Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248780 keer)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #240 Gepost op: 3-02-2012, 13:02:35 »
Overheen gelezen blijkbaar, excuses!
Zitten wel goede verklaringen tussen :)
Tijd om nog maar eens goed na te denken, geloof ik

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #241 Gepost op: 3-02-2012, 15:13:20 »
Grappig dat ze Google konden raadplegen. Er waren nog eens tijden dat de kandidaten bij de aankomst voor opdracht 1 alles moesten inleveren, geld, telefoon etc. Nu kopen ze kleren en googelen antwoorden. Ik word een beetje oud I guess...
Tja maar die (social) media zijn nu echt overal beschikbaar. Daarnaast hebben ze ipads en mobieltjes die van alles kunnen. Vorig jaar werd ook al gekeken naar twitter dus het was heel logisch dat de productie iig twitteren heeft laten doorgaan al was het maar om te zorgen dat het thuisfront verder geen argwaan kreeg. Sign of the times.  ;)

Ik kan onderhand niet veel redenen bedenken waarom het Tim niet is eerlijk gezegd.  ::ohno::
Een paar kleine kanttekeningen en een verdachte edit maar die krijgt Liesbeth ook.

Tenzij William of Hadewych de verrassingsmol blijkt maar daar vind ik tot nu toe eigenlijk teveel tegen spreken (doch deel van me hoopt er stiekem nog op  ::tandpastasmiley:: ) Dus sja.

Of ik er blij van word is wel een geheel tweede trouwens.  :-\\
(Niks tegen Tim an sich maar deze molstactiek vind ik niet bepaald inspirerend.  ::ohno:: )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #242 Gepost op: 3-02-2012, 18:22:37 »
 ::rofl:: in de biecht zegt ie 3 verdenkingen te hebben, dan noemt hij de eerste 2 en... "nummer 3...: mezelf"  ::rofl:: dat vind ik dan toch een leuk geintje van de mol  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cebe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #243 Gepost op: 3-02-2012, 22:08:45 »
Na alle kruizen in IJsland nu toch ook weer kruizen in Spanje. De naam Tim betekent : ter ere van God.
Dit in combinatie met de vorige reactie op "van achter naar voren"duwt me weer verder de Tim tunnel in

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #244 Gepost op: 3-02-2012, 22:23:52 »

- Tim tegen Annemarie zegt dat de straatnaam niet belangrijk is, want dit weten Liesbeth en Hadewych toch niet. (Groep 1 moet die info echter juist wel hebben)

Erg opvallend ja. Hij dringt er zelfs nog extra op aan om het niet aan de toren te vertellen.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #245 Gepost op: 3-02-2012, 22:41:56 »
::rofl:: in de biecht zegt ie 3 verdenkingen te hebben, dan noemt hij de eerste 2 en... "nummer 3...: mezelf"  ::rofl:: dat vind ik dan toch een leuk geintje van de mol  ::bravo::

En lo belandt opnieuw in een nieuwe tunnel zonder licht.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #246 Gepost op: 3-02-2012, 22:45:34 »
En lo belandt opnieuw in een nieuwe tunnel zonder licht.

Dacht het niet! lightman is daar ook.  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #247 Gepost op: 3-02-2012, 22:51:46 »
lightman

Ja, ook een leuk grapje  ::ok::

Maarre die van Tim was toch serieus leuk of niet dan ???

Ik hoor niemand daarover maar het is toch voor het eerst in alle jaren WIDM kijken dat iemand zichzelf verdenkt als mol. Op zijn minst opmerkelijk :o ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #248 Gepost op: 3-02-2012, 22:53:11 »
Mensen merken terecht op dat het 'niet mols' is van Tim om William en co terug te roepen.
Dat vind ik ook, maar we weten natuurlijk niet hoeveel tijd er nog was. Misschien hadden ze nog wel een kwartier of zo, dan weet je natuurlijk als mol dat het een kwestie van tijd is voordat ze terug gestuurd door de toren, en de opdracht toch wel gaat lukken...

