Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 120187 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #460 Gepost op: 3-02-2012, 20:31:21 »
Hahaha, we weten allemaal hoe het is afgelopen toen George de pot beheerde.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #461 Gepost op: 3-02-2012, 21:50:34 »
Het kan best zijn dat dat is wat zij gelooft

Nou precies! Dat wilde ik ook schrijven  ::ok::

Ik keek overigens wel een beetje op mijn neus toen Maarten vertrok hoor. Marit die eerst in de test zegt dat spreiden toch allemaal maar onzinnig gedoe is... terwijl Maarten subliem aan het spreiden was en rood kreeg.

Maar inderdaad, over het algemeen denk ik dat er vele kandidaten in hun tunnel blijven zitten tot de finaledag terwijl ze toch echt op hun vingers kunnen natellen dat ze de mol elders moeten zoeken.

logica "De penningmeester kan de mol niet zijn"


Klopt, toen ik dat zag schreef ik haar af als mol (althans, ook DE opdracht speelde belangrijk mee natuurlijk). En ik zal opnieuw lelijk op mijn neus kijken als Tim nu de pot mag beheren. Wat daar achter zit is dat de kandidaten nu eenmaal veel beter... althans heel ANDERS... in WIDM zitten als de kijkers.

Zij hebben het gehele doen en laten gezien van degene die maximaal vertrouwd wordt en ik ga daar op af. Wat de kijkers weer als voordeel hebben is dat ze zeer veel invalshoeken hebben. Dus wij hebben een veel beter algemeen plaatje om de mol te vinden. Maar de precizie... die zit beter bij de kandidaten dus die vissen die ene superkandidaat er wel uit, ook als de kijkers nog een vertekend beeld hebben van die kandidaat... zo kon ik omslaan van Marit-believer in tunnelvlieder  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #462 Gepost op: 3-02-2012, 23:48:49 »
Heartbroken ... ::love:: Mijn Mol Marit is niet De Mol. :(

Erger nog, ze ligt eruit. :\'(

« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 00:12:25 door FenikXII »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #463 Gepost op: 4-02-2012, 20:10:48 »
Marit past perfect in het rijtje met pepijn en arjen. Meerderheid van de molloten was ervan overtuigd dat ze de mol was maar ze vliegt er rond het midden van de serie uit.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #464 Gepost op: 4-02-2012, 20:13:50 »
Marit past perfect in het rijtje met pepijn en arjen. Meerderheid van de molloten was ervan overtuigd

Mwah, een enkele molloot volgens mij maar... zat ze niet rond de 8% ofzo? Met Tim en Liesbeth elk 40%...?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #465 Gepost op: 4-02-2012, 20:16:04 »
Mwah, een enkele molloot volgens mij maar... zat ze niet rond de 8% ofzo? Met Tim en Liesbeth elk 40%...?
Ik bedoel echt grote die hard fans van het programma, niet die forum leden hier die om de maand wat posten. Die hards hadden marit voornamelijk als mol.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #466 Gepost op: 4-02-2012, 20:19:21 »
Mwah, een enkele molloot volgens mij maar... zat ze niet rond de 8% ofzo? Met Tim en Liesbeth elk 40%...?
Ik had ook niet echt het gevoel dat deze tunnel zo ontzettend vol zat. Heel kort na aflevering 4 werd het wat drukker, maar die zijn allemaal weer weggevlucht toen er wat langer nagedacht werd over de onderhandelingen in het höfdihuis en door de montagespoiler en muziekale hint.
Tim wordt de Arjen van dit seizoen ben ik bang. Ik heb het gevoel dat hij er komende aflevering uitvliegt, ondank dat ik hem nog als verliezend finalist heb staan.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #467 Gepost op: 4-02-2012, 20:23:26 »
Ik had ook niet echt het gevoel dat deze tunnel zo ontzettend vol zat. Heel kort na aflevering 4 werd het wat drukker, maar die zijn allemaal weer weggevlucht toen er wat langer nagedacht werd over de onderhandelingen in het höfdihuis en door de montagespoiler en muziekale hint.
Tim wordt de Arjen van dit seizoen ben ik bang. Ik heb het gevoel dat hij er komende aflevering uitvliegt, ondank dat ik hem nog als verliezend finalist heb staan.

Maar wie word dan de tegenstander van de mol in de finale? Of frits of anne marie, want liesbeth is de mol ;D dus dan hebben ze een van hen behouden als tim snel weggaat.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #468 Gepost op: 4-02-2012, 20:26:49 »
Ik bedoel echt grote die hard fans van het programma, niet die forum leden hier die om de maand wat posten. Die hards hadden marit voornamelijk als mol.
Je bedoelt jezelf en Lo? Volgens mij was het ontzettend rustig in de Marittunnel, ok wat betreft 'die hards' voor zover ik dat als relatief recent forumposter/lezer kan beoordelen. Tim komt denk ik het meest in aanmerking voor de Arjen/Pepijn van het jaar ... het valt dus te verwachten dat ie in aflevering 7 afvalt :-)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #469 Gepost op: 4-02-2012, 20:28:37 »
Maar wie word dan de tegenstander van de mol in de finale? Of frits of anne marie, want liesbeth is de mol ;D dus dan hebben ze een van hen behouden als tim snel weggaat.

