Auteur Topic: [Kandidaat] William is niet de mol  (gelezen 81880 keer)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #180 Gepost op: 4-02-2012, 17:14:25 »
@xaniapops ik heb het over mijn OREN beter lezen aub.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #181 Gepost op: 4-02-2012, 17:34:29 »
Ik vind acteurs met een C ontzettend makkelijk.
Charley Chaplin
George Clooney
Chevy Chase
Christopher Walken
Christopher Lee (Dracula)
Christopher Reeve (Superman)
Chris Sarandon (Fright Night, Dog Day Afternoon)
Chris Makepeace (Meatballs)
Christopher Plummer (Sound of Music)
Christian Bale
Clint Eastwood
John Carradine

En hij noemde gelijk een stuk of 4 andere. Ik geloof Chris Zeger en Chris Tates


Heel makkelijk, vooral als je ze 2.5 week over na kunt denken en internet tot je beschikking hebt :D

Overigens vond ik William zijn bord het meest onduidelijk van allemaal, vooral die C helemaal tegen de kant aan was niet handig.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #182 Gepost op: 4-02-2012, 17:36:07 »
Xania had het toch ook over oren? Of heb ik het nu aan mijn ogen? Mhaha :P
The British are not impressed.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #183 Gepost op: 4-02-2012, 18:03:03 »
Na vier verschillende mollen  ben ik toch weer terug bij William.

-William die zich aandient als de koelbloedige (een zeer goede moleigenschap)in de Westernopdracht daar meteen zijn hand opsteekt  en 3x Anne-Marie wegdrukt en zelf geen geld en zelfs geen joker pakt vind ik vreemd. Ik denk niet dat hij vooraf wist dat Frits al 1500 euro had gepakt want dat vraagt Art pas als de hele opdracht voorbij is. Ik denk dat William wie die ook gekozen had, ze allemaal snel had weggedrukt. Nou deed Marit dat ook bij Anne-Marie maar die dacht volgens mij dat daarna het spel voor haar nog doorging. Een molactie van William volgens mij.

- William die continu anderen verdachte dingen ziet en hoort doen zoals het een goede kandidaat betaamt... Hadewych zou hem verkeerd gestuurd hebben. William rent als een gek de andere kant op terwijl hij Tim en Anne-Marie al in het zicht had. Nergens heb ik Hadewych wat verkeerd horen zeggen. Deze actie doet me denken aan afl. 1 dat hij als een gek naar jokers ging zoeken. In dit geval wordt William op tijd teruggehaald door in ieder geval Tim en Frits. Maar vreemd is het wel en het hij komt overal mee weg want niemand noemt hem als verdachte bij de test!

-Volgens mij is er ook door zijn toedoen een vraag verkeerd gegaan in het vliegtuig (de vraag over dat meer van Marit). William had de kaart op schoot en wees het nog aan. Ook ging hij eerst mee met de Good,the Bad and the Ugly maar hield hij (net als Liesbeth) geen voet bij stuk, geen protest.  Zijn eigen vraag had hij wel goed.

-William is slim en zegt na de Westernopdracht meteen tegen Tim jij hebt geen geld gepakt etc. Hij legt meteen de aandacht op anderen zodat er aan hem geen vragen gesteld worden. Dit doet hij vaker wat voor een mol geen slechte strategie is.

-Oké hij zat niet bij de onderhandelaars maar dat kan best expres zo gedaan zijn om hem bij de molspeurders en de kandidaten af te schrijven als mol.

-Vond het wel grappig dat William voor de laatste opdracht in de biecht zegt :En toen mochten we de set weer verlaten. Het is toch geen toneel waar hij op staat? Of toch wel? ::)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #184 Gepost op: 4-02-2012, 18:17:33 »
Na vier verschillende mollen  ben ik toch weer terug bij William.

-William die zich aandient als de koelbloedige (een zeer goede moleigenschap)in de Westernopdracht daar meteen zijn hand opsteekt  en 3x Anne-Marie wegdrukt en zelf geen geld en zelfs geen joker pakt vind ik vreemd.
Ehm, William pakt 2 jokers

Offline Jason

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #185 Gepost op: 4-02-2012, 18:28:06 »
Overigens vond ik William zijn bord het meest onduidelijk van allemaal, vooral die C helemaal tegen de kant aan was niet handig.

