Auteur Topic: [Kandidaat] William is niet de mol  (gelezen 81885 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #140 Gepost op: 3-02-2012, 01:08:34 »
 Ze hebben het er trouwens steeds over dat Marit en William In de kelder zaten tijdens de onderhandelingen. En wie zit er graag onder de grond 8)
Ik kruip denk lekker terug de Wiliamtunnel in. Maar laat alsjeblieft nog wel mijn plekje in de Annemarietunnel vrij!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #141 Gepost op: 3-02-2012, 01:12:24 »
Ik heb het vermoeden dat daar binnenkort plek genoeg is na het vertrek van Marit.  ;)

Hoewel Marit zelf duidelijk nog steeds denkt dat ze goed zat gelang haar tweet van vanavond.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #142 Gepost op: 3-02-2012, 01:17:48 »
ja ook in het dagboek kaart ze nog eens aan dat ze vrij snel na haar vertrek er alweer van overtuigd was dat ze toch goed zat... vraag me af op wie ze zat..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #143 Gepost op: 3-02-2012, 07:49:41 »
ja ook in het dagboek kaart ze nog eens aan dat ze vrij snel na haar vertrek er alweer van overtuigd was dat ze toch goed zat... vraag me af op wie ze zat..

Anne-marie, ze ging zo fel tegen haar in bij de tendemopdracht.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #144 Gepost op: 3-02-2012, 08:11:47 »
ik heb william al van mijn lijstje geschrapt, maar als ik nu de uitslag zou mogen voorspellen wint hij tegen tim/frits omdat hji liesbeth/anne-marie heeft ontmaskerd. (de enige die ik nog op mijn mogenlijke mol lijstje heb staan sins frits de pot omhoog heeft gehaald)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #145 Gepost op: 3-02-2012, 22:57:48 »
William is wel van mijn mollijstje af, is echt een overijverige kandidaat!

Vind het wel een geweldige kandidaat! Vooral hoe die Tim op een gegeven moment tuk heeft, geweldig!  ::ok::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #146 Gepost op: 4-02-2012, 09:58:13 »
 William lijkt zich te verspreken tijdens het kruisverhoortje met Tim, als hij Tim op zijn passief tandem gedrag wil wijzen..
 Hij lijkt in te slikken ,dat hij"" zag"" dat Tim met zijn benen wijd op de fiets zat....Tim zegt dan ook terecht :  hoe weet jij dat ????
Meestal trek je je benen in als je niet meefietst denk ik.
Heeft William dit als mol later gezien?/

Loopt Tim weg om zijn ontdekking te verbergen en dus niet om zijn eigen Molaanval te ontwijken???/
Zouzomaarkunnen. Toch?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #147 Gepost op: 4-02-2012, 11:08:09 »
William de mol? Lijkt mij toch niet... Waarom kiest hij in het westerndorpje dan voor Anne Marie? Zij had immers niks gepakt en dus ook niks te verdedigen. Zou hij de mol zijn, dan had hij geweten dat Frits geld gepakt had en dat er ook jokers gepakt waren. Dan zou het toch veel logischer zijn om voor Frits, of desnoods voor een van de jokerpakkers te gaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #148 Gepost op: 4-02-2012, 11:09:43 »
William lijkt zich te verspreken tijdens het kruisverhoortje met Tim, als hij Tim op zijn passief tandem gedrag wil wijzen..
 Hij lijkt in te slikken ,dat hij"" zag"" dat Tim met zijn benen wijd op de fiets zat....Tim zegt dan ook terecht :  hoe weet jij dat ????
Meestal trek je je benen in als je niet meefietst denk ik.
Heeft William dit als mol later gezien?/

Loopt Tim weg om zijn ontdekking te verbergen en dus niet om zijn eigen Molaanval te ontwijken???/
Zouzomaarkunnen. Toch?

