Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104990 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #240 Gepost op: 13-02-2012, 13:25:25 »
"Do you know a lot about Art? I have to find somebody who knows a lot about Art."
Kreeg toen ik Tim dit zag vragen (en hij-meen ik- zegt dat er niemand engels spreekt) het Nyoman/Yvon gevoel. En in de laatste aflevering zien we 30 mensen die hem wel in het engels te woord staan?
 ::ohno::
Omnia vincit amor

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #241 Gepost op: 14-02-2012, 19:28:37 »
In de VARA-gids staat bij Wie is de Mol:"Wie verdient de eerste plek in de finale? Hoe spannend kan een potje kwartetten zijn?"
Nu al een plek in de finale :O
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #242 Gepost op: 14-02-2012, 19:42:17 »
In de VARA-gids staat bij Wie is de Mol:"Wie verdient de eerste plek in de finale? Hoe spannend kan een potje kwartetten zijn?"
Nu al een plek in de finale :O
Het stukje in de vara-gids gaat over de aflevering van volgende week (aflevering 8 ), toch? Aangezien aflevering 9 de finale is, lijkt me dat de aangewezen aflevering voor een vrijstelling richting de finale.

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #243 Gepost op: 14-02-2012, 23:12:23 »
Het stukje in de vara-gids gaat over de aflevering van volgende week (aflevering 8 ), toch? Aangezien aflevering 9 de finale is, lijkt me dat de aangewezen aflevering voor een vrijstelling richting de finale.

Klopt, het gaat over de aflevering van komende donderdag (daarom post ik het ook hier  ::trots::)
AZ Landskampioen '08/'09

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #244 Gepost op: 15-02-2012, 00:41:20 »
Klopt, het gaat over de aflevering van komende donderdag (daarom post ik het ook hier  ::trots::)

Nee da's aflevering 7 toch. Het gaat over aflevering 8, volgende week dus.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #245 Gepost op: 15-02-2012, 23:02:11 »
Ben ik de enige die als ie in de promo Anne-Marie ziet zeggen "Ik weet niet of ik het ga doen hoor" meteen aan het woord Moltranen denkt? En ik was net van Anne-Marie als Mol overgestapt (op Hadewych) ... zou zomaar weer kunnen veranderen, ik ben benieuwd!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #246 Gepost op: 15-02-2012, 23:03:28 »
Ben ik de enige die als ie in de promo Anne-Marie ziet zeggen "Ik weet niet of ik het ga doen hoor" meteen aan het woord Moltranen denkt?

Nee hoor  ;D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De komende aflevering
« Reactie #247 Gepost op: 15-02-2012, 23:30:10 »
Ben ik de enige die als ie in de promo Anne-Marie ziet zeggen "Ik weet niet of ik het ga doen hoor" meteen aan het woord Moltranen denkt? En ik was net van Anne-Marie als Mol overgestapt (op Hadewych) ... zou zomaar weer kunnen veranderen, ik ben benieuwd!

Dacht net hetzelfde, ze gaat de boel proberen te verzieken onder het mom van "hoogtevrees". Maarja, wie weet heeft ze echt hoogtevrees. Maar ik heb de indruk dat ze 'een Ingetje' gaat doen en vervolgens de held uithangen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #248 Gepost op: 16-02-2012, 10:46:08 »
Ze zullen dus eerst moeten afdalen en dan weer hun weg omhoog maken richting de brug waar ze op begonnen gezien de promo. Gaf bij mij ook het terug denken aan Portugal met de hoogtevrees van George en natuurlijk Thailand met Inge. Waarbij Hadewych dus gewoon naar beneden en boven gaat zonder morren. Tim/William maken er een hele act van tijdens het afdalen  ::rofl:: En A-M doet een II-tje/George :P

Waarom doet Tim zijn gedrag mij terug denken aan hoe Pepijn bezig was op de touwbrug vorig jaar  ::)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #249 Gepost op: 16-02-2012, 11:03:14 »
Ze zullen dus eerst moeten afdalen en dan weer hun weg omhoog maken richting de brug waar ze op begonnen gezien de promo. Gaf bij mij ook het terug denken aan Portugal met de hoogtevrees van George en natuurlijk Thailand met Inge. Waarbij Hadewych dus gewoon naar beneden en boven gaat zonder morren. Tim/William maken er een hele act van tijdens het afdalen  ::rofl:: En A-M doet een II-tje/George :P