Ik vond die van, ik dacht dat het Frits was, veel onduidelijker met het laatste deel van het woord boven/tussen het eerste deel in. De C zo duidelijk separaat kwam me heel slim voor.

Voorts kan ik het natuurlijk niet bewijzen, maar ik ratelde echt een stuk of 6 namen van mijn eerdere lijstje op.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #186 Gepost op: 4-02-2012, 18:34:53 »
Ik vond die van, ik dacht dat het Frits was, veel onduidelijker met het laatste deel van het woord boven/tussen het eerste deel in. De C zo duidelijk separaat kwam me heel slim voor.

Voorts kan ik het natuurlijk niet bewijzen, maar ik ratelde echt een stuk of 6 namen van mijn eerdere lijstje op.
Losse letters in een rare volgorde (of raar gerankschikt) kunnen onze hersens makkelijker mee omgaan dan die half doorelkaar heen lopende chaos letters van Willem.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #187 Gepost op: 4-02-2012, 18:42:30 »
 Oké die 2 jokers heb ik blijkbaar gemist. Dan nog.Twee jokers is beter dan geld. Hij heeft er niets aan maar de anderen denken opnieuw dat hij de fanatieke kandidaat is. En het is een reden die hij kan geven waarom hij Anne-Marie zo snel wegdrukte. Geen geld in de pot, maar hij heeft het toch 'goed gedaan' als kandidaat want hij heeft 2 jokers gepakt. Zou toch een mooie mollenstreek zijn?
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 18:51:09 door Lonneke4263 »

Offline Jason

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #188 Gepost op: 4-02-2012, 18:48:46 »
Losse letters in een rare volgorde (of raar gerankschikt) kunnen onze hersens makkelijker mee omgaan dan die half doorelkaar heen lopende chaos letters van Willem.

Tuurlijk onleesbaar...




Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #189 Gepost op: 4-02-2012, 18:56:13 »
Dat bord is juist goed leesbaar. Er is al eerder gepost dat William wellicht het bord eventjes niet goed ophield (misschien op zijn kop of zo). William vraagt juist expliciet na de opdracht waarom hebben jullie dit niet gelezen? Laat het bord nog eens duidelijk aan iedereen zien. En zegt in de biecht dat de boot met een rotgang voorbij ging. M.a.w. Het lag absoluut niet aan het bord van William. Maar ja wat heeft hij met dat bord gedaan? Zou een mooie mollenstreek zijn: Een prachtig bord met een prima opdracht acteurs met een c maar dan het bord zo houden dat het niet goed te lezen is! >:D

Offline Jason

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #190 Gepost op: 4-02-2012, 19:05:10 »
Dat bord is juist goed leesbaar. Er is al eerder gepost dat William wellicht het bord eventjes niet goed ophield (misschien op zijn kop of zo). William vraagt juist expliciet na de opdracht waarom hebben jullie dit niet gelezen? Laat het bord nog eens duidelijk aan iedereen zien. En zegt in de biecht dat de boot met een rotgang voorbij ging. M.a.w. Het lag absoluut niet aan het bord van William. Maar ja wat heeft hij met dat bord gedaan? Zou een mooie mollenstreek zijn: Een prachtig bord met een prima opdracht acteurs met een c maar dan het bord zo houden dat het niet goed te lezen is! >:D

Dat kan idd.

Maar mocht hij de mol zijn, vind ik het toch wel een hele slimme - maar lage - streek dat hij Frits een joker heeft "afgesnoept".

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #191 Gepost op: 4-02-2012, 19:10:52 »
Dat kan idd.

Maar mocht hij de mol zijn, vind ik het toch wel een hele slimme - maar lage - streek dat hij Frits een joker heeft "afgesnoept".