William merkte op dat TIM het Spaans benauwd kreeg. Wist William dat het volgende land spanjke zou zijn, of was dit puur toeval en heeft WIDM dit stukje gebruikt als valse hint?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #149 Gepost op: 4-02-2012, 11:10:42 »
William merkte op dat TIM het Spaans benauwd kreeg. Wist William dat het volgende land spanjke zou zijn, of was dit puur toeval en heeft WIDM dit stukje gebruikt als valse hint?
Toen zaten ze al in Spanje toch ?
You'll never walk alone

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #150 Gepost op: 4-02-2012, 11:12:09 »
William de mol? Lijkt mij toch niet... Waarom kiest hij in het westerndorpje dan voor Anne Marie? Zij had immers niks gepakt en dus ook niks te verdedigen. Zou hij de mol zijn, dan had hij geweten dat Frits geld gepakt had en dat er ook jokers gepakt waren. Dan zou het toch veel logischer zijn om voor Frits, of desnoods voor een van de jokerpakkers te gaan?

Anne heeft weldegelijk geld gepakt, dat viel mij juist op. Zoveel mogelijk geld pakken zodat William niks maar kan pakken en hopen dat hij haar zo snel mogelijk uitschakeld en zo is er wéér een groot deel geld dat niet in de pot komt.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #151 Gepost op: 4-02-2012, 11:17:43 »
Toen zaten ze al in Spanje toch ?

oeps . klopt

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #152 Gepost op: 4-02-2012, 11:19:56 »
Ook vond ik dat de beelden die we zagen van William en Anne en dan vooral die van anne, nogal gespeeld waren. Je zag dat zij echt gespeeld richting kastje met geld geld,schakelaars en jokers liep.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #153 Gepost op: 4-02-2012, 11:39:12 »
Anne heeft weldegelijk geld gepakt, dat viel mij juist op. Zoveel mogelijk geld pakken zodat William niks maar kan pakken en hopen dat hij haar zo snel mogelijk uitschakeld en zo is er wéér een groot deel geld dat niet in de pot komt.
Ik had het over het eerste gedeelte van de opdracht, en toen had Anne marie toch helemaal nik gepakt?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #154 Gepost op: 4-02-2012, 11:51:28 »
Ik had het over het eerste gedeelte van de opdracht, en toen had Anne marie toch helemaal nik gepakt?

Klopt, om zo snel mogelijk de andere uit te schakelen! Zodat er ook geen geld in de pot komt, niet geheel gelukt dus moest ze het nog maar een keer doen (met t geluk dat William haar koos).

Wat viel mij ook op. Tijdens rode groene kaarten, William rode pet Lies en Anne groenetrui aan??? Hint? of toeval?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #155 Gepost op: 4-02-2012, 12:09:22 »
Klopt, om zo snel mogelijk de andere uit te schakelen! Zodat er ook geen geld in de pot komt, niet geheel gelukt dus moest ze het nog maar een keer doen (met t geluk dat William haar koos).
Juist, en daarom was het toch niet slim om haar uit te kiezen voor de finale. Immers, zo laat William gewoon toe dat die 1500 Euro van Frits in de pot komt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #156 Gepost op: 4-02-2012, 13:02:47 »
@LHD

Als William , frits had gekozen, dan waren die 1500€ sowieso in de pot gekomen want die was immers al verdiend!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #157 Gepost op: 4-02-2012, 13:08:00 »
@LHD

Als William , frits had gekozen, dan waren die 1500€ sowieso in de pot gekomen want die was immers al verdiend!

De kandidaat waarmee William ging strijden kon toch alles wat hij of zij had verdiend verliezen?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #158 Gepost op: 4-02-2012, 13:36:10 »
@LHD

Als William , frits had gekozen, dan waren die 1500€ sowieso in de pot gekomen want die was immers al verdiend!

Nee ... Art zegt heel duidelijk dat diegene alles kwijt raakt. Als William de Mol was zou ie dus inderdaad het best Frits kunnen uitkiezen.

Dat zou ie dan ook heel goed kunnen uitleggen naar de groep / biecht, omdat ie al de hele tijd op Frits zat. Ik had hier nog niet over nagedacht, dus dankjewel. Hiermee is William duidelijk Molverdachte af.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #159 Gepost op: 4-02-2012, 15:15:27 »
ik heb eerlijk gezegd ook begrepen dat die persoon alles kwijt zou raken wat ze tijdens het gevecht vs william zou pakken..
Wist ook niet dat ook dingen van de x daarvoor konden kwijtraken..
Had AM geen joker gepakt de x daarvoor dan??
want ze levert alleen het geld in van de vs william..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William