Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104972 keer)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #260 Gepost op: 16-02-2012, 19:51:21 »
Ben ik met je eens. Het gaat me ook niet om Tim zelf. :-\\

't is ook helemaal niet gunstig voor mijn pool.

Ik hoop zelf dat Anne-Marie eruit gaat. Ik vind haar lang niet zoveel humor hebben en actief meedoen met het spel als Tim. Bovendien scheelt dat mij 1 verdachte. Maar we zullen zien!  :)
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #261 Gepost op: 16-02-2012, 19:57:24 »
Vooral omdat een deel van de Tim aanhangers volledig overtuigd is van hun gelijk.

In tegenstelling tot bepaalde Hadewych verdenkers bijvoorbeeld, bedoel je?  :P
Ik vind dat gelijkhebberige gedrag ook altijd irritant, eerlijk gezegd.
Met een grotere groep die iemand verdenkt heb je dan automatisch een paar van dat soort mensen erbij zitten.
Wil niet zeggen dat dat voor de hele groep geldt.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #262 Gepost op: 16-02-2012, 20:09:28 »
Ik heb Tim nooit mee genomen in mijn pool en ik zal het denk ik ook nooit doen. Persoonlijk vind ik het een saaie speler. Geef mij William maar, als ik hem zie moet ik al lachen met zijn aparte loopje. Maar ik vind William ook een doordachte kandidaat en ook de mol kan zijn, ik vind hem slim.
Wie weet gaat bij menigeen het lampje uit deze avond. Maar dat is ook het spel en dat is zo leuk.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De komende aflevering
« Reactie #263 Gepost op: 18-02-2012, 19:08:53 »
Ben benieuwd waar de ontknoping dit jaar wordt opgenomen!
Ik hoop dat ze weer naar Lisse gaan, toch wel de fijnste bedevaartslocatie voor mij :)
...óf niet!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #264 Gepost op: 18-02-2012, 22:59:19 »
nog een rede waarom hadewych eruit gaat: tim en liesbeth blijven erin, zij zijn het meest verdacht. en anne-marie blijft erin omdat liesbeth enorm op haar zit. vervelend dat die vrijstelling al mijn theorien verpest  >:( heb nu in de pool staan dat hadewych afvalt en de vrijstelling krijgt  ::schaam::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2012, 16:18:37 »
Dat spel met de kaarten met hoofden van de kandidaten doet me een beetje denken aan seizoen 8, waar ze moesten pokeren om de vrijstelling.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #266 Gepost op: 23-02-2012, 01:52:14 »
Hmm, de aankomende aflevering roept bij mij eigenlijk een hele andere herinnering op, wel uit dezelfde periode...
Het eerste Nederlandse seizoen werden de kandidaten ook een doolhof ingestuurd en ze werden door iemand buiten het doolhof aangestuurd opdat ze de 'jagers' konden ontwijken. "Effe wachten daar Wilmie, effe rustig wachten Wilmie." :P Do you remember?
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 01:54:40 door EMIBH »
臥底 是 谁?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #267 Gepost op: 23-02-2012, 08:32:46 »
Hmm, de aankomende aflevering roept bij mij eigenlijk een hele andere herinnering op, wel uit dezelfde periode...
Het eerste Nederlandse seizoen werden de kandidaten ook een doolhof ingestuurd en ze werden door iemand buiten het doolhof aangestuurd opdat ze de 'jagers' konden ontwijken. "Effe wachten daar Wilmie, effe rustig wachten Wilmie." :P Do you remember?

Dat en natuurlijk seizoen 8 met die man in het maisveld!  ::rofl::



Mooie opdracht was dat.  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #268 Gepost op: 23-02-2012, 16:55:11 »
Joeri kan zijn baal hooi weer van stal halen, vanavond. Wat een mooi dolhof hebben ze daar.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #269 Gepost op: 23-02-2012, 17:18:27 »
Ik heb zon soort doolhofopdracht wel eerder gezien, in UK seizoen 1 aflevering 3 zit ook een doolhofopdracht in een maisveld.

Daar waren nog 8 kandidaten in groepen van 2. De ene moest door het maisveld lopen en de ander moest diegene aansturen. Door het doolhof liepen ook 2 bewakers. Een soort levend PacMan dus.