Ik denk niet dat hij de mol is, maar als het zo is vind ik het wel meevallen met die lage streek, Frits kreeg er informatie voor terug en hij koos er tenslotte zelf voor.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #192 Gepost op: 4-02-2012, 19:11:39 »
Tuurlijk onleesbaar...
*snip*
Ik zeg niet dat het onleesbaar is (Anne-Marie is mijn mol, dus heeft het mogelijk niet willen kunnen lezen)... Maar ik geloof oprecht dat je aan losse letters veel meer hebt dat als deze door elkaar heen lopen. Als je er stuiterend met hogesnelheid voorbij gaat wordt dat een grote brei, terwijl losse letters alsnog te onderscheiden zijn. En dat je losse letters in een foute volgorde (tot op zekere hoogte), waarbij de eerste en laatste letter wel kloppen, alsnog tot juiste woorden vormt heb ik zelf ook niet bedacht: LINK.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #193 Gepost op: 4-02-2012, 19:15:14 »

-Vond het wel grappig dat William voor de laatste opdracht in de biecht zegt :En toen mochten we de set weer verlaten. Het is toch geen toneel waar hij op staat? Of toch wel? ::)

Volgens mij is een groot deel "toneel" er wordt ongetwijfeld het een en ander overgedaan om beter in beeld te brengen (of uit beeld te houden). Dat moet ook wel om alles in een uurtje te kunnen krijgen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #194 Gepost op: 4-02-2012, 19:22:45 »
Door Tureluurs ben ik in een William-tunnel geduwd.

Zomaar een overdenking:

GEEN TONEEL........MAAR WEL MUSICAL?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2012, 19:36:39 »
Vind ik een goeie Jos, zeker nu ik toch weer terug ben bij William als mol. Maar meestal slaan die titels toch op de afleveringen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2012, 19:41:09 »
Jawel, alleen moet je ook kijken naar de samenhang. Ben ik toch wel even de titels kwijt.......

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2012, 19:50:10 »
Ik heb ze hier wel hoor maar ik vind het sowieso leuk gevonden Geen toneel..musical!
Ik zit nog te puzzelen over dat van achteren naar voren. Liesbeth verdenk ik niet dus dat Staats valt voor mij af..

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #198 Gepost op: 4-02-2012, 19:51:40 »
Ik wou net een lijstje maken met goede dingen die William al heeft gedaan, maar dat is toch veel minder dan ik dacht. Vooral de enveloppe die hij verkoos boven de jokers, zijn niet meedoen met de onderhandelingen, de fietsopdracht die hij zo goed deed, Anne-Marie die hij als tegenstander koos (want bij haar is het toch vrij waarschijnlijk dat ze geen geld had) en kleine dingetjes zoals zijn 'eierbakkie' doen me toch vermoeden dat we met een kandidaat te maken hebben. En natuurlijk zijn reacties, als hij de mol is is het ook wel een briljante acteur.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] William is (niet) de mol
« Reactie #199 Gepost op: 4-02-2012, 20:36:56 »
-William die zich aandient als de koelbloedige (een zeer goede moleigenschap)in de Westernopdracht daar meteen zijn hand opsteekt  en 3x Anne-Marie wegdrukt en zelf geen geld en zelfs geen joker pakt vind ik vreemd. Ik denk niet dat hij vooraf wist dat Frits al 1500 euro had gepakt want dat vraagt Art pas als de hele opdracht voorbij is. Ik denk dat William wie die ook gekozen had, ze allemaal snel had weggedrukt. Nou deed Marit dat ook bij Anne-Marie maar die dacht volgens mij dat daarna het spel voor haar nog doorging. Een molactie van William volgens mij.

Ik denk wel dat de Mol in dit geval zou weten wat er door wie gepakt is. Dat ie dus niet Frits kiest is voor mij juist een reden om hem helemaal niet meer te verdenken.

-Vond het wel grappig dat William voor de laatste opdracht in de biecht zegt :En toen mochten we de set weer verlaten. Het is toch geen toneel waar hij op staat? Of toch wel? ::)

De tweede opdracht speelde zich af in een filmdecor, oftewel de set van een film.

Ik zou William een leuke Mol vinden maar vind hem te duidelijk een kandidaat. Zijn actie bij de jokeropdracht (geld pakken, joker regelen met Frits, duidelijk Frits willen uittesten), dan ook nog eens niet bij de onderhandelingen zijn en een goede Molkans op de filmset laten liggen: 2+1=3. Definitely niet de Mol.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 20:38:31 door tumtum »