Frits, Anne-Marie en Liesbeth zitten in de finale, is mijn voorgevoel. En Liesbeth is dan winnares of verliezer :-) Maar dit gaat een beetje OT denk ik.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #470 Gepost op: 4-02-2012, 20:31:27 »
Het kan best zijn dat dat is wat zij gelooft Jos.
Dat hoeft echter nog niet zo te zijn.
Meestal nemen ze de laatste aflevering pas vlak voor het einde op,

hahaha, en dat zou ik niet weten? Voor zover ik weet, wordt de laatste aflevering ergens halverwege  opgenomen, en wel de laatste zondag van januari. Uit een tweet van Marit maak ik echter op dat die nu nog niet is opgenomen. Wanneer wel? Ik hoop morgen of anders volgende week zondag. Wordt lekker ingewikkeld, wanneer Hadewych onverhoopt de mol blijkt te zijn.


Maar we weten nu intussen dat het Marit niet is, en dat vinden veel mensen jammer. Ook ondergetekende

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #471 Gepost op: 4-02-2012, 21:21:00 »
Ik bedoel echt grote die hard fans van het programma, niet die forum leden hier die om de maand wat posten. Die hards hadden marit voornamelijk als mol.

Ik vraag me af wie jij als die-hards ziet, dan? ;)

Volgens mij waren de meeste molloten al gauw van Marit afgestapt, omdat een mol niet het risico zou nemen met handen omhoog over een brug met schutters te lopen.
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #472 Gepost op: 4-02-2012, 21:59:47 »
Ondergetekende had Marit eigenlijk nooit als mol, eerder als winnaar, omdat ze probeerde het spelletje te spelen. Ik geloof dat ik haar ver voor aanvang van deze serie wel als schot voor de boeg-mol had, maar kan ook zijn dat ik haar toen als finaliste zag. Moet ik even opzoeken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #473 Gepost op: 4-02-2012, 22:06:04 »
bedoelt jezelf en Lo?

Nou mij sowieso niet, ik was na afl. 3 al uit de tunnel. Ik zit dit jaar eerder op de mol dan voorgaande seizoenen, vorig jaar duurde Patrick wel tot de helft maar ook de seizoenen ervoor pas op of net over de helft. Ik heb het Marittopic hier ook goed bezocht maar trof er slechts weinig die-hards aan hoor, heb ik me zelfs nog over verbaasd toen ik nog WEL in de tunnel zit.

Vanuit de Timtunnel  ;D sluit ik af met
wie word dan de tegenstander van de mol in de finale?

Ik heb sterk het gevoel dat de eerstvolgende exit nog totaal mis zit (Hadewych) en vermoedelijk ook nog William, maar dat de resterende 3 allemaal Tim in de smiezen hebben maar AM dan alsnog de finale niet haalt (vandaar dat de regie zo duidelijk haar Tim laat verwoorden telkens, om zodoende nog een laatste dwaalspoor op te zetten voor de kijkers).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #474 Gepost op: 4-02-2012, 22:36:32 »
Nou mij sowieso niet, ik was na afl. 3 al uit de tunnel.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Zullen we daar afl. 4 van maken? Je bent toen na de torenopdracht de hele week 'Mol' Marit nog blijven verdedigen met je "reverse psychology" theorie.  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #475 Gepost op: 5-02-2012, 08:31:44 »
"reverse psychology"

Ja dat klopt, dat was een leuke week waarin ik Marit hoger op het lijstje favoriete mollen plaatste 8). Zou toch mooi zijn geweest he, zo'n mol ::love::. Ik begon toen al wel Tim steeds meer te vrezen en heb moeten slikken dat een aantal uitsluitingsregels niet klopten (Mariontest/pakken 1000 etc.) ::schaam::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #476 Gepost op: 26-02-2012, 14:51:04 »
2024: wie is de Mol?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #477 Gepost op: 26-02-2012, 14:57:32 »
Leuk interview..

Maar.. Zegt Marit nu dat ze nog steeds denkt dat het Anne-Marie is of dat ze echt de mol zo vroeg had ontmaskerd??

Of zit ze de boel een beetje te f*cken hier??

Wazig.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #478 Gepost op: 26-02-2012, 15:03:56 »
 ::ok::

"Ik verwachtte niets, maar was wel uiterst nieuwsgierig of de anderen op een weerloos wezen (ik dus hè) zouden schieten. Een geweldige uitkomst, alhoewel men achter de schermen in eerste instantie minder blij was met mijn actie."

Maar uiteindelijk heeft het wel fantastische televisie opgeleverd! Al kwam dat misschien meer door de reactie vna William en Dio.  :P

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is niet de mol
« Reactie #479 Gepost op: 26-02-2012, 15:04:28 »
Leuk interview..

Maar.. Zegt Marit nu dat ze nog steeds denkt dat het Anne-Marie is of dat ze echt de mol zo vroeg had ontmaskerd??

Of zit ze de boel een beetje te f*cken hier??

Wazig.  ::)
Had net dezelfde gedachte:


Vreemd interview.

Ofwel zet ze me (weer) op het verkeerde been, ofwel zegt ze, althans zo vat ik het op, dat Anne-Marie de mol is.

Ze had de juiste mol, maar toch heeft ze de finale niet gehaald omdat (alle) anderen meer (beginners)geluk hadden. Dit kan enkel als Anne-Marie, die veel werd verdacht door de groep, de mol is.

Vreemd... [
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 18:44:16 door belg »