.
3+2-5. 
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 16:06:58 door yessie »

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #424 Gepost op: 1-02-2012, 17:59:03 »
Ik vind haar nog steeds wel verdacht, net als Liesbeth, Frits en Tim. Maar waarschijnlijk betekent dit juist dat die de mol niet zijn, want ik heb het toch bijna altijd fout:p

Offline kiresiram

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #425 Gepost op: 1-02-2012, 19:04:09 »
Uit het Moldagboek:

"Afijn ...kon...kon...kon... "

In deze regel MOET wel een aanwijzing zitten.
De meeste mol-fanaten melden dan, dat 'kon' in het IJslands 'vrouw' betekent, maar als je de letters cijfers geeft, dan wordt het:
"1 6 9 10 14 ... 11 15 14 ... 11 15 14 ... 11 15 14"

Opgeteld wordt het : "40 ... 40 ... 40 ... 40"

En de enige 40-jarige is .... MARIT

Verder begint de reeks met 1 6 9 : en laat 16/9 nu net de geboortedag van MARIT zijn....

Kortom: Marit is de mol  :)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #426 Gepost op: 1-02-2012, 19:23:35 »
En wat betekenen de getallen 10 en 14 dan?

Offline kiresiram

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #427 Gepost op: 1-02-2012, 19:25:47 »
En wat betekenen de getallen 10 en 14 dan?

Dat weet ik (nog  ::tandpastasmiley:: ) niet...

Ik vond die 40-40-40-40 , en 16/9 wel vrij opvallend....

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #428 Gepost op: 2-02-2012, 00:13:40 »
En wat betekenen de getallen 10 en 14 dan?

gemiddeld 12? :D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #429 Gepost op: 2-02-2012, 10:15:16 »
In de ban van de ring (Lord of the rings). Het boek wat Tolkien heeft geschreven.
Er komt een passage voorbij die mij nu met zekerheid bevestigd dat Marit de mol is.

Als Frodo de ring omdoet om zich onzichtbaar te maken, betreedt hij een soort geestenwereld en wordt hij eigenlijk ook een geest. Door deze geestenwereld te betreden wordt hij zeer duidelijk zichtbaar voor de Nazgûl en zij voor hem. Nadeel was dat ze, met uitzondering van de Tovenaar-koning van Angmar, overdag gedesoriënteerd raakten en bovendien niet tegen water konden.

« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 16:09:03 door yessie »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #430 Gepost op: 2-02-2012, 10:50:37 »
In de van van de ring. Het boek wat Tolkien heeft geschreven.
Er komt een passage voorbij die mij nu met zekerheid bevestigd dat Marit de mol is.

Als Frodo de ring omdoet om zich onzichtbaar te maken, betreedt hij een soort geestenwereld en wordt hij eigenlijk ook een geest. Door deze geestenwereld te betreden wordt hij zeer duidelijk zichtbaar voor de Nazgûl en zij voor hem. Nadeel was dat ze, met uitzondering van de Tovenaar-koning van Angmar, overdag gedesoriënteerd raakten en bovendien niet tegen water konden.



Ik zie het verband niet helemaal, maar de Nazgul konden wel tegen water, ze waren er alleen bang voor.

Offline Biersteker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #431 Gepost op: 2-02-2012, 15:34:01 »
Ik bedacht me net iets.

Volgens de preview, zou Marit eruit gaan. Wat zou betekenen dat ze de test verkeerd invult. Maar Marit zit vrij duidelijk op Annemarie. En er zijn ook een hoop aanwijzingen als Anne Marie als mol. Dus dat kan gewoon niet. Mocht Marit er toch uit gaan, dan zou Anne Marie niet de mol zijn. Mocht Marit er niet uit gaan blijft het spel open liggen.

Dus Marit gaat er niet uit.
(Plus dat de screen een photoshop is)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #432 Gepost op: 2-02-2012, 15:57:57 »
Ik bedacht me net iets.

