Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104965 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #220 Gepost op: 11-02-2012, 20:21:54 »
haha leuke promo.. Tim durft niet meer.. en nu weer een stier.. en we hebben ookal vissen gezien.. zouden we de sterrenbeelden van de finalisten te zien krijgen in de laatste paar afleveringen voor de finale?
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #221 Gepost op: 11-02-2012, 20:22:40 »
Vanavond al! ::boogie:: ;)

Wel te gekke promo weer. (Maar ik val in herhaling want dat zeg ik elke week.) ::ok::

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #222 Gepost op: 11-02-2012, 20:23:23 »
haha leuke promo.. Tim durft niet meer.. en nu weer een stier.. en we hebben ookal vissen gezien.. zouden we de sterrenbeelden van de finalisten te zien krijgen in de laatste paar afleveringen voor de finale?

Ze weten dan toch nog niet wie de finalisten gaan zijn?  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #223 Gepost op: 11-02-2012, 20:24:15 »
haha leuke promo.. Tim durft niet meer.. en nu weer een stier.. en we hebben ookal vissen gezien.. zouden we de sterrenbeelden van de finalisten te zien krijgen in de laatste paar afleveringen voor de finale?

En wie had het afleveringen geleden al over een stier? Hadewych! Voorkennis? ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #224 Gepost op: 11-02-2012, 20:27:19 »
Is dat de brug bij Ronda? Of heeft die meer bogen?

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #225 Gepost op: 11-02-2012, 20:40:06 »
Ze weten dan toch nog niet wie de finalisten gaan zijn?  :P
haha klopt idd.. ik sla door..  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #226 Gepost op: 11-02-2012, 20:52:25 »
haha leuke promo.. Tim durft niet meer.. en nu weer een stier.. en we hebben ook al vissen gezien.. zouden we de sterrenbeelden van de finalisten te zien krijgen in de laatste paar afleveringen voor de finale?

Hmm ... niet naar de finalisten natuurlijk ... maar de Boogschutter zagen we deze week ook al ... misschien zit er wel degelijk een hint met sterrenbeelden in de serie!!!

Edit: dit zijn de sterrenbeelden van de overgebleven kandidaten

Hadewych   = steenbok
Tim            = kreeft
William    = vissen
Liesbeth   = tweelingen
Anne-Marie   = ram

Krijgen we misschien alle sterrenbeelden op een bepaalde manier te zien, behalve die van de Mol?
De boogschutter en vissen hebben we al gehad. De stier komt volgende week. (Tussen haakjes want wat ver gezocht: de kreeft en ram kwamen al voorbij in aflevering 2 - Nog verder (eigenlijk te ver) gezocht: met een beetje fantasie zou de tandemopdracht op tweelingen kunnen slaan, de onderhandelingsopdracht op weegschaal, en de duikopdracht op de waterman). Mwah ... conclusie: waarschijnlijk is 't niets, tenzij er de komende opdrachten nog meer sterrenbeelden voorbij komen.

Edit: Tim is een kreeft, geen ram
« Laatst bewerkt op: 12-02-2012, 14:42:36 door tumtum »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #227 Gepost op: 11-02-2012, 21:05:48 »
hahaha, helemaal niet slecht bedacht: de tekens van de dierenriem.


Waar wat voor sterrenbeeld is MOL, eigenlijk?

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #228 Gepost op: 11-02-2012, 22:16:52 »
ja dat weet niemand want van Tim is het sterrenbeeld geheim en niet te achterhalen net zoals zijn geboortedatum..

overigens het allereerste oorspronkelijke kruis.. Het Tau kruis wat er uitziet al een T en wat het voorbeeld is geweest voor het christelijke kruis.. +

is trouwens ook sterk verbonden met de taurus

het Tau kruis.. het allereerste oorspronkelijke kruis.. wat er dus uit ziet als een T is trouwens ook nog het symbool van taurus

WIKI:
The Cross of Tau, named after the Greek letter it resembles T, is suspected to have originated with the Egyptians. When a King was initiatied into the Egyptian mysteries a tau was placed against his lips.[1] It has been a symbol to many cultures before Christianity, including a mention in the Old Testament book of Ezechiel. It has been adopted by Christianity as a representation of the Cross.[2] It is strongly identified with the bull in the astrological sign of Taurus.[3]

 Wink

ow en!!
. It also appears on the arms of the ancient de Lemos clan of Spain and Portugal, which according to family sites represents also a meeting place and the balance of justice and trade.
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #229 Gepost op: 11-02-2012, 22:53:30 »
ja dat weet niemand want van Tim is het sterrenbeeld geheim en niet te achterhalen net zoals zijn geboortedatum..