Mooi trouwens hoe William hem voor het blok zet! Vind William iig een geweldige kandidaat  ::ok::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #249 Gepost op: 3-02-2012, 23:15:25 »
Maarre die van Tim was toch serieus leuk of niet dan ???

Ik hoor niemand daarover maar het is toch voor het eerst in alle jaren WIDM kijken dat iemand zichzelf verdenkt als mol. Op zijn minst opmerkelijk :o ::)

Zeker. Wel een beetje obvious, net als die van mij.  ;)

Als hint icm de titel van de aflevering 'van achter naar voren', heb ik daar al een aantal berichten over gelezen.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #250 Gepost op: 4-02-2012, 07:54:28 »
lightman": ik heb bij Hadewych een paar van achteren naar voren suggesties gedaan...misschien wil je die even lezen ??

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #251 Gepost op: 4-02-2012, 11:11:32 »
Ik ga me maar eens aan de ingang van de tunnel nestelen, maar wel nog met zicht op de tunnel van Frits...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #252 Gepost op: 4-02-2012, 11:30:22 »
Ik ga me maar eens aan de ingang van de tunnel nestelen, maar wel nog met zicht op de tunnel van Frits...

jakkes

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #253 Gepost op: 4-02-2012, 11:38:01 »
Hoezo, jakkes?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #254 Gepost op: 4-02-2012, 11:44:17 »
Hoezo, jakkes?

sorry, leek mij een wat onsmakelijk plaatje...maar vind m zelf ook heel flauw

Offline Dinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #255 Gepost op: 4-02-2012, 13:36:24 »
Hey ! Ik heb al deze weken op Marit gezeten, maar ik heb net toch een gouden TIM hint gezien.
 
Tijdens de "huis met kruisen" opdracht wordt Tim duidelijk aangewezen door de mannelijke bewoner terwijl Art net binnen komt lopen. Toevalligerwijs zegt Anne-marie nou net op dat moment "Oh daar is die!" check de aflevering om 39:54

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #256 Gepost op: 4-02-2012, 13:58:47 »
sorry, leek mij een wat onsmakelijk plaatje...maar vind m zelf ook heel flauw
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #257 Gepost op: 4-02-2012, 14:02:46 »
Hey ! Ik heb al deze weken op Marit gezeten, maar ik heb net toch een gouden TIM hint gezien.
 
Tijdens de "huis met kruisen" opdracht wordt Tim duidelijk aangewezen door de mannelijke bewoner terwijl Art net binnen komt lopen. Toevalligerwijs zegt Anne-marie nou net op dat moment "Oh daar is die!" check de aflevering om 39:54

Hier doel je op :)

De Spanjaard is er wel uit wie de Mol is:



 ;D

Zou zo maar kunnen hoor. Want die Maya priester uit 2008 wees ook Dennis aan als mol  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #258 Gepost op: 4-02-2012, 14:04:23 »
Zou zo maar kunnen hoor. Want die Maya priester uit 2008 wees ook Dennis aan als mol  :P

En die had ook geen tanden.

Offline Jason

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #259 Gepost op: 4-02-2012, 14:34:28 »
Of het iets te betekenen heeft weet ik niet, maar mij viel het volgende op. Het betrof het moment dat Art de antwoorden op de vragen uit het vliegtuig overhoorde. Als Tim aan de beurt is (als tweede) dan spreekt Art zijn naam niet goed uit. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat hij "Wim" zei. Ik heb het nu een paar keer beluisterd. Het kan gewoon zijn dat Art slecht ART-iculeert :P. Een echt duidelijk W is het ook niet. Maar het is zeker geen T. 

Mogelijk heeft het niets te betekenen. En anders kan het weer vanalles betekenen. Het is een verkorting van William. Het kan staan voor: "Wie is Mol" of "William is Mol" of - als de eerste letter gewoon wordt genegeerd (Art spreekt m immers niet goed uit) voor "Is Mol".

Tja.