Waarom doet Tim zijn gedrag mij terug denken aan hoe Pepijn bezig was op de touwbrug vorig jaar  ::)



Volgensmij gaan ze hier allemaal naar beneden, of zie ik dit verkeerd? Lijkt me in ieder geval erg zwaar om jezelf een paar 100 meter omhoog te moeten trekken dus mochten ze omhoog gaan ben ik benieuwd welke truc ze daarvoor gebruiken.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #250 Gepost op: 16-02-2012, 11:12:39 »
Volgensmij gaan ze hier allemaal naar beneden, of zie ik dit verkeerd? Lijkt me in ieder geval erg zwaar om jezelf een paar 100 meter omhoog te moeten trekken dus mochten ze omhoog gaan ben ik benieuwd welke truc ze daarvoor gebruiken.
Volgens mij zag je in het "volgende week" stukje van aflevering 6 dat Hadewych bezig was zich naar boven te trekken.
臥底 是 谁?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #251 Gepost op: 16-02-2012, 11:19:59 »
Volgens mij zag je in het "volgende week" stukje van aflevering 6 dat Hadewych bezig was zich naar boven te trekken.

Klopt, rond 19 seconde v/d 30 in de promo zie je Hadewych die zich een weg naar boven baant aan het touw :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #252 Gepost op: 16-02-2012, 15:16:04 »
Nee da's aflevering 7 toch. Het gaat over aflevering 8, volgende week dus.

Je hebt gelijk, ik diskwalificeer mezelf wel voor alle commentaar in dit topic  :-X
AZ Landskampioen '08/'09

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #253 Gepost op: 16-02-2012, 16:29:46 »
Je hebt gelijk, ik diskwalificeer mezelf wel voor alle commentaar in dit topic  :-X

Niet zo streng voor jezelf, vergissen is menselijk  ;)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #254 Gepost op: 16-02-2012, 18:41:54 »
Volgens mij zag je in het "volgende week" stukje van aflevering 6 dat Hadewych bezig was zich naar boven te trekken.

Klopt, rond 19 seconde v/d 30 in de promo zie je Hadewych die zich een weg naar boven baant aan het touw :)

Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd. Gelukkig krijgen we vanavond uitsluitsel :-) Op het eerste gezicht leek het mij ook dat Hadewych omhoog gaat, maar het lijkt me toch wel ongelooflijk beulewerk om 100e meters omhoog te klimmen op die manier. De rest gaat ook overduidelijk omlaag, en bovendien lijkt het alsof ze bovenop de brug beginnen. Vandaar mijn twijfel :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #255 Gepost op: 16-02-2012, 19:13:03 »
Roept Tim nou in het 'Volgende Week' stukje iets over 'mushrooms' ofzo??  ;D
Neem aan dat dat niet van het type magic is?  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #256 Gepost op: 16-02-2012, 19:23:08 »
Ik hoop wel dat het topic van afl. 7 al tijdens de afl. open zal zijn... (hint!) daarna is er nl. geen doorkomen meer aan hier.  ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #257 Gepost op: 16-02-2012, 19:41:24 »
Ik hoop dat Tim vanavond naar huis moet. Ik vind hem een leuke kandidaat en zou hem er graag bij houden, maar ik hou ook net iets te veel van leedvermaak... en zou het hilarisch vinden als vanavond 43.2% van de molloten opzoek moeten naar een nieuwe mol. Vooral omdat een deel van de Tim aanhangers volledig overtuigd is van hun gelijk.

Sorry Tim. ::sorry::
Sorry Tim verdenkers. ::sorry::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #258 Gepost op: 16-02-2012, 19:43:59 »
Ik hoop dat Tim vanavond naar huis moet.

Maar Tim is juist de meest stoere kandidaat (met z'n tandenstoker!)  8)
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De komende aflevering
« Reactie #259 Gepost op: 16-02-2012, 19:47:56 »
Maar Tim is juist de meest stoere kandidaat (met z'n tandenstoker!)  8)
Ben ik met je eens. Het gaat me ook niet om Tim zelf. :-\\

't is ook helemaal niet gunstig voor mijn pool.