Nou ja degene die de recentie van recentiekoning schrijft lijkt Tim vrij goed te kennen (kennis van zowel hem als Arjen voor zover ik begrijp).

Zij bevestigde heel stellig dat Tim helemaal niet in juni geboren is zoals Marit beweerde, maar in juli. Dat lijkt te corresponderen met de datum die ik aan het begin van het Tim-topic heb gepost.

Ook stak hij zijn hand op bij de trap opdracht bij de vraag over hoeveel kreeften er in de groep waren. Kan natuurlijk gelogen zijn maar in dat geval had dat weinig effect op de totale discrepantie aan het einde.

Volgens mij is hij dus gewoon kreeft.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #230 Gepost op: 11-02-2012, 23:12:55 »
Die stieropdracht doet me denken aan de kistenopdracht op de vulkaan vorig jaar. En dat klimmen lijkt me dodelijk eng, heel soms ben ik heel even heel blij dat ik niet mee hoef te doen aan de mol. Heel even. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #231 Gepost op: 12-02-2012, 10:03:46 »
En dat klimmen lijkt me dodelijk eng, heel soms ben ik heel even heel blij dat ik niet mee hoef te doen aan de mol. Heel even. ;)

Lijkt me ook erg eng, maar juist daarom is het natuurlijk wel heel gaaf om toch te doen.

Erg leuk dat de kandidaten net als vorig jaar weer zo'n soort griezelige opdracht moeten doen (deze zo te zien nog spectaculairder dan de touwbrug van 2011): altijd spannend om te zien. ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #232 Gepost op: 12-02-2012, 10:07:38 »
En nu maar hopen (het schijnt goed te zijn gegaan), dat de touwtjes echt van een degelijke kwaliteit zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #233 Gepost op: 12-02-2012, 10:14:19 »
Even kijken: welke dierenriemtekens hebben we nu al gehad? Als je tenminste de kreeften uit aflevering 2 als zodanig mag meetellen.

Tweelingen vind ik eerlijkgezegd te onduidelijk, daar moet een beter voorbeeld van te vinden zijn.

Vissen, kreeft, waterman, stier.......weegschaal is een hele mooie verborgen betekenis, en in dat geval zou tweelingen ook nog wel kunnen.


Citaat
ja dat weet niemand want van Tim is het sterrenbeeld geheim en niet te achterhalen net zoals zijn geboortedatum..
Als je de zin nog eens leest, staat er niet: welk sterrenbeeld DE mol heeft, ik vroeg me af wat de mol in het rijtje sterrenbeelden te zoeken had......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De komende aflevering
« Reactie #234 Gepost op: 12-02-2012, 16:04:37 »
Zou Tim de Draak misschien zijn........ ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2012, 16:29:46 »
Zou Tim de Draak misschien zijn........ ???

Draak?

*bekijkt dierenriem nog eens goed*

euh ... staat níet op de kaart!  ::tandpastasmiley::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: De komende aflevering
« Reactie #236 Gepost op: 12-02-2012, 16:39:29 »
Draak is een Chinees sterrenbeeld.

Maar vorig jaar hadden we ook al een (slechte) aanwijzing met het Chinese sterenbeeld. Patrick was een geit, net zoals TinTin.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #237 Gepost op: 12-02-2012, 17:56:15 »
Draak is een Chinees sterrenbeeld.

Weet ik, maar zit niet in de dierenriem ... alle andere genoemde (kreeften, rammen) en verbeelde (boogschutter, vissen, stier) wel .. lijkt me sterk dat als er al een hint inzit, dat we dan ook nog Chinese astrologie erbij moeten halen. Daarnaast begrijp ik trouwens niet wat er bijzonder is aan de Draak. Zijn we die ergens in de serie tegengekomen?

Vond die hint met die geit van vorig jaar trouwens prima bedacht.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #238 Gepost op: 12-02-2012, 17:59:55 »
Onee, volgens mij val ik terug in een tunnel die ik al een jaar afgesloten heb...
"Do you know a lot about Art? I have to find somebody who knows a lot about Art."

Maar even serieus. :P Ik ben benieuwd naar die opdracht in de stad. Van die andere opdrachten weten we al wat meer namelijk: ze moeten de stier de berg op dragen en ze moeten een kabel aan een hoge burg op/af gaan.
臥底 是 谁?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #239 Gepost op: 12-02-2012, 18:16:20 »
Daarnaast begrijp ik trouwens niet wat er bijzonder is aan de Draak.
2012 is het jaar van de Draak.
The British are not impressed.