Volgens de preview, zou Marit eruit gaan. Wat zou betekenen dat ze de test verkeerd invult. Maar Marit zit vrij duidelijk op Annemarie. En er zijn ook een hoop aanwijzingen als Anne Marie als mol. Dus dat kan gewoon niet. Mocht Marit er toch uit gaan, dan zou Anne Marie niet de mol zijn. Mocht Marit er niet uit gaan blijft het spel open liggen.


Dat hoeft natuurlijk niet perse zo te zijn. Marit heeft Anne-Marie behoorlijk uit zitten testen de vorige aflevering, en heeft haar vervolgens alleen maar haar best zien doen. (A-M gaf goed aan waar ze wel en niet naar toe moesten met fietsen, en wist wie "Gulpje" was).
En dan zien we in een preview hoe er gediscussieerd wordt over de stemming, en dat duidelijk is dat er iemand van rood naar groen is geswitcht, en dat die iemand niet Anne-Marie is geweest...Marit had meerdere verdachten (Liesbeth bijv. vertrouwde ze ook niet, hebben we bij de seinopdracht kunnen zien), de kans is best groot, als ze al op A-M zat, dat ze toch naar iemand anders gaat neigen nu.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #433 Gepost op: 2-02-2012, 19:12:24 »
Ik blijf wel bij Marit als mol. Ik vind het te toevallig dat Marit en Tolkien qua foto bij elkaar staan. Want m.i. gaan de 1e 4 afleveringen over de oorlog. En het was Marit ook die het over de Lords of Rings had.

Dan is zij toch diegene die het had over 'Lord of the Rings'! Ik hoorde het niet duidelijk maar dacht ook al dat het Marit was. Heb je trouwens al eens gezien hoeveel ringen Marit draagt? Niet normaal, 4263 komt aardig in de buurt lijkt me. :P En niet lang na haar uitspraak zie je dan een shot van haar hand met al die ringen. Drie aan de ene hand, één aan de andere hand. Twee oorringen, ... geen idee of ze nog ergens 6 andere ringen heeft verstopt. Zou wel lachen zijn als ze daar eventjes 12 ringen heeft meegebracht. Of de combinatie 4263 draagt. Een paar armbanden kunnen er nog wel bij nu ze in zonnig Spanje vertoeven.

Mijn conclusie: Marit IS gewoon Lord of the Rings! ::rofl:: Misschien is ze gewoon een van die juwelenmadamen en valt er niks achter te zoeken. Al lijken haar oorringen in het juiste licht soms een koperkleurtje te hebben. Ik vraag het me al sinds de eerste aflevering af maar zou het dan toch kunnen dat ze hiermee helemaal in haar eentje het koperen jubileum van WIDM staat te vieren? ;)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #434 Gepost op: 2-02-2012, 21:13:06 »
Ik zal straks dicht aan de ingang van de tunnel gaan staan. Voor het geval het rampenplan wordt afgekondigd en er een noodevacuatie zal plaatsvinden.

Er is toch een rampenplan met duidelijk richtlijnen mag ik hopen?! ::rofl::

Hoe dan ook, ik blijf hier zitten tot er rood tunnellicht begint te schijnen. ;)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #435 Gepost op: 2-02-2012, 21:27:04 »
Nou, dat is geen verrassing meer. Wel super jammer.  ::ohno::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Biersteker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #436 Gepost op: 2-02-2012, 21:27:44 »
Neeeeeeeee, arme marit.....aaaarrgghh. Stomme dubbelbluf van de regie. Jammer jammer jammer, naja marit zat op annemarie. Dat is wel duidelijk. En nu dan? Liesbeth dan maar denk ik, of onze nep autist.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #437 Gepost op: 2-02-2012, 21:29:42 »
Oef @Lo die moet hard aangekomen zijn ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #438 Gepost op: 2-02-2012, 21:34:22 »
Doei molletje!  ::)

Jammer dat ze weg is. Ik vond haar een leuke kandidaat, met al haar gewantrouw!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #439 Gepost op: 2-02-2012, 21:38:23 »
Ik ben blij dat ik Marit heb laten staan als afvaller.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.