Daar kon op 2 manieren geld verdiend worden. Of naar de uitgang komen, of alle beurten bij elkaar opgeteld met z'n allen langer dan zoveel minuten in het doolhof blijven.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #270 Gepost op: 23-02-2012, 17:33:49 »
Ik heb zon soort doolhofopdracht wel eerder gezien, in UK seizoen 1 aflevering 3 zit ook een doolhofopdracht in een maisveld.
In US S1 ook en zelfs ook in de Australische serie 1 meen ik. De opdracht is wel behoorlijk oud en vaak voorgekomen, dus ik hoop dat er een soort twist in zit om het wat interessanter te maken.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De komende aflevering
« Reactie #271 Gepost op: 23-02-2012, 17:56:39 »
Die doolhofopdrachten vond ik ook altijd top. Die zijn al vaak voorbij gekomen, vooral in de vroegere series. Zelfs in de Vlaamse series geloof ik. Och, al die spelletjes waar kandidaten worden achtervolgd zijn meestal wel de moeite waard. Hopelijk reageren ze wat schrikachtig, levert altijd mooie tv op. ;D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #272 Gepost op: 23-02-2012, 19:16:32 »
In US S1 ook en zelfs ook in de Australische serie 1 meen ik. De opdracht is wel behoorlijk oud en vaak voorgekomen, dus ik hoop dat er een soort twist in zit om het wat interessanter te maken.  :)

Ja, er staan kandidaten aan de kant met brandende pijlen........en dan maar rennen.


Voor het eerst in de geschiedenis een geflambeerde mol...:)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #273 Gepost op: 23-02-2012, 19:20:14 »
Ja, er staan kandidaten aan de kant met brandende pijlen........en dan maar rennen.


Voor het eerst in de geschiedenis een geflambeerde mol...:)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #274 Gepost op: 23-02-2012, 19:29:32 »
Ik heb Tim nooit mee genomen in mijn pool en ik zal het denk ik ook nooit doen. Persoonlijk vind ik het een saaie speler. Geef mij William maar, als ik hem zie moet ik al lachen met zijn aparte loopje. Maar ik vind William ook een doordachte kandidaat en ook de mol kan zijn, ik vind hem slim.
Wie weet gaat bij menigeen het lampje uit deze avond. Maar dat is ook het spel en dat is zo leuk.
::zwaai::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: De komende aflevering
« Reactie #275 Gepost op: 23-02-2012, 19:53:57 »
Happy episode everyone!  ::vergroot::

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #276 Gepost op: 25-02-2012, 14:16:20 »
De promo van de komende aflevering is nu te zien op http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol. Het laat in ieder geval al wat meer zien dan de preview die te zien was aan het einde van aflevering 8.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #277 Gepost op: 25-02-2012, 14:24:02 »
Ik moest bij de ontvoering en het geklooi met de telefoon hier aan denken:

AAA changed one digit on BBB's pre-programmed number, casting suspicion on CCC, who was using the telephone.

Namen en seizoen weggelaten ivm spoilers :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #278 Gepost op: 25-02-2012, 14:40:13 »
De promo van de komende aflevering is nu te zien op http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol. Het laat in ieder geval al wat meer zien dan de preview die te zien was aan het einde van aflevering 8.

Dus toch een ontvoering. En een classic cliffhanger op het einde.
Alle drie de kandidaten naast elkaar!
Daar kan mooi weer een theorie op los gelaten worden.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #279 Gepost op: 25-02-2012, 14:59:37 »
Volgorde links naar rechts vanuit de presentator gezien:
Seizoen 2005 -> Yvon - Marc-Marie - Lottie
Seizoen 2006 -> Milouska - Frédérique - Roderick
Seizoen 2007 -> Paul - Inge - Renate - Eva
Seizoen 2008 -> Geen volgorde van finalisten
Seizoen 2009 -> Geen volgorde van finalisten: Jon - Anniek
Seizoen 2010 -> Geen volgorde van finalisten: Sanne - Kim
Seizoen 2011 -> Soundos - Patrick - Art
Seizoen 2012 -> Hadewych - Liesbeth - Anne-Marie
______

Drie seizoenen stond de afvaller helemaal rechts. Enkel 2011 is hier een uitzondering.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 15:04